DŁUBIEMY SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
W zasadzie to przejście z SR16 na sr20 nie jest podobne do przejścia z sr20 na sr22. W pierwszym przypadku zwiększa się skok tłoka a w drugim zwiększa pojemność cylindra/ów (roztaczanie lub gotowe tuleje pod tłoki 90mm obróbka łba).
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Większy tłok to już gruba kasa, trzeba rozwiercić blok zatulejować go nadwymiarowymi tylejami np. Dartone po czym zrobić im szlif pod wymagany tłok np. 89,5mm albo 90mm w tym drugim przypadku uzyskamy 2188ccm pojemnośći i to bez przyspieszania pracy tłoka czyli dalej można wysoko kręcić silnik 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM