1,2,3 są znacznie krótsze a 4 i 5 bardzo delikatnie.Ad@mus pisze:wiec ta hybryda jest krotsza od p11gt czy taka sama?
Przełożenie główne do skrzyni p11gt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Wczoraj po długich bojach odebrałem Sunnego ze skrzynią VZ-R.
Biegi są bardzo krótkie 1,2,3 - jak w dieslu 1 tylko do ruszania
Więcej się nie rozpędzałem po mieście
Pojechałem od razu na ustawienie zbieżności - o jakie było zdziwienie Pana że 2 koła kręcą się do przodu
......."Pan ma zepsutą skrzynię biegów w tym samochodzie usłyszałem " ......
Ustawił zbieżność , poprawił negatywy z przodu i przyszły tydzień testy.
Biegi są bardzo krótkie 1,2,3 - jak w dieslu 1 tylko do ruszania
Więcej się nie rozpędzałem po mieście
Pojechałem od razu na ustawienie zbieżności - o jakie było zdziwienie Pana że 2 koła kręcą się do przodu
......."Pan ma zepsutą skrzynię biegów w tym samochodzie usłyszałem " ......
Ustawił zbieżność , poprawił negatywy z przodu i przyszły tydzień testy.
Czerwone auta sa szybsze ...
-
- nowy na forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-08, 21:17
- Lokalizacja: Brodnioca
Jeździłem dzisiaj P11GT i W10
100km/h na 5piątym biegu i mamy ~2700obr/min
U siebie w GT mam skrzynie z P11GT i te same wartości przy setcet
100km/h na 5piątym biegu i mamy ~2700obr/min
U siebie w GT mam skrzynie z P11GT i te same wartości przy setcet
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
No dobrze, a jakie masz prędkości maksymalne na 1 ,2 i 3? Jak już mówiłem rozebrałem skrzynie z p11 gt (chyba że mnie w chxxxx zrobiliście przy oznaczeniach) i policzyłem przełożenia. Ciągle mam rozebraną tą skrzynie i mogę wrzucić foto.
Ostatnio zmieniony 2014-03-13, 23:54 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-08, 21:17
- Lokalizacja: Brodnioca
no tak tylko jest mały problem mi odcina przy 8100
http://www.youtube.com/watch?v=_nGGPKihUAA
porównanie skrzyń seria i n16
seria skrzynia 8000 rpm:
I - 70 km/h II - 118 km/h III - 168 km/h IV - 221 km/h V - 284 km/h
czyli totalnie z dupy przy kręceniu do 8k
a skrzynia z N16 przy 8000 rpm:
I - 61 km/h II - 104 km/h III - 157 km/h IV - 219 km/h V - 276 km/h
http://www.youtube.com/watch?v=_nGGPKihUAA
porównanie skrzyń seria i n16
seria skrzynia 8000 rpm:
I - 70 km/h II - 118 km/h III - 168 km/h IV - 221 km/h V - 284 km/h
czyli totalnie z dupy przy kręceniu do 8k
a skrzynia z N16 przy 8000 rpm:
I - 61 km/h II - 104 km/h III - 157 km/h IV - 219 km/h V - 276 km/h
Po mojemu jest fanie jak jest
Jedynka dlugo ale efektywnie ciągnie
Potem chwilę na dwójce
Następnie moja ulubiona trójka tutaj zawsze się wychodzi na prowadzenie albo zbliża do rywala jeśli lepszą stajnią dyspobnuje
Jedynka dlugo ale efektywnie ciągnie
Potem chwilę na dwójce
Następnie moja ulubiona trójka tutaj zawsze się wychodzi na prowadzenie albo zbliża do rywala jeśli lepszą stajnią dyspobnuje
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Moja Fiesta robila setke w niecale 7s a miala tylko 143ps:D
https://www.youtube.com/watch?v=b8XBhvwzHPc
od 0:45s patrzec
400m w 15.2s
https://www.youtube.com/watch?v=b8XBhvwzHPc
od 0:45s patrzec
400m w 15.2s
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
A nie możecie znaleźć po prostu przełożeńb poszczególnych biegów tych skrzyń? Najwięcej wam powiedzą te cyferki
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Podałem prędkości na fabrycznym kole żeby mieć porównanie obu skrzyń.
Dla większości prędkość będzie bardziej obrazowa ale przełożenia też nie problem
N16
1-3,333 2-1,955 3-1,286 4-0,926 5-0,733 fd-4,437
P11 gt
1-3,063 2-1,826 3-1,286 4-0,975 5-0,756 fd-4,375
PS Dla 15' podobnie wyjdzie na 195/55
Dla większości prędkość będzie bardziej obrazowa ale przełożenia też nie problem
N16
1-3,333 2-1,955 3-1,286 4-0,926 5-0,733 fd-4,437
P11 gt
1-3,063 2-1,826 3-1,286 4-0,975 5-0,756 fd-4,375
PS Dla 15' podobnie wyjdzie na 195/55
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Im większe koło tym szybciej jedzie pomimo, że licznik pokazuje mniej. Licznik liczy obroty na wyjściu skrzyni i przelicza na prędkość. Jak wiadomo większe koło to przy jednym obrocie pokona dłuższą trasę.
[ Dodano: 2014-03-25, 10:48 ]
A no tak masz racje. Przeczytałem jeszcze raz to co napisałem.
Chyba, że prędkość liczył GPS
[ Dodano: 2014-03-25, 10:48 ]
A no tak masz racje. Przeczytałem jeszcze raz to co napisałem.
Chyba, że prędkość liczył GPS
60 mil = 96,6 kilometrów więc jak pomiar Ci się nie wyłącza to coś faktycznie jest nie tak
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Licznik zawsze pokaże to samo bo napęd jest brany ze skrzyni.
Kalkulatory wyliczają prędkość rzeczywistą na podstawie przełożeń i rozmiaru koła.
Przy 8100 na dwójce powinno być ok 102km/h. Wiadomo trzeba jeszcze wziąć poprawkę na dokładność obliczeń.
Kalkulatory wyliczają prędkość rzeczywistą na podstawie przełożeń i rozmiaru koła.
Przy 8100 na dwójce powinno być ok 102km/h. Wiadomo trzeba jeszcze wziąć poprawkę na dokładność obliczeń.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
kumpel Miras mi dzisiaj napisał
rozwiązałem zagadkę z prędkościomierzem on pokazuje bardzo dobrze, tyle że dla kół takich jak w n16, czyli wyższych niż masz, do tego obrotomierz delikatnie zawyża (4-5%) z tego co piszą na forum, także jak się weźmie na to wszystko poprawkę i wrzuci w kalkulator, to na dwójce nie osiągniesz 97 km/h
bo vss jest z n16
rozwiązałem zagadkę z prędkościomierzem on pokazuje bardzo dobrze, tyle że dla kół takich jak w n16, czyli wyższych niż masz, do tego obrotomierz delikatnie zawyża (4-5%) z tego co piszą na forum, także jak się weźmie na to wszystko poprawkę i wrzuci w kalkulator, to na dwójce nie osiągniesz 97 km/h
bo vss jest z n16
Każdy ma mniej lub bardziej pogrzebane auta jak dla mnie porównanie z kalkulatora wystarczająco obrazuje różnice pomiędzy tymi skrzyniami. 1,2,3 na korzyść skrzyni z N16 4,5 krótsze w P11GT ale widać też że różnice są minimalne. Dla mnie korzystniej wypada hybryda z N16
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /