Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Po czym poznać silnik z Primery p10 GT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Po czym poznać silnik z Primery p10 GT

Post autor: zuh » 2012-11-08, 20:09

Witam. Mam silnik podobno z primery p10GT. przy silniku jest kolektor 4-2-1 rurowy, kolektor ssący z przepustnicą na dole. Co musze sprawdzić żebym był pewny że to jest motor z P10 GT?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-11-08, 20:10

zuh pisze:Co musze sprawdzić żebym był pewny że to jest motor z P10 GT?
Czerwona pokrywa zaworów a poza tym byś musiał zmierzyć wałki

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2012-11-10, 22:02

Co mam konkretnie zmierzyć? Jakie wymiary są potrzebne?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-11-11, 09:46

zuh pisze: Jakie wymiary są potrzebne?
Wysokość krzywek na wałku

http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=84&st=0

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-11-11, 11:45

High porty czyli z przepustnicą na dole występowały tylko w P10GT/N14GTi/B13GTi. Raczej wątpię, żeby ktoś podmieniał wałki na łagodniejsze.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2012-11-11, 11:57

Czyli powinienem mieć wałki 248*/240* @ 9,4mm/9mm
Oblicza się to odejmując wartość A od wartości B ?
Czy kolektor ssący typu High Port gwarantuje mi silnik z primery P10GT/Sunnych i 100Nx GTi ?
Pokrywe mam czerwoną ale była malowana (napisy są też czerwone)

Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-11-11, 12:43

zuh pisze:Czy kolektor ssący typu High Port gwarantuje mi silnik z primery P10GT/Sunnych i 100Nx GTi ?
Raczej tak, tylko chyba po 1993 r. P10 gt miały juz low porta

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2012-11-11, 13:10

bodek, najpierw napisałem swój post a dopiero potem przeczytałem Twojego :)
Napiszcie mi czy dobrze myśle o obliczaniu wałków. Wystarczy od wartości A odjąć wartość B? Na rysunku w moim wcześniejszym poście.

[ Dodano: 2012-11-11, 13:13 ]
Auto z którego wyjąłem silnik było z 92roku. Ta primera miła z tyłu bębny, w P10GT były z tyłu bębny?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-11-11, 13:40

zuh w P10 bębny były w 2.0D i w 1.6. Wszystkie 2.0B miały tarcze nawet te najsłabsze 2.0 - SR20Di
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-11-11, 13:49

zuh, tak mierzy się wznios zaworu
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-01-06, 15:24

Silnik ma kolektor wydechowy 4-2-1 rurowy i kolektor ssący high port.
Jak zmierzyć czy to są wałki od P10GT?

[ Dodano: 2013-01-06, 15:24 ]
Może ktoś mi napisać dokładną wysokość krzywki wałków od P10 GT?
Ktoś pisał kiedyś w jakimś temacie ale nie mode znaleźć na forum.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-07, 20:33

bombel pisze:Czerwona pokrywa zaworów a poza tym byś musiał zmierzyć wałki
bordowa kolego:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-07, 21:26

Ad@mus jestem mężczyzną i nie znam się na kolorach :P

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-07, 22:34

no tak-mi żona podpowiedziała :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”