Przełożenie główne do skrzyni p11gt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Tylko to: http://nissan4u.com/parts/info/320102J707/
[ Dodano: 2014-01-21, 15:27 ]
Skrzynia P11 GT i W10 - 320102J707
Skrzynia P11 2,0 - 320102J016
Skrzynia P11.144 2,0 - 320106J006
[ Dodano: 2014-01-21, 15:27 ]
Skrzynia P11 GT i W10 - 320102J707
Skrzynia P11 2,0 - 320102J016
Skrzynia P11.144 2,0 - 320106J006
Właśnie też od zawsze mnie to zastanawia.
Ale to tylko kwestia odkręcenia impulsatora i wkręcenia linki.
Mam obie skrzynie i postaram się je porównać.
Ale to tylko kwestia odkręcenia impulsatora i wkręcenia linki.
Mam obie skrzynie i postaram się je porównać.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:31 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Czy jest możliwość wsadzenia skrzyni z almery N16 1.8 do SR20? Wiem, że wysprzęglik jest hydrauliczny, ale co po za tym?
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:32 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
po to ze wg tego manualu http://www.cars-data.com/en/nissan-alme ... pecs/26985
wynika ze skrzynia z 1,8 ma najkrótsze fd i 1,2,3i4 a 5 dłu dłuższą
to jest 1,8 n16
1th gear ratio: 3,33:1
2th gear ratio: 1,96:1
3th gear ratio: 1,29:1
4th gear ratio: 0,93:1
5th gear ratio: 0,73:1
Reverse gear ratio: 3,21:1
Gear Ratio (end): 4,44:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.300 rpm
a to moje gti n15
1th gear ratio: 3,06:1
2th gear ratio: 1,83:1
3th gear ratio: 1,29:1
4th gear ratio: 0,98:1
5th gear ratio: 0,76:1
Reverse gear ratio: 3,15:1
Gear Ratio (end): 4,17:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.400 rpm
chyba jest róznica
wynika ze skrzynia z 1,8 ma najkrótsze fd i 1,2,3i4 a 5 dłu dłuższą
to jest 1,8 n16
1th gear ratio: 3,33:1
2th gear ratio: 1,96:1
3th gear ratio: 1,29:1
4th gear ratio: 0,93:1
5th gear ratio: 0,73:1
Reverse gear ratio: 3,21:1
Gear Ratio (end): 4,44:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.300 rpm
a to moje gti n15
1th gear ratio: 3,06:1
2th gear ratio: 1,83:1
3th gear ratio: 1,29:1
4th gear ratio: 0,98:1
5th gear ratio: 0,76:1
Reverse gear ratio: 3,15:1
Gear Ratio (end): 4,17:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.400 rpm
chyba jest róznica
Dołóżcie mocy, a nie bawicie się w wkłady skrzyń.
Są dwa rodzaje mechanizmów różnicowych w P11 i może się okazać, że wkłady nie są zamienne między różnymi skrzyniami. Jak do końca jest? Nie wiem i wy też nie będziecie wiedzieć dopóki nie rozłożycie interesujących was skrzyń.
W internecie jest wiele rzeczy i wiele wiedzy, ale odkręcenie obudowy skrzyni to 30 min i już będziecie wszystko wiedzieli. No offence, ale na prawdę może się okazać, że wymarzona skrzynia nie spełnia oczekiwań...
Są dwa rodzaje mechanizmów różnicowych w P11 i może się okazać, że wkłady nie są zamienne między różnymi skrzyniami. Jak do końca jest? Nie wiem i wy też nie będziecie wiedzieć dopóki nie rozłożycie interesujących was skrzyń.
W internecie jest wiele rzeczy i wiele wiedzy, ale odkręcenie obudowy skrzyni to 30 min i już będziecie wszystko wiedzieli. No offence, ale na prawdę może się okazać, że wymarzona skrzynia nie spełnia oczekiwań...
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:33 przez yapko, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Mam skrzynkę z P11.144 w swoim N14 i zanim włożyłem sporo szukałem o tych skrzyniach.
Jak Bombel pisze wszędzie było że SR20 i QG18 mają przełożenie główne i poszczególne biegi takie same. Tylko dzwon się różni. Jedynie co, to w Sentrze przez rok czy dwa wychodziła skrzynka z LSD i głównym 4.37 jak w P11GT do tego dłuższa piątka 0.733.
Jak Bombel pisze wszędzie było że SR20 i QG18 mają przełożenie główne i poszczególne biegi takie same. Tylko dzwon się różni. Jedynie co, to w Sentrze przez rok czy dwa wychodziła skrzynka z LSD i głównym 4.37 jak w P11GT do tego dłuższa piątka 0.733.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:34 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Ad@mus bądź pierwszy i ładuj 2.0 z P12 , QG20 tak to się jakoś zwało? do tego skrzynia 6stka
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Przyjacielu drogi, skrzynia to nie tylko poszczególne biegi. Bardzo duże znaczenie ma fd. jakie fd ma P11, o której mówisz tak uparcie? Z tego co mi się wydaje to 4,17 lolbombel pisze:hayboss kup skrzynie z P11.144 2,0 i będziesz miał to samo:
1st 3.3333
2nd 1.9545
3rd 1.2857
4th 0.9268
5th 0.7556
Reverse 3.2143
[ Dodano: 2014-01-27, 19:22 ]
Ale o czym mowa? Przebudowa auta to nie tylko moc. To tak, jakbyś zapytał co zrobić, żeby było więcej mocy, a ktoś odpisał przestań zejdź z wagi, wywal kanapy i wszystko co jest w środku i będzie to samo. Skrzynia można naprawdę dużo ugrać. Wiem to z własnego przykładu.yapko pisze:Dołóżcie mocy, a nie bawicie się w wkłady skrzyń.
Są dwa rodzaje mechanizmów różnicowych w P11 i może się okazać, że wkłady nie są zamienne między różnymi skrzyniami. Jak do końca jest? Nie wiem i wy też nie będziecie wiedzieć dopóki nie rozłożycie interesujących was skrzyń.
W internecie jest wiele rzeczy i wiele wiedzy, ale odkręcenie obudowy skrzyni to 30 min i już będziecie wszystko wiedzieli. No offence, ale na prawdę może się okazać, że wymarzona skrzynia nie spełnia oczekiwań...
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:38 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
No to bym się cieszył bardzo. Tylko ja nigdzie takiego info nie znalazłem. Nie chodzi mi że "a bo ten mówił że tak jest", tylko konkret manual lub coś w ten deseń.adam_N14 pisze:Mam skrzynkę z P11.144 w swoim N14 i zanim włożyłem sporo szukałem o tych skrzyniach.
Jak Bombel pisze wszędzie było że SR20 i QG18 mają przełożenie główne
i poszczególne biegi takie same.Jedynie dzwon się różni.
Jedynie co to w Sentrze przez rok czy dwa wychodziła skrzynka z LSD i głównym4.37
jak w P11GT do tego dłuższa piątka 0,733.
Ostanie pytanie - skrzynia z P11 600-1000zł, a z Almy 270zł - jest różnica?
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:39 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pamiętam już dokładnie ale sporo informacji jest z amerykańskich for np. SR20.net, sentra, itp. Tam o tym było sporo rozpisane. Oni często władają skrzynki od P11.144 do swoich turbowozów. Podobno są wiele wytrzymalsze od tych starszych. A i z racji dostępności
tych skrzyń od SR20 często dorabiali dzwon do skrzyni od QG18. Poza nim wszystko pasowało, różnicówki również - wkładali zamiennie. Koszt skrzyni jest zależny od farta. Ja kupiłem tą z P11.144 za 250zł, a za skrzynię ze zwykłej P11 płaciłem 350zł.
PS. Ta z sentry to RS570V. Jeśli QG miałoby krótsze FD byłaby ciekawa opcja . Ja do tej pory znajdowałem jedynie informacje, że bebechy są identyczne i całkowicie wymienne pomiędzy sobą.
tych skrzyń od SR20 często dorabiali dzwon do skrzyni od QG18. Poza nim wszystko pasowało, różnicówki również - wkładali zamiennie. Koszt skrzyni jest zależny od farta. Ja kupiłem tą z P11.144 za 250zł, a za skrzynię ze zwykłej P11 płaciłem 350zł.
PS. Ta z sentry to RS570V. Jeśli QG miałoby krótsze FD byłaby ciekawa opcja . Ja do tej pory znajdowałem jedynie informacje, że bebechy są identyczne i całkowicie wymienne pomiędzy sobą.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:41 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Ciekawe czy sam dzwon z mojej by nie pasował do tej z n16. Jak nie, to przełożę bebechy i wtedy się zobaczy. Chodzi mi Panowie o to, że skrzynia jest zajbixxx ważnym elementem i każde przełożenie ma znaczenie, zwłaszcza jeśli chodzi o auto wolnossące na zmiennej fazie. Skrzynia musi być tak zestopniowana, aby silnik nie wypadał ze zmiennej fazy. Zmieniając w hondzie 2 bieg na odrobinę dłuższy obroty nie spadały mi poniżej 4,5 tyś. Przy przejściu na 3 bieg i ciągnęła równo cały czas. Tam były klocki lego obudowa oraz 1 i 5 z d15b2, 3 i 4 oraz fd 4,4 z crx, a 2 z jakiegoś 1,4.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:44 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
tam wkleiłem linka na poprzedniej stronie (tylko coś nie trybi) co robią w usa. Czyli przekładają bebechy z qg18 z almery n16 początek produkcji do skrzyni z p11.144. Postaram się wygrzebać to jeszcze raz.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:45 przez killer2000, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Ja ani razu takiego problemu nie miałem. Może raz czy dwa przepinajac z jedynki na dwójkę.hayboss pisze:skrzynia musi być tak zestopniowana aby silnik nie wypadał ze zmiennej fazy zmieniając
http://www.youtube.com/watch?v=EvYO6b_TGeE
http://www.youtube.com/watch?v=v8Og1KFOln4
I tak, żeby przełożyć dzwon trzeba praktyczne wszystko rozebrać. Wałki i wybieraki są mocowane i zostają w dzwonie po rozpołowieniu. Dla pewności najpierw bym rozebrał tą z QG18 i policzył przełożenia, żeby porównać z tymi od SR20. Sam chętnie bym przebudował swoją tak, aby pierwsze cztery biegi skrócić, a wydłużyć trochę piątkę.
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:46 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Ja po wypłacie biorę skrzynie z 1,8 i rozbiorę ją. Dam znać co i jak, ale to jeszcze kilka dni. Komp mówi, że i tak nie dam rady lekkim hondom w d serii. Skrzynia musi być jeszcze krótsza.... Jeśli byłoby 210 koni i 220 Nm to jest opcja na wysoki 13 na 1/4, no nic trzeba działać...
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 21:48 przez hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.