Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Mam problem z uruchomieniem fazy w moim ve na ecumasterze det2. Po kompletnym remoncie silnika faza przestała działać solenoidy są podłączone do ecumastera do injectoroutput. Solenoidy pod względem mechanicznym są ok były wymieniane razem z podstawką, a obwód ma przepływ tzn jest + i jest od ecu też ok, jedyne co jest dziwne to plus jest na obydwóch pinach wtyczek od solenoidów i to mi się nie podoba. Jeżeli ktoś może pomóc to bardzo proszę bo już koncepcji mi brak.
Nie znam się i nigdy nie podpinałem ecumastera ale wydaje mi się że bezpieczniej dla niego było by podpiąć selenoidy przez jakiś przekaźnik niż tak bezpośrednio przewodem.
Problem wygląda tak, że kiedy stoje przed zapalonym sklnikiem i w ecumasterze w wartość boost wpisze obroty od samego dołu ( czyli żeby na jałowym masa poszła z injector output) to po wciśnięciu entera solenoidy cykają, ale czy otwierają się w pełni nie wiem. Solenoidy i wspornik wymieniłem na działające i dalej nić masakra
Skasztanione masz podłączenie. Weź to po bożemu podepnij pod analog out, w opcjach daj user output -> source 1 -> rpm >4500... a nie pierdzielisz sie z jakimiś injectoroutput....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Niby tak, ale przed wyjęciem silnika tak podłączone działało. Spróbuje to na krótko spiąć przy pomocy pasażera z aku Jak zadziała to pójde po useroutput