Zestawienie wałków rozrządu OEM i Custom.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
odkopię
Będę zakładał do SR20DE z S15 jdm , ostre wałki hks 264/264 do tego regulowane kółka wiadomo , i czy warto się pchać w talerzyki i sprezynki tytanowe i stopery do "Y" ?
Zostanie potem wystrojony wiadomo ale czy warto inwestować czy nie potrzebne ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
a jak wysoko chcesz kręcić?
wałki są dość tępe, dlatego uważam ze kręcąc do 7500rpm seryjny talez i sprezynka da rade i stoperów nie trza będzie
do wyższego kręcenia można ryzykować na hydro te 8500 ze stoperami ale przy takim kręceniu już inny walek będzie potrzeby, obrobka układu korbowo tłokowego no i najważniejsze przejście z hla na solida:
=kasa kasa kasa
wałki są dość tępe, dlatego uważam ze kręcąc do 7500rpm seryjny talez i sprezynka da rade i stoperów nie trza będzie
do wyższego kręcenia można ryzykować na hydro te 8500 ze stoperami ale przy takim kręceniu już inny walek będzie potrzeby, obrobka układu korbowo tłokowego no i najważniejsze przejście z hla na solida:
=kasa kasa kasa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
jakie lifty zaworow mają te wałki? to sa wałki z wolnossaka czy turbo?HakeN pisze:ostre wałki hks 264/264
[ Dodano: 2015-12-23, 13:56 ]
co sie tyczy osprzętu to producent wałka zazwyczaj określa wymagania... czy spręzynki talezyki i mechaniczne kompensatory sa potrzebne. co do uzywania stoperow jesli HLA masz w dobrym stanie to przy kręceni do seryjnej odcinki raczej nie jest to wymagane ale wiadomo im wiecej zabezpieczeń tym mniejsze prawdopodobieństwo awarii.
XXX
VE Killer, ile to tam catcams ma? chyba powyżej 280* i 1,1mm liftu zaleca wymiane sprężynek i talerzyków...
te wałki jakie ma HakeN to chyba siakiś HKS do deta
masz jeszcze co najmniej dwie opcje:
1. glowca z gtir, którą poddasz portingowi i uzbroisz w jakies magiczne wałki, powinna wydać do 8500rpm i nie oddać
2. głowica z VE, poddana obróbce
obie opcje w/w nie maja HLA
te wałki jakie ma HakeN to chyba siakiś HKS do deta
rocker arm stoperHakeN pisze:stopery do "Y"
masz jeszcze co najmniej dwie opcje:
1. glowca z gtir, którą poddasz portingowi i uzbroisz w jakies magiczne wałki, powinna wydać do 8500rpm i nie oddać
2. głowica z VE, poddana obróbce
obie opcje w/w nie maja HLA
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
VE do rwd za dużo zabawy za mały przyrost . Walki hks 264/264 s4 maja 12 skoku są wyciągniete z det-a ale producent pisał de/det wiec nie wiem czy są inne na forach pisza , że to jedne z najlepszych wałków , lepsze od 272 BC .
będę budował kolektor 4-1 oraz ITB , strojone na det 3 , odcinka myślałem właśnie o 8500rmp .
znalazłem wałki http://www.ebay.com/itm/SR20DET-HKS-STE ... c6&vxp=mtr
więc wygląda ,że będzie trza zamontować całość
będę budował kolektor 4-1 oraz ITB , strojone na det 3 , odcinka myślałem właśnie o 8500rmp .
znalazłem wałki http://www.ebay.com/itm/SR20DET-HKS-STE ... c6&vxp=mtr
więc wygląda ,że będzie trza zamontować całość
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
a ja zapytam od drugiej strony.. jest sobie silnik na 1wałku rozrządu ( ma aż 8 zaworów ) i mam możliwość podmienić wałek rozrządu na inny który ma o 0,5mm wyższe krzywki dla zaworów ssących..
myślicie że warto? niby to tylko 0,5mm ale dla 4 tłoków to może coś więcej tlenu będzie wdmuchnięte..
myślicie że warto? niby to tylko 0,5mm ale dla 4 tłoków to może coś więcej tlenu będzie wdmuchnięte..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
będzie pasował.. tylko różnica jest w 4krzywkach i tak się zastanawiam czy warto..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
opieram się na servis manualach nissana..
do tego mogę podmienić wszystkie zwory bo są o 1mm dłuższe wg pdfu
do tego mogę podmienić wszystkie zwory bo są o 1mm dłuższe wg pdfu
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-03-03, 10:01
- Lokalizacja: Polska
a myślicie że do tego zestawu przyjmie się pompa wtryskowa bosch ? bo mam zamiar takową sobie sprawić.