Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

GA16DE - anglik - co jeszcze dorzucić

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
tmk1
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2014-07-29, 18:38
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa

GA16DE - anglik - co jeszcze dorzucić

Post autor: tmk1 » 2014-09-22, 19:46

Mój poprzedni GA16DE wyzionął ducha i Primera dostanie przeszczep z anglika, więc GA16DE z kolektorem 73 o większej mocy - dzisiaj jechałem Sunniaczem, w którym jeszcze jest anglik i śmigał aż miło.

Pytanie, co przy okazji przeszczepu silnika warto jeszcze zrobić, żeby auto było bardziej żwawe?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2014-09-22, 19:59

Nie zdziw się jak w Primerze nie będziesz miał tego odczucia z racji większej masy i być może innych przełożeń skrzyni :-P możesz zapłonem dodać nieco wigoru jeszcze :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
tmk1
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2014-07-29, 18:38
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa

Post autor: tmk1 » 2014-09-22, 20:04

Nie zdziwię się, jeśli te 300(?) kg zrobi swoje, dlatego zastanawiam się co jeszcze można by usprawnić. Przez chwilę rozważałem swap na większy silnik, ale w padniętym mam choćby nowy rozrząd i generalnie mniej zabawy jest przy wymianie na to samo, więc rozsądek zwyciężył ;)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2014-09-22, 20:06

1. Przyspieszasz zapłon,
2. Robisz dolocik,
3. Mod rozrządu.
Sprawdzone patenty.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-09-22, 23:14

turbo :D

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-09-23, 06:07

eee radziejwwl, ja chciałem być pierwszy :/

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-09-23, 06:27

DubSon, ale nie będziesz pierwszy bo gdzieś w czeluściach fajsika Lewy wynalazł kogoś kto ma 100NX GA16 w gaźniku z turbo ( oczywiście w Polsce ) :P no chyba że rozróżniamy już pomiędzy gaźnikiem a wtryskiem :P
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-09-23, 07:45

Sajmooon pisze:no chyba że rozróżniamy już pomiędzy gaźnikiem a wtryskiem
tak, tak :hah:

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-09-24, 20:14

DubSon, to ruszaj sie bo czas ucieka ;P

Awatar użytkownika
tmk1
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2014-07-29, 18:38
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa

Post autor: tmk1 » 2014-09-24, 23:25

na marginesie dodam, że w końcu kupiłem całego Sunnego SR i silnik w nim zostanie :mrgreen: , a Primera dalej czeka na przeszczep :|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”