Przełożenie główne do skrzyni p11gt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Skrzynka z P11.144 dla mnie jest bardzo fajna, precyzyjnie wchodzą biegi i sporo wytrzymuje .
Pierwsze trzy biegi są ok, ale już 4 za długa, a 5 przy krótka. Jak dla mnie, w trasie 115km/h przy 3krpm to za mało. W tej chwili, jak bym coś dłubał to poszedł bym w skrzynkę z P11GT
tylko dłuższą piątkę np. z SRI bym przełożył.
Pierwsze trzy biegi są ok, ale już 4 za długa, a 5 przy krótka. Jak dla mnie, w trasie 115km/h przy 3krpm to za mało. W tej chwili, jak bym coś dłubał to poszedł bym w skrzynkę z P11GT
tylko dłuższą piątkę np. z SRI bym przełożył.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:15 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
FD w każdej P11 prócz GT jest 4,177. Piątka w GT 0,756 a w słabszych 0,733.
W nissanie jedynie piątka jest wymienna na obu wałkach niestety z tych starszych RS5F32A nie pasuje do RS5F70A z P11.144 . Skrzynka z P11.144 różni się sporo od tych starszych ale łatwo się ją przerabia żeby spasować.
W nissanie jedynie piątka jest wymienna na obu wałkach niestety z tych starszych RS5F32A nie pasuje do RS5F70A z P11.144 . Skrzynka z P11.144 różni się sporo od tych starszych ale łatwo się ją przerabia żeby spasować.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 23:32 przez adam_N14, łącznie zmieniany 2 razy.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
W której serwisówce jest ze ma fd 4,4? Bo ja tego nie widzę, może masz racje, ale ja tego nie znalazłem w twoich serwisówkach. Mozesz mi to skopiować i wkleić?bombel pisze:hayboss, ale czemu zes sie uparl na ta skrzynie z 1,8? Podaje Ci dane z Serwisówki, a Ty swoje
Z góry dziekuję.
Ok znalazłem takie info, że był takie same przełożenia w P11-144 (miałeś racje). Jest jeden mały problem rocznik 00-02 i nie w każdej skrzyni. Mam za 180 zł skrzynie z n16 i ją zabieram. Tylko dla pewności jaki numer powinna mieć?
A i zajrzyjcie tu http://www.almeraownersclub.com/threads ... 686/page-2
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:18 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety, ale po rozpołowieniu skrzyni wszystkie przesuwki wałki i różnicowy zostają właśnie w dzwonie, więc do przekładki dzwonu trzeba wszystko rozebrać i złożyć od nowa w drugim.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:19 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
To wyjasnia dlaczego prima qg ma te samo co sr. I to wyjasnia dlaczego hayboss sie upieral, ze sa inne
Teoretycznie nie daloby sie zrobic tak, jak wykminilem? Mechanicznie jeszcze tego nie weryfikowalem, ale mniej wiecej trzeba by bylo obie obok sie postawic i:
przelozyc gorny dzwon skrzyni z sr20 do skrzyni z qg18 tak, zeby pasowalo na blok z sr'ki.
Teoretycznie nie daloby sie zrobic tak, jak wykminilem? Mechanicznie jeszcze tego nie weryfikowalem, ale mniej wiecej trzeba by bylo obie obok sie postawic i:
przelozyc gorny dzwon skrzyni z sr20 do skrzyni z qg18 tak, zeby pasowalo na blok z sr'ki.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:22 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
W N15, P11 był starszy typ skrzyni RS5F32A w N16, P11.144 RS5F70A. Więc, aby włożyć przełożenia z QG do N15 trzeba mieć dzwon od P11.144 z SR20. Rozbierałem nie raz obie skrzynie i mają totalnie inną konstrukcję. Nawet swap skrzyni z .144 do N14, N15 tez nie jest do końca P'n'P.
PS. Sprawdzałeś może jakie jest przełożenie Piątego biegu QG18? U siebie mam skrzynkę od P11.144 i kuszą te przełożenia z QG Tylko piątka to nawet teraz jest dla mnie za krótka
PS. Sprawdzałeś może jakie jest przełożenie Piątego biegu QG18? U siebie mam skrzynkę od P11.144 i kuszą te przełożenia z QG Tylko piątka to nawet teraz jest dla mnie za krótka
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:23 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
To na piątce wyjdzie porównywalnie jak mam teraz. Jeżelibym przełożył FD i poszczególne biegi z QG a przydałaby się dłuższa Można by samą piątkę bo 1 -3 mi pasują tylko 4 za długa ok 225 co na skrzyni z N14 max 200 było
PS. największą zaletą tych nowszych skrzyń jest ich wytrzymałość
PS. największą zaletą tych nowszych skrzyń jest ich wytrzymałość
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:25 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Czyli nie wpakuje tego do mojej skrzyni? Szlag, no nic zobaczy będzie słabo jak się nie da. Czyli bez dzwonu z sr20 P11 nie wsadzę tego Ma ktoś taki dzwon na zbyciu?
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:26 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzwon Musi być od P11.144.
Tam były RS5F70A taka jest w QG18 i z takiej tylko od sr20 potrzebny jest dzwon.
Można w google znaleźć zdjęcia to będzie widać jakie są różnice.
Starsza z N14, N15, P10, P11 to RS5F32A, a nowsze z P11.144, N16 to RS5F70A. Zupełnie inne obudowy. Szersze masywniejsze tryby, wsteczny na skośnych zębach, wybieraki na oddzielnych trzpieniach i zupełnie inne sztywniejsze mocowanie. A i w tej skrzynce biegi są ciaśniej zestopniowane - krótszy skok na lewarku i lepsza precyzja wyboru.
Tam były RS5F70A taka jest w QG18 i z takiej tylko od sr20 potrzebny jest dzwon.
Można w google znaleźć zdjęcia to będzie widać jakie są różnice.
Starsza z N14, N15, P10, P11 to RS5F32A, a nowsze z P11.144, N16 to RS5F70A. Zupełnie inne obudowy. Szersze masywniejsze tryby, wsteczny na skośnych zębach, wybieraki na oddzielnych trzpieniach i zupełnie inne sztywniejsze mocowanie. A i w tej skrzynce biegi są ciaśniej zestopniowane - krótszy skok na lewarku i lepsza precyzja wyboru.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:27 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Tak wiem, wnętrzności już mam, pozostaje opakowanie. Kumpel miał P11 STW i rojexxxx skrzynie, ale zostawiał ją u mechanika. Pech, że to było dawano temu jeżeli gość ją znajdzie, to jestem uratowany. Jak nie to będę musiał znaleźć uszkodzoną skrzynie z P11.144, a w najgorszym wypadku kupić całą kompletną
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:29 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Łatwiej chyba jednak będzie znaleźć sprawną. Przełożyć dzwony, jedną wrzucić do siebie, a druga sprzedać.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:29 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Znalazłem skrzynie, ale nie mam pewności czy to ta. Gdzie sprzedający może znaleźć oznaczenie skrzyni?
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:30 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Hayboss, na łączeniu skrzyni od góry pod łapą sprzęgła jest jakieś oznaczenie.
Niech sprzedawca tam sprawdzi, u mnie jest "J00 #2"
Nie wiem czy było. Symbole skrzyń P11.144, B15:
6J 006 -2.0 l.
2J 066 -1.6 l.
WA 006 -1.8 l.
2J 624 - DIESEL
Tylko nie jestem pewien, w którym miejscu się znajduje to oznaczenie.
Pamiętam, że były też jakieś wewnątrz dzwonu skrzyni.
Niech sprzedawca tam sprawdzi, u mnie jest "J00 #2"
Nie wiem czy było. Symbole skrzyń P11.144, B15:
6J 006 -2.0 l.
2J 066 -1.6 l.
WA 006 -1.8 l.
2J 624 - DIESEL
Tylko nie jestem pewien, w którym miejscu się znajduje to oznaczenie.
Pamiętam, że były też jakieś wewnątrz dzwonu skrzyni.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:08 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Gość mówi, że jest 6j 002 czyli tak jak u Ciebie adam_N14, zabieram ...
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:09 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale ta skrzynia, której oznaczenie podałem jest dobra?
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:09 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.