Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
tak długo posta pisałem że mnie ubiegłaś:)VE Killer pisze:aaa i jak dobrze się przeanalizuje oba czasoprzekroje to wałki mogą mieć nawet geometrię identyczna ale zauważyłem ze jeden jest przefazowany wzgladem drugiego ... cos jakby przestawiony na regulowanym kółku rozrządu... stąd róznica w numerze tez morze być. zrobili po prostu fabryczny mod rozrządy na klinie wałka:))))
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Nissandreames (nie pamiętam jak to się pisze) w serii miał właśnie 115kmjanusz pisze:Zuh, papier wszystko przyjmie - któryś z chłopaków pojechał swoim DELem na hamownie, która wypluła chyba 130KM właśnie
Na niemcownie mogli wbić 115KM, żeby tylko ubezpieczenie było tańsze, a w rzeczywistości miało 130KM
Jutro jak nie zapomnę to postaram się wygrzebać dane na temat wałka z Almery Tino V10M i może z paru innych
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
to ma sens i tak właśnie jest w przypadku tego co wcześniej mi pokazałeś w danych z manuala przestawienie jest o 4* czyli mod rozrządu popularnie tu nazywany:))))))))))howard512 pisze:To ma sensAd@mus pisze:zuh
tylko ciekawe czy nissan w tych walkach nie stosowala roznych opoznien:)
jedne mogly byc jakby na seryjnym przestawieniu, stad roznice w mocach GT i 144 bo ten z GT ma inny numer to i miejsce montazowe na walku z zebatka bylo juz przyspieszane w serii hę?
XXX
Ale wałek wałkiem. Zębatka może być inna - i ot się wtedy sporo może wyjaśnić
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja ciągle pozostaje w przekonaniu, że wyświetlenie przez fasta "SR20DEL" nie implikuje jego wystąpienia w danym egzemplarzu. Musi wystąpić wzmianka o obniżonej mocy w wyposażeniu - jeżeli jej nie ma, to nie ma i obniżonej mocyjanusz pisze:Zuh, papier wszystko przyjmie - któryś z chłopaków pojechał swoim DELem na hamownie, która wypluła chyba 130KM właśnie
Na niemcownie mogli wbić 115KM, żeby tylko ubezpieczenie było tańsze, a w rzeczywistości miało 130KM
Ot, tak mi wychodziło z rozmów z kilkoma osobami, które sprawdzały na hamowni i z tego co jest na forum.
Pozdrawiam
[+] Swoją drogą to piszecie takie ilości postów, że gdy odpisuje na jeden to pojawiło się kilka nowych...
Ostatnio zmieniony 2014-11-02, 23:02 przez Zielkq, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Sorry za OFFTOPa, ale wiecie co? Trzeba się spotkać, flaszkę i to nie jedną zrobić, wtedy można gadać. Na trzeźwo tego nie ogarnie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tylko do flaszki to jeszcze trzeba wziąć ze sobą wałki......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dobra Panowie, koniec OFFTOPa.
Jutro sprawdzam dane wałków z różnych SR20 i powrzucam tu dane.
Jutro sprawdzam dane wałków z różnych SR20 i powrzucam tu dane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To jeszcze modele, w których można znaleźć SR'kę i wałki podobne do tych w P11. Na blat bierzemy Almerę N15GTI, Almerę TINO V10M, Sentre B15
Zaraz się okaże, że ja w swoim GT'ku będę zmieniał wałek, bo jest jakiś lepszy......
Zaraz się okaże, że ja w swoim GT'ku będę zmieniał wałek, bo jest jakiś lepszy......
Ostatnio zmieniony 2014-11-02, 23:21 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to teraz zagwozdka, sr20de low port non roller rocker na podstawowych modach tj. wydech na ssac i 2.5" + dolot p11gt i to opierdala wszystkie jak dotąd sr20 i przewazajaca większość ve. I jak to się ma do wyższości hp nad lp? Bo jak na razie to mamy tu teoretyczna debate co jest lepsze od czego. Niech mi ktoś rozwiąże zagadkę mojego LP pomijając, ze jest spod rak foo