PRZEŁOŻENIA POSZCZEGÓLNYCH BIEGÓW NASZYCH NISMO
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
PRZEŁOŻENIA POSZCZEGÓLNYCH BIEGÓW NASZYCH NISMO
Wrzucam skan z manuala dotyczący Sunny N14 i 100NX B13.
by xTomek:
Standard GT jaki mam P10 z motorem VE i wszystkie P10 GT z SR 20 ...
SR16VE
1st 3.333
2nd 1.955
3rd 1.333
4th 0.975
5th 0.756
Rev 3.154
Final gear ratio 4.444
SR20DE
Estate Type Manual 5-speed
1st 3.063
2nd 1.826
3rd 1.207
4th 0.927
5th 0.756
Rev 3.154
Final gear ratio 4.177
SR20Di/De
Type Manual 5-speed / 4-speed automat
1st 3.063 / 2.861
2nd 1.826 / 1.562
3rd 1.270 / 1.000
4th 0.927 / 0.698
5th 0.733 / -
Rev 3.154 / 2.310
Final gear ratio 4.056 / 4.072
1,6 SLX GA16DS
Type Manual 5-speed
1st 3.333(same)
2nd 1.955(same)
3rd 1.286(same)
4th 0.927(same)
5th 0.756 (0.733)
Rev 3.417(same)
Final gear ratio 4.056
by Coobcio:
No i coś jeszcze fajnego dorwałem III i IV nie znacznie krósza jak w P10GT/Sunny GTi... a mianowicie skrzynka z Almery N15 GTi:
Five speed manual
1. 3.063 m
2. 1.826 m
3. 1.286 m
4. 0.975 m
5. 0.756 m
W 3.417 m
Gł 4.177 m
różnice pomiędzy skrzyniami z P10GT i P11GT dodam niebawem
by xTomek:
Standard GT jaki mam P10 z motorem VE i wszystkie P10 GT z SR 20 ...
SR16VE
1st 3.333
2nd 1.955
3rd 1.333
4th 0.975
5th 0.756
Rev 3.154
Final gear ratio 4.444
SR20DE
Estate Type Manual 5-speed
1st 3.063
2nd 1.826
3rd 1.207
4th 0.927
5th 0.756
Rev 3.154
Final gear ratio 4.177
SR20Di/De
Type Manual 5-speed / 4-speed automat
1st 3.063 / 2.861
2nd 1.826 / 1.562
3rd 1.270 / 1.000
4th 0.927 / 0.698
5th 0.733 / -
Rev 3.154 / 2.310
Final gear ratio 4.056 / 4.072
1,6 SLX GA16DS
Type Manual 5-speed
1st 3.333(same)
2nd 1.955(same)
3rd 1.286(same)
4th 0.927(same)
5th 0.756 (0.733)
Rev 3.417(same)
Final gear ratio 4.056
by Coobcio:
No i coś jeszcze fajnego dorwałem III i IV nie znacznie krósza jak w P10GT/Sunny GTi... a mianowicie skrzynka z Almery N15 GTi:
Five speed manual
1. 3.063 m
2. 1.826 m
3. 1.286 m
4. 0.975 m
5. 0.756 m
W 3.417 m
Gł 4.177 m
różnice pomiędzy skrzyniami z P10GT i P11GT dodam niebawem
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Ciekawa sprawa bo różnica jest znaczna (w manualu jest zupełnie inaczej). Piszesz, że 5 bieg jest na pewno krótszy a co z pozostałymi biegami? Jeżeli są tak samo krótsze to jest to całkiem niezły mod.Quattro pisze:Apropos skanu z manuala - empirycznie stwierdziłem, że zmiana choinek w skrzyni DE, na te z DS zamiast wydłużyć biegi - skróciła je. Poprawiło się przyspieszenie, natomiast predkość natychmiast po tej operacji opadła ze 185 do 175km/h przy 5700obr/min.
Na pewno choinki były z DSa? z jakiego auta była ta skrzynia?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kombi 1,6 ma krótszą skrzynie jak sedan i 5d... Rozróżnia się to po rozruszniku - te krótsze skrzynie mają go od zewnątrz a te o dłuższych przełorzeniach montowany od strony kolektora ssącego...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
o jednym i o drogim ale w budach P10 i N14... P11 2.0 130 konne w kombi i w zwykłych budach już takie same przełożenia mają.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja dodam jeszcze od siebie rodzynaska skrzynia NISMO siedząca w wyścigowych 200 konnych odmianach almery VZR N1 (były dwie pierwsza skrzynia to taka sam jaka siedziała w zwykłej 175 konnej VZR ale z dodamym wysprzęglikiem hydraulicznym no i ta Nismo):
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Panowie, dyskusje o różnicy w mocach DS-DE itd. prowadzimy tu
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=1066
dotychczasowe posty na ten temat już tam przeniosłem
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=1066
dotychczasowe posty na ten temat już tam przeniosłem
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!