![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
DubSon pisze:Jeden VET z forum już jest DEtem, bo był właśnie problem ze smarowaniem(chyba)
[ Dodano: 2013-03-16, 20:04 ]
dwa sprzeczne info kto ma tacje komu ufać????:)bombel pisze:Jeszcze nie bylo wywalonego ve+t jak dotychczas
[ Dodano: 2013-03-16, 20:07 ]
DubSon znasz jakies wiecej szczegulów czy to pogłoski że osmarowanie chodziło?
ale why? podrzućcie linkiem do tematu poczytam sobie rozwojowobombel pisze:DubSon sie myli. Sa ve+t ktore sa znowu ve
turbo jest jednak progresem wiec skoro ktoś sie cofnął w tył myslę że warto sie dowiedzieć z jakiego powodu bo raczej nie dlatego że było zbyt dużo KM i NM
Ostatnio zmieniony 2013-03-16, 20:20 przez czajnik, łącznie zmieniany 1 raz.
czajnik nie porównuj założenia kolektora i turba do rozłożenia silnika na części żeby wymienić tłoki....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
bombel pisze:DubSon sie myli.

viewtopic.php?p=255762#255762 pisałem, że był problem z olejem przecież, a nie z całym VET

Ostatnio zmieniony 2013-03-16, 20:20 przez DubSon, łącznie zmieniany 1 raz.
ale ja nic nie porównuję. nie rozumiem o co Ci chodzi?wyjaśnij mi prosze bo nie chcę jakis nie jasności znowu.Pawel18PL pisze:czajnik nie porównuj założenia kolektora i turba do rozłożenia silnika na części żeby wymienić tłoki....
Ostatnio zmieniony 2013-03-16, 20:26 przez czajnik, łącznie zmieniany 1 raz.
O to mi chodzidlaetego zastanawiam sie dlaczego przy montazu turbo nie wstawic od razu tłoka i mieć żywotne VET

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
wlasnie to chyba chodzi o Autko SylwkaGTIR ? albo młodego
kurde nie pamiętam
osobiście jeżeli miałbym pchać się w turbo to czapka z głowy i remont silnika zakucie i dopiero pakowanie pss.. można zawsze to zrobić w etapach
bo nie sztuką jest wsadzić 10k w Turbo a za miesiąc wydać kolejne 3k na silnik takie to moje skromne zdanie 
i Czajnik muszę się z tobą zgodzić, pss mnie też nie kręci tak jak N/A
jeździłem kolegi volvo 2.0T około 200kucy w karawanie i w sumie szału to nie robiło z miejsca moje DE szybciej się zbierało.. ale wiadomo jak już turbina wstala to zaczęła się inna zabawa:) i tak sobię myslę zamiast uturbiać VE nie lepiej wsadzić już seryjnie przystosowanego silnika pod turbo jakim jest DET?? oczywiście mówię o tym jakby ktoś chciał bawić się w Swapa na VE później dodać turbo..




i Czajnik muszę się z tobą zgodzić, pss mnie też nie kręci tak jak N/A

viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
moim zdaniem wszyscy powinniśmy się spotkać na zlocie przy piwku i sobię wszystko na żywo po wyjaśniać
myślę że wtedy w ciągu jednej kraty browara każdy by doszedł do porozumienia 


viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Panowie pociagnąłem temat w pewnym celu.
wiadomo że silnik DET jest odgórnie zbudowany jako turbo. wspomnieliście o jakiś problemach że gdy do VE które jak wnioskuję jako N/A spisuje sie ok to po dołozeniu turbo pojawiaja sie jakies problemy.
chodziło mi tylko i wyłącznie o uzyskanie jakieawarie i z czym sa zwiazane.
[ Dodano: 2013-03-16, 20:35 ]
Bombel to nalałbys jednego:)
wiadomo że silnik DET jest odgórnie zbudowany jako turbo. wspomnieliście o jakiś problemach że gdy do VE które jak wnioskuję jako N/A spisuje sie ok to po dołozeniu turbo pojawiaja sie jakies problemy.
chodziło mi tylko i wyłącznie o uzyskanie jakieawarie i z czym sa zwiazane.
[ Dodano: 2013-03-16, 20:35 ]
Bombel to nalałbys jednego:)
tak jak Dubson pisał jedyna awaria jaka jest opisana tutaj na forum to z ciśnieniem, z tego co wyczytałem z tamtego tematu to po prostu te ciśnienie zanikało, fajnie by było jakby użytkownik tego autka wypowiedział się więcej w tym temacie 

viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Widze że temat rozkręcił się na dobre.....wiec wtrącę się w dyskusję i powiem tak,Boro święta prawda i ja tak samo twierdze mając za sobą kilka nissanów SR20DE,SR20DEH itd że swap na VE nie ma sensu w przypadku chęci późniejszego uturbiania....Swap na DET to idealne rozwiązanie o ile rzecz jasna trafimy na zadbany egzemplarz,mamy fabrykę 220/230 KM i święty spokój o ile dbamy o silnikBoro1989 pisze:i Czajnik muszę się z tobą zgodzić, pss mnie też nie kręci tak jak N/Ajeździłem kolegi volvo 2.0T około 200kucy w karawanie i w sumie szału to nie robiło z miejsca moje DE szybciej się zbierało.. ale wiadomo jak już turbina wstala to zaczęła się inna zabawa:) i tak sobię myslę zamiast uturbiać VE nie lepiej wsadzić już seryjnie przystosowanego silnika pod turbo jakim jest DET?? oczywiście mówię o tym jakby ktoś chciał bawić się w Swapa na VE później dodać turbo..

Za to co teraz napiszę pewnie zostanę zlinczowany ale czarny Sunny z VE niby 200KM i 200Nm którym jeździłem na oględzinach chyba w Jastrzębiu Zdrój nie zrobił na mnie żadnego wrażenia z dołu kręcił się naprawdę bez namiętnie ,a nawet po zapięciu zmiennej fazy i mówię to naprawdę z ręką na sercu dupy nie urywał....ja wiem że miał problemy ze stukowym itd ... ale naprawdę od tamtej pory patrze na VE z przymkniętym okiem...
kazdy swapuje na to na co chce 
ja w moim przypadku wolalem za cene niewiadomo jakiego klocka ve kupic kpl na swap de i wyremontowac go od podstaw
i tym sposobem moge sobie praktycznie wyzerowac licznik po swapie i trzepac kilosy od zera i wiem co pod maska mam-zdrowe wyremontowane de
moze byc ze kupie ve posmigam kilka tygodni i sie okaze ze bagnet suchy i investycja=kupa
pozatym jakie kreski ma ve-t Bombla i de-t Ryby czy Neptuna

ja w moim przypadku wolalem za cene niewiadomo jakiego klocka ve kupic kpl na swap de i wyremontowac go od podstaw
i tym sposobem moge sobie praktycznie wyzerowac licznik po swapie i trzepac kilosy od zera i wiem co pod maska mam-zdrowe wyremontowane de
moze byc ze kupie ve posmigam kilka tygodni i sie okaze ze bagnet suchy i investycja=kupa
pozatym jakie kreski ma ve-t Bombla i de-t Ryby czy Neptuna
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
dokładnie bo poniekąd z tym są związane moje podejrzenia. w moim DE poczyniłem zmiany w układzie smarowania. myslę że nie bedzie problemu ze smarowaniem przy ok 9000obr/minBoro1989 pisze:tak jak Dubson pisał jedyna awaria jaka jest opisana tutaj na forum to z ciśnieniem, z tego co wyczytałem z tamtego tematu to po prostu te ciśnienie zanikało, fajnie by było jakby użytkownik tego autka wypowiedział się więcej w tym temacie
[ Dodano: 2013-03-16, 21:08 ]
może trafiłeś na jakiś ...ujowy egzemplarz bo wszyscy tu zachwalają VE? nie ma tu żadnego ukrytego podtekstu:))SPOKOjny pisze:Za to co teraz napiszę pewnie zostanę zlinczowany ale czarny Sunny z VE niby 200KM i 200Nm którym jeździłem na oględzinach chyba w Jastrzębiu Zdrój nie zrobił na mnie żadnego wrażenia z dołu kręcił się naprawdę bez namiętnie ,a nawet po zapięciu zmiennej fazy i mówię to naprawdę z ręką na sercu dupy nie urywał....ja wiem że miał problemy ze stukowym itd ... ale naprawdę od tamtej pory patrze na VE z przymkniętym okiem...
[ Dodano: 2013-03-16, 21:11 ]
jeżeli potwierdzi się to co podejrzewam czyli problemy ze smarowaniem w UTURBIONYCH SR-ach to zgłoszę się do urzędu patentowego z rozwiazaniem:)
[ Dodano: 2013-03-16, 21:08 ]
203KM i chyba 210Nm, a jechał jak SR20DE po podstawowych modach na tam np. 160KM przy czym puki faza się nie zapięła to było.... no Nic nie było SR20 zhamowane na 164KM lepiej gniotło w stołek od samego dołu
i chce rozwiać wasze wątpliwości bo jechałem z mega pozytywnym nastawieniem a wyszło co wyszło...nie twierdze że VE to zło ,tak samo nie twierdze że ten egzemplarz był w 100% w super stanie itd.ale jak miałbym się opierać na tym co widziałem jechałem słyszałem to ,bez podniety,i wręcz wracaliśmy zawiedzeni i przez całe 300Km drogi lamentowaliśmy że VE przereklamowane....
SPOKOjny pisze:Za to co teraz napiszę pewnie zostanę zlinczowany ale czarny Sunny z VE niby 200KM i 200Nm którym jeździłem na oględzinach chyba w Jastrzębiu Zdrój nie zrobił na mnie żadnego wrażenia z dołu kręcił się naprawdę bez namiętnie ,a nawet po zapięciu zmiennej fazy i mówię to naprawdę z ręką na sercu dupy nie urywał....ja wiem że miał problemy ze stukowym itd ... ale naprawdę od tamtej pory patrze na VE z przymkniętym okiem...
Nie czajnik nie ma żadnego podtekstu,jechałem z kasą w kieszeni,zresztą wtedy był bum na VE . Ten miał miećczajnik pisze:może trafiłeś na jakiś ...ujowy egzemplarz bo wszyscy tu zachwalają VE? nie ma tu żadnego ukrytego podtekstu:))


żle mnie zrozumieleś. ja nie miałem żadnych podtekstów na mysli.SPOKOjny pisze:Nie czajnik nie ma żadnego podtekstu
zastanawia mnie tylko to że może własnie na zły egzemplarz trafiłeś bo wszyscy zachwalają VE na ulicę. i moze po prostu po jednym egzemplarzu nie mozna ocenic skoro wszyscy tu zachwalają.
nie sugeruj sie moim podejściem do VE bo ja postawiłem na DE ale tylko dlatego że mój silnik jest typowo do wyścigów i zmienna faza jest zbędna bo nie musi być elastyczny. interesuje mnie tylko górna partia obrotów. dołem może chodzić jak stara rura:)))
Ja cię dobrze rozumie,chodzi mi tylko o to że jechałem po samochód którym chciałem przejechać jakiś KJS i równie dobrze wsiąść rano i pojechać do pracy bądź po bułki,a wyszła dupa blada i widocznie egzemplarz którym jeździłem okazał się wadliwy,a jedyne auto do którego go mogę porównać to Honda Civic EG B16A2 160KM 155Nm bo takie miałem i jechało porównywalnie..... no chyba że oczekiwałem od VE bóg wie czego ale 200/200 do czegoś zobowiązuje
zresztą......
I tak każdy zrobi co uzna za stosowne


I tak każdy zrobi co uzna za stosowne



To teraz pytanie ile najdluzej VE+T przejezdzilo? Zuru wrocil do N/A po miesiacu? Lukasz chyba tez nie pojezdzil dlugo, Bombla poki co wiecej stoi jak jezdzi wiec jak sie ma cos wysrac skoro te auta nie przejezdzily sezonu? Jak zobacze projekt VE+T na 350 nie wspominajac o 400km ktore tez padlo ktory przejezdzi sezon uwierze, ze te silniki sa w stanie przyjac taka moc. Juz DE mialo bez pierdniecia wytrzymac 300km i jakos u nikogo nie wytrzymalo. Podnoszenie mocy w seryjnym silniku x2 to juz proszenie sie o klopoty.