![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Luz zaworowy SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Wg powszechnej teorii chodzi tu o zapadanie się gniazd zaworowych. W niektórych motorach tak jak piszesz- efekt jest odwrotny- właśnie w skutek tarcia.VE Killer pisze:Czyli że elementy zamiast się wycierać (zużywać) na skutek tarcia dodają sobie na grubości.
Byłbym wdzięczny. Zresztą pewnie nie tylko ja, bo reszta jak zawsze milczy i czeka na gotowca.VE Killer pisze:Jak otrzymam film z odpalonym VE i ustawionymi luzami wg. mojej "teorii" to posluchasz jak chodzi VE po regulacji wszystkich zaworów
QG15+
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Chętnie wnióśłbym coś do tematu, bo bezpośrednio mnie dotyczy, ale moja wiedza nie pozwala na rozwianie jakichkolwiek wątpliwości w temacie luzów zaworowych
Bardzo jestem ciekawe jak to Poskładane od podstaw Ve będzie brzmieć, bo to klepanie naprawdę wydaje mi się niepokojące.. Z pewnych źródeł wiem, że ten motor już czeka na montaż u szczęśliwego posiadacza także może ju niedługo nasze wątpliwości zostaną rozwiane ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
trzeba go wziąć na spota kiedyś i porównać na żywca
Btw. Twoje Ve wg mnie chodzi dużo ciszej od mojego, a może poprostu mam schiza.. ok, koniec offtop-a i czekamy na jakieś konkrety w temacie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
temat nie dotyczy trzepania gruchy nad VE tylko regulacji luzów. i W tym temacie widze że głupoty sa bezmyślnie powielane dlatego czekam na wypowiedź kogoś kto ma pojecie o tym co robi a nie kopiuje bzdety bo tak gdzieś mu się obiło o uszy.vixo pisze:Bo kto ma VE to się nie przejmuję. Wsiadasz i zapierdal@sz prosty rachunek
XXX
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
pogadaj z Adamusem albo Dino. z tego co wiem to auto jeżdzi. też sie prosiłem pare razy o filmik jak to pracuje. sam niestety nie jestem w stanie nagrać po fura jest na drugim końcu PolskiModzelitto pisze:Przypominam się skromnie po pół roku
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[ Dodano: 2017-03-21, 16:37 ]
ale jest inna opcja. jedzie do mnie VE miedzy innymi na regulacje luzów. nagram filmik przed ,zrobie pomiar, przedstawie wyniki nastepnie rgulacja i filmik po.
XXX
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
szajsungiem S5 innego sprzętu nie mam
[ Dodano: 2017-03-31, 17:02 ]
wie sprawa ma sie tak. moze nie mam jakiegos duzego doswiadczenia z silnikami VE bo w sumie ze 4szt miałem do dyspozycji z czego w dwóch mierzyłem luzy. W obydwu przypadkach wszystkie zawory wymagały regulacji ze wzgledu na zbyt duze luzy. obydwa silniki nie jeżdziły na gazie. Zatem nadal podtrzymuję teorię że luzy się zwiekszają w trakcie uzytkowania oraz to ze nie wierzę aby w silnikach z kontenera nie było potrzeby ustawiać luzy WSZYSTKICH zaworów. chetnie przemierzyłbym ten motor w którym podobno tylko 2 zawory wymagały regulacji.
czekam aż ktos podejmie temat, jestem otwarty na dyskusję
[ Dodano: 2017-03-31, 17:05 ]
filmu sprzed regulacji nie bedzie ponieważ samochód dotarł na lawecie z powodu wycieku oleju z okolicy filtra oleju. został odpalony w zasadzie na zjazd z lawety ale zostawiał zbyt duze plamyza sobą.
[ Dodano: 2017-04-03, 07:13 ]
no i wyglada na to że temat umarł![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[ Dodano: 2017-03-31, 17:02 ]
wie sprawa ma sie tak. moze nie mam jakiegos duzego doswiadczenia z silnikami VE bo w sumie ze 4szt miałem do dyspozycji z czego w dwóch mierzyłem luzy. W obydwu przypadkach wszystkie zawory wymagały regulacji ze wzgledu na zbyt duze luzy. obydwa silniki nie jeżdziły na gazie. Zatem nadal podtrzymuję teorię że luzy się zwiekszają w trakcie uzytkowania oraz to ze nie wierzę aby w silnikach z kontenera nie było potrzeby ustawiać luzy WSZYSTKICH zaworów. chetnie przemierzyłbym ten motor w którym podobno tylko 2 zawory wymagały regulacji.
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
czekam aż ktos podejmie temat, jestem otwarty na dyskusję
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[ Dodano: 2017-03-31, 17:05 ]
filmu sprzed regulacji nie bedzie ponieważ samochód dotarł na lawecie z powodu wycieku oleju z okolicy filtra oleju. został odpalony w zasadzie na zjazd z lawety ale zostawiał zbyt duze plamyza sobą.
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
[ Dodano: 2017-04-03, 07:13 ]
no i wyglada na to że temat umarł
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
XXX
VE po ustawieniu zaworów-filmik na który czekaliście. Nagrane smartfonem:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8PahsZy ... e=youtu.be[/youtube]
Silnik ma tylko ustawiony luz, nie zaglądano do wnętrzności.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8PahsZy ... e=youtu.be[/youtube]
Silnik ma tylko ustawiony luz, nie zaglądano do wnętrzności.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
I tak właśnie nagrywanie oddaje stan faktyczny. Jedno jest pewne prawidłwo wyregulowane VE nie napierdala jak CD 20
[ Dodano: 2017-04-04, 21:34 ]
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
[ Dodano: 2017-04-04, 21:34 ]
Nie sądzę aby taka okazja byĺa bo przecież VE jest bez obsługowe , bezawaryjne i nieskazitelnie zajebiste.Modzelitto pisze:Ad@mus... słaby żart![]()
[ Dodano: 2017-04-04, 19:24 ]
VE Killer, trudno. Poczekam na kolejną okazję.
XXX
Czarne, bziukowe?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Nie rozumiem skąd ta ironia w kierunku VE. W d*pie mam to, że wg. kogoś silnik pracuje 1 dB głośniej niż inny (chociaż tak nie jest, porównywałem wczoraj). Liczą się fakty - przelatane 70 kkm na LPG, swap się zwrócił, wydech się zwrócił, instalacja LPG się zwróciła, dodatkowo za te oszczędności mógłbym kupić znowu całe VE, więc te opinie spływają po mnie jak po kaczce.Nie sądzę aby taka okazja byĺa bo przecież VE jest bez obsługowe , bezawaryjne i nieskazitelnie zajebiste.
Co do merytorycznej dyskusji na temat regulacji ludów, odsyłam do kogoś, kto to robił osobiście. Tyle ode mnie w tym temacie.
Pozdrawiam
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
QG15+
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
nie chodziło o Ironie w kierunku VE a o opinie ze jak masz VE z kontenera to wystarczy olej zmienić bo reszta jest igła.Modzelitto pisze:Nie rozumiem skąd ta ironia w kierunku VE
[ Dodano: 2017-04-05, 12:02 ]
Czyli do kogo bo jakos nie widzę aby ktos taki zechciał sie tu wypowiedzieć. merytorycznej dyskusji w tym temacie jest tyle co kot napłakał. raptem kilka pierwszych postów. faktycznie szkoda czasuModzelitto pisze: odsyłam do kogoś, kto to robił osobiście
XXX