Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

DŁUBIEMY SR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-21, 12:23

Coobcio cos podobnego wkladał do SR16VE by uzyskac SR20VE. VE od DE róznia sie tylko głowicą, a ten kit jest do bloku

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-02-22, 19:05

W zasadzie to przejście z SR16 na sr20 nie jest podobne do przejścia z sr20 na sr22. W pierwszym przypadku zwiększa się skok tłoka a w drugim zwiększa pojemność cylindra/ów (roztaczanie lub gotowe tuleje pod tłoki 90mm obróbka łba).
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-02, 21:59

Większy tłok to już gruba kasa, trzeba rozwiercić blok zatulejować go nadwymiarowymi tylejami np. Dartone po czym zrobić im szlif pod wymagany tłok np. 89,5mm albo 90mm w tym drugim przypadku uzyskamy 2188ccm pojemnośći i to bez przyspieszania pracy tłoka czyli dalej można wysoko kręcić silnik :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”