P12 SR20VE 20V masz jakieś zastrzeżenia
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Najnowszy Pulsar
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Proszę Cię, Hunda robi samochody dla europejczyków, choć i tak najlepsze zostawia w Japonii, Nissan ma w dupie resztę świata i jak chcesz coś konkretnego to se importuj
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Mnie się to podoba, przynajmniej się wyróżnić można na tle szarości
KONIEC OT
Podsumowując, 80% opinii i danych katalogowych mówi, że pompa z SR16VE to ta sama pompa co w N1. Dalej daje nam to najlepszą seryjnie montowaną pompę do SR. Swap z VE do DE jest możliwy, ale po zastosowaniu modyfikacji jak w pierwszym poście, bądź jak u mnie, po zastosowaniu tulejki z VE i stoczonego o 5mm koła pasowego z DE. Po zastosowaniu pompy z VE, powiem tyle, że kontrolka oleju gaśnie szybciej niż się zapala, ale to może być moje subiektywne odczucie. Killer ostrzegał mnie przed świstem pompy i faktycznie można się wystraszyć, bo ona świszczy jak kompresor. Na hamerykańskich forach tłumaczą to kanałami olejowymi, raz że są dwa, a dwa że są inaczej rozmieszczone niż w DE. Dziękuję, pozdrawiam
![:D](./images/smilies/biggrin.png)