Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Pompa paliwa Sr20

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Teddy_Bear
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-06-22, 20:03
Lokalizacja: Polska

Pompa paliwa Sr20

Post autor: Teddy_Bear » 2015-06-23, 05:42

Witam jestem nowy jezeli to zły dział to przepraszam.
Mam pytanie o pompe paliwa. Obecnie w moim N14 GTI umarła. Znajomy ma rozbite Hondy Preludy 2.2 Vtec, była tam zamontowana pompa Walbro 255. Czy moge ja zamontowac do siebie do OEM regulatora ciśnienia paliwa? Nic sie nie stanie? Mam w planach montaż regulatora ale w dalszym czasie, a obecnie auto unieruchomione jest. Mozna przeprowadzic taka modyfikacje aby go uruchomic na razie, a potem montować regulator? Czy musi byc jedno i drugie naraz?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-06-23, 06:55

Tak bez problemu, podpinasz mocujesz wsadzasz i jeździ.

Awatar użytkownika
Teddy_Bear
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-06-22, 20:03
Lokalizacja: Polska

Post autor: Teddy_Bear » 2015-06-23, 19:29

Mam jeszcze pytanie, czy bedzie jakis + z tej pompy ? Czy da to tylko tyle ze bedzie to chodzic?

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-06-23, 21:44

Bez strojenia , to raczej bedzie chodzic, regulator i tak cisnienie puszcza takie samo.

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2015-06-23, 22:38

Bez strojenia i nastawnego regulatora ciśnienia paliwa żadnego zysku nie będzie. Wyjątkiem jest sytuacja gdy stara pompa nie dawała rady wykarmić silnika, to będzie przyrost mocy, a właściwie jej wyrównanie do poziomu sprawnej pompy.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-06-30, 11:28

będzie plus względem padniętej-nie wydajnej seryjnej pompy

jak ci się stara zjarała to podejrzewam, że jej ostatnie obroty do wydajnych nie należały :)

wydajna pompa też ma wpływ na górną partię obrotów gdzie zazwyczaj fura puchnie, przesunięcie odcinki na 255 skutkuje większym przyrostem niż na seryjnej pompce z nalotem xxxxxxxtys km

tak więc zakładaj, a jak nie chcesz to podma ci mój adres to mi wyślesz te 255 ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”