Proszę moda o porządek w temacie
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

 
 
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
 Więc może jednak ciśnienie wypycha wargę, zobaczę co będzie jak skrócę sprężynkę, ale to już na nowym simmerku. Musze też podjechać do kumpla sprawdzić ile to pompuje, bo aż jestem ciekaw. Jak będę miał koło pasowe na wierzchu to je spoleruje, bo może jest jakiś mikro zadzior i podpiłuje ramiona wewnątrz.
 Więc może jednak ciśnienie wypycha wargę, zobaczę co będzie jak skrócę sprężynkę, ale to już na nowym simmerku. Musze też podjechać do kumpla sprawdzić ile to pompuje, bo aż jestem ciekaw. Jak będę miał koło pasowe na wierzchu to je spoleruje, bo może jest jakiś mikro zadzior i podpiłuje ramiona wewnątrz.
![:]](./images/smilies/kwadr.gif) To jaki smar wypadałoby zastosować
 To jaki smar wypadałoby zastosować  Odporny na działanie oleju, nie powodujący wycierania simmera, bo to w końcu jakaś guma jest
 Odporny na działanie oleju, nie powodujący wycierania simmera, bo to w końcu jakaś guma jest 
owsze panent dobry i znany . do niektórych silników np tylny do VW wystepuje z taką tulejką do osadzaniaNismo_Man pisze:Taki dobry stary patent na oporne uszczleniacze.
Co pan na to?
 W przypadku SR20jak Ariassłusznie zauważyłten patent na niewiele sie zda. awszem koło pasowe przed monażem jaknajbardziej można posmarować olejema nawet jest to wskazane aby gładko wjechało w zimering. natomiast smar w zimeringu pomiedzu wargami wydłuzuy jegożywotność.. .ale nadalnie znamy przyczyny dlaczego zimering jest wypychany.
 W przypadku SR20jak Ariassłusznie zauważyłten patent na niewiele sie zda. awszem koło pasowe przed monażem jaknajbardziej można posmarować olejema nawet jest to wskazane aby gładko wjechało w zimering. natomiast smar w zimeringu pomiedzu wargami wydłuzuy jegożywotność.. .ale nadalnie znamy przyczyny dlaczego zimering jest wypychany. 
