Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Zestawienie wałków rozrządu OEM i Custom.

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-12-22, 20:01

:)
odkopię
Będę zakładał do SR20DE z S15 jdm , ostre wałki hks 264/264 do tego regulowane kółka wiadomo , i czy warto się pchać w talerzyki i sprezynki tytanowe i stopery do "Y" ?
Zostanie potem wystrojony wiadomo ale czy warto inwestować czy nie potrzebne ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-12-23, 11:46

a jak wysoko chcesz kręcić?

wałki są dość tępe, dlatego uważam ze kręcąc do 7500rpm seryjny talez i sprezynka da rade i stoperów nie trza będzie

do wyższego kręcenia można ryzykować na hydro te 8500 ze stoperami ale przy takim kręceniu już inny walek będzie potrzeby, obrobka układu korbowo tłokowego no i najważniejsze przejście z hla na solida:
=kasa kasa kasa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-12-23, 13:48

HakeN pisze:ostre wałki hks 264/264
jakie lifty zaworow mają te wałki? to sa wałki z wolnossaka czy turbo?

[ Dodano: 2015-12-23, 13:56 ]
co sie tyczy osprzętu to producent wałka zazwyczaj określa wymagania... czy spręzynki talezyki i mechaniczne kompensatory sa potrzebne. co do uzywania stoperow jesli HLA masz w dobrym stanie to przy kręceni do seryjnej odcinki raczej nie jest to wymagane ale wiadomo im wiecej zabezpieczeń tym mniejsze prawdopodobieństwo awarii.
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-12-23, 15:44

VE Killer, ile to tam catcams ma? chyba powyżej 280* i 1,1mm liftu zaleca wymiane sprężynek i talerzyków...

te wałki jakie ma HakeN to chyba siakiś HKS do deta
HakeN pisze:stopery do "Y"
rocker arm stoper ;)

masz jeszcze co najmniej dwie opcje:
1. glowca z gtir, którą poddasz portingowi i uzbroisz w jakies magiczne wałki, powinna wydać do 8500rpm i nie oddać
2. głowica z VE, poddana obróbce

obie opcje w/w nie maja HLA ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-12-23, 16:43

wałków jest duzo do wyboru alee tak jak juz wspominałem do jednych wystarczą graty OEMowe a do mocniejszych niestety trzeba zastosować się do zaleceń producenta chyba że ktoś chce zafundowac sobie rozpierduchę w silniku .... nie wiem co wtedy taniej wyjdzie. :mrgreen:
XXX

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-12-25, 20:43

VE do rwd za dużo zabawy za mały przyrost . Walki hks 264/264 s4 maja 12 skoku są wyciągniete z det-a ale producent pisał de/det wiec nie wiem czy są inne na forach pisza , że to jedne z najlepszych wałków , lepsze od 272 BC .
będę budował kolektor 4-1 oraz ITB , strojone na det 3 , odcinka myślałem właśnie o 8500rmp .

znalazłem wałki http://www.ebay.com/itm/SR20DET-HKS-STE ... c6&vxp=mtr
więc wygląda ,że będzie trza zamontować całość :(
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-12-26, 11:06

oczywiście przy takim lifcie i kreceniu do takich obrotów trzeba zmienić sprezynki. a co do strojenia det 3 byłbym bardzo ostrozny lepiej dołozyć troche kasy zainwestować w EMU tym bardziej przy ITB
XXX

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-02-29, 13:56

a ja zapytam od drugiej strony.. jest sobie silnik na 1wałku rozrządu ( ma aż 8 zaworów ) i mam możliwość podmienić wałek rozrządu na inny który ma o 0,5mm wyższe krzywki dla zaworów ssących..

myślicie że warto? niby to tylko 0,5mm ale dla 4 tłoków to może coś więcej tlenu będzie wdmuchnięte..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-02-29, 17:30

marlos90, do diesla czy benzyny? Czy w ogole bedzie pasował?

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-02-29, 18:07

będzie pasował.. tylko różnica jest w 4krzywkach i tak się zastanawiam czy warto..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-29, 23:09

lift mierzysz od over loop do szczytu krzywki czy od srodka srednicy walka do gory krzywki?

wiekszy lift zawsze sie przydaje, a z zasady te z wiekszym liftem sa ostrzejsze
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-02-29, 23:44

opieram się na servis manualach nissana..
do tego mogę podmienić wszystkie zwory bo są o 1mm dłuższe wg pdfu
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-03-02, 12:10

a poi co Ci dłuższy zawór? wznios jest o 0,5 mm wyszy a jak wyglada czas otwarcia i sam kształt krzywki?
XXX

Valberitys
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-03-03, 10:01
Lokalizacja: Polska

Post autor: Valberitys » 2016-03-03, 10:02

a myślicie że do tego zestawu przyjmie się pompa wtryskowa bosch ? bo mam zamiar takową sobie sprawić.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-03-04, 18:17

cd20? turbine wiekszą albo doładuj wiecej po co sie w wałki bawić skoro poza ciut wiekszym liftem nie maszwiecej danych
XXX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”