Po czym poznać silnik z Primery p10 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Po czym poznać silnik z Primery p10 GT
Witam. Mam silnik podobno z primery p10GT. przy silniku jest kolektor 4-2-1 rurowy, kolektor ssący z przepustnicą na dole. Co musze sprawdzić żebym był pewny że to jest motor z P10 GT?
Wysokość krzywek na wałkuzuh pisze: Jakie wymiary są potrzebne?
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=84&st=0
High porty czyli z przepustnicą na dole występowały tylko w P10GT/N14GTi/B13GTi. Raczej wątpię, żeby ktoś podmieniał wałki na łagodniejsze.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
bodek, najpierw napisałem swój post a dopiero potem przeczytałem Twojego
Napiszcie mi czy dobrze myśle o obliczaniu wałków. Wystarczy od wartości A odjąć wartość B? Na rysunku w moim wcześniejszym poście.
[ Dodano: 2012-11-11, 13:13 ]
Auto z którego wyjąłem silnik było z 92roku. Ta primera miła z tyłu bębny, w P10GT były z tyłu bębny?
Napiszcie mi czy dobrze myśle o obliczaniu wałków. Wystarczy od wartości A odjąć wartość B? Na rysunku w moim wcześniejszym poście.
[ Dodano: 2012-11-11, 13:13 ]
Auto z którego wyjąłem silnik było z 92roku. Ta primera miła z tyłu bębny, w P10GT były z tyłu bębny?
zuh w P10 bębny były w 2.0D i w 1.6. Wszystkie 2.0B miały tarcze nawet te najsłabsze 2.0 - SR20Di
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_