Pompa olejowa - jak zwiększyć wydajność
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
U mnie zaworki były ok tylko rotor przytarty jakby coś się dostało z olejem.
Dlatego włożyłem tą z P11. Myślałem nad mixem rotory z DE bo wyglądają
jak w VE a obudowę z DEH ale odpuściłem, nie chciałem ryzykować z
porysowanymi rotorami.
Dlatego włożyłem tą z P11. Myślałem nad mixem rotory z DE bo wyglądają
jak w VE a obudowę z DEH ale odpuściłem, nie chciałem ryzykować z
porysowanymi rotorami.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
200dolków plus przesyłka najtanie idzie wyrwać czyli około 300dolków czekamy aż dolar do 2zł spadnie
http://www.ebay.com/itm/JDM-SR20VE-Oil- ... 22&vxp=mtr
50dolków przesyłka czyli 250dolków z przesyłką czyli 755zł
http://www.ebay.com/itm/JDM-SR20VE-Oil- ... 22&vxp=mtr
50dolków przesyłka czyli 250dolków z przesyłką czyli 755zł
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto, nie sztuka wyłożyć 1400 zł za pompę, sztuka jest złożyć dużo taniej tak samo wydajna. Jak motor odda panewy to zrobię drugi - 1400 zł to części na kpl kapitalkę
Pompa z VE to nie p&p i tez trzeba kombinować.
Dalej się upieram, że pompy z de wymagają jedynie kosmetyki czyli rewizja co 100 kkm zaworu upustowego.
Silnik, który remontuje miał 220 kkm, panewki nieobrócone, ale miedź już wyszła, rotor pompy na oko idealny, a tłoczek na oko zonk - to dało mi pewien pogląd na mit pompy oleju.
Pompa z VE to nie p&p i tez trzeba kombinować.
Dalej się upieram, że pompy z de wymagają jedynie kosmetyki czyli rewizja co 100 kkm zaworu upustowego.
Silnik, który remontuje miał 220 kkm, panewki nieobrócone, ale miedź już wyszła, rotor pompy na oko idealny, a tłoczek na oko zonk - to dało mi pewien pogląd na mit pompy oleju.
Ostatnio zmieniony 2014-03-10, 00:20 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Dołóż do tego mega wqrw na siebie, czas potrzebny na kolejny remont (wiesz sam jak jest to trudno dostępna rzecz ) no i świadomość tego, że auto mogło jeździć, a znowu przez x km stoi. killer2000 miał identyczną sytuację u siebie w DEH, z tym że u niego przy generalce nikt pompy nie ruszał...Ad@mus pisze:1400zl to czesci na kpl kapitalke:)
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
bo to czajnik powrócił do nas z zaświatów długo kolego nie wytrzymałeś bez nas
moim skromnym zdaniem zanim zacznię się kombinować z pompą to najlepiej założyć zegar od ciśnienia oleju i zobaczyć jak się aktualna zachowuje
moim skromnym zdaniem zanim zacznię się kombinować z pompą to najlepiej założyć zegar od ciśnienia oleju i zobaczyć jak się aktualna zachowuje
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Panowie, merytoryczna dyskusja i proszę o nierozpoczynanie wzajemnych docinków. Dziękuję za uwagę.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
pompy z każdej wersji FWD mozna stosować zamiennie natomiast z wersji RWD czyli 200sx ma inna obudowę i i rozstaw górnych otworów M6 jest inny. jesli chodzi o zwiekszenie wydajności temat jest do ogarniecia ale nie jest to prosta sprawa a operacja nie jest tania. zamontuj pompę z DET blubird, avenir i temat załatwiony.
XXX
albo pompa z VE, ale to nie jest tak całkiem P&P-ale się da
SR20DET FWD tez ma większą wydajność,
*wydajność, nie ciśnienie
tak więc latanie z zegarem i badanie przy jakich rpm ma jakie cisnienie jest pomiarem względnym i nie bardzo ma coś współnego z wydajnością, a szalenie z wysokością ciśnienia może rozszczelnić silnik
sporo tunerów kiedyś stosowało podkładki między sprężynką a zaworkiem zwrotnym i tym sposobem zwiększali maksymalne ciśnieni pompy olejowej, ale jak wyzej napisalem, mialo i ma to swoje granice i raczej nie jest to performance, maksymalnie jest to mod typu ricer
SR20DET FWD tez ma większą wydajność,
*wydajność, nie ciśnienie
tak więc latanie z zegarem i badanie przy jakich rpm ma jakie cisnienie jest pomiarem względnym i nie bardzo ma coś współnego z wydajnością, a szalenie z wysokością ciśnienia może rozszczelnić silnik
sporo tunerów kiedyś stosowało podkładki między sprężynką a zaworkiem zwrotnym i tym sposobem zwiększali maksymalne ciśnieni pompy olejowej, ale jak wyzej napisalem, mialo i ma to swoje granice i raczej nie jest to performance, maksymalnie jest to mod typu ricer
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
zapomniałeś o jednej waznej kwestii. duze zwiekszenie ciśnienia moze doprowadzic do wypłukiwania panewek.
zastosowanie pompy z det jest banalne i nie wymaga w zasadzie zadnych modyfikacji. pompa z VE tez jest P&P tyle ze razem z wkładką napedzajaca albo zmodyfikowanąseryjną. a koło pasowe trzeba potraktować tokarką.
zastosowanie pompy z det jest banalne i nie wymaga w zasadzie zadnych modyfikacji. pompa z VE tez jest P&P tyle ze razem z wkładką napedzajaca albo zmodyfikowanąseryjną. a koło pasowe trzeba potraktować tokarką.
XXX