Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

sr20de a deh pomoc w swapie

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

sr20de a deh pomoc w swapie

Post autor: nismojoe » 2013-11-10, 22:48

Panowie !
Jutro wrzucam DEHa do NXa GTI wiem, że -

-aparat zaplonowy bedzie z DE
-laternator też
-słyszałem, że tzreba coś ruszyć z wtryskami?

Ale nie znam konkretów chodzi o podmiane całej listwy czy samych wtyczek?
Proszę o pomoc!

Z góry dzieki :D
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-11-28, 20:34

co masz z deh jeszcze?? sam slupek czy cos jeszcze??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-11-28, 22:49

Generalnie DEH to Low port, z popychaczami na rolkach, większość gratów z SR20DE LowPort podejdzie
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-11-28, 23:04

tyle ze 100nx to highport - i jak sie chce wsadzic kpl swap to sie nie wsadzi, trza swapowac calym slupem z kolektorami i lekko dlubnac wiazke
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2013-12-09, 15:03

Wiele styków jest innych niestety, także troche to wszystko opóźnia kilka wtyczek zostało tez luzem...
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2013-12-10, 23:50

Aparat zap z de, czujniki temp cieczy z de, wtyczka do krokowego pasuje tylko trzeba nieco wiazke wypruc, przewody wodne dosztukowac i wsio. Wtryski zostaja te co dostales w dehu bo sa czerwone(n15gti). Nic skomplikowanego i zadnej wiekszej filozofii.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2013-12-20, 15:13

bodek, dzięki za info pozostaje kwestia TPSu polozenia przepustnicy, bo wisza same kable i jest tam coś połamane, czy ten od DE będzie trybił?
bo same przepustnice są inne...
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2013-12-21, 16:49

Wkładałem do DE rozwierconą przepustnicę wraz z tps'em od DEH i wszystko było ok.
Kostki w nich są takie same, minimalnie się różnią kształtem i mocowaniem do przepustnicy.
Chyba Coobcio wkładał do primer rozwierconą przepustnicę z sunnego/100NX
więc może przykręć swoją przepustnicę z tps'em do kolektora z DEH.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-12-21, 19:04

Ja tylko dodam, że TPS z N14 GA16DE jest tai sam jak w P11GT :)
Wiem, bo mam oba takie, jak i całe przepustnice z GA i SRa.

mushroom
fanatyk nissana
Posty: 345
Rejestracja: 2009-12-11, 00:12
Lokalizacja: czasem Gdańsk

Post autor: mushroom » 2013-12-21, 22:45

Podpowiem tylko, że w DE masz dwie takie same wtyczki. Jedna jest od czujnika stukowego druga od zaworu ssania. Jak je pomylisz, to pali bezpiecznik od pompy paliwa :).
"Mistrzów świata uprasza się o spokój"

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2014-02-03, 12:53

Zapomniałem o tym temacie, dziękuję wszystkim za rady i pomoc.
Silnik pracuje elegancko, zostały kosmetyczne sprawy, żeby to wyglądało jak trzeba:)
Pozdrowiszon!
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”