Pierścienie do sr20deh - jakiej firmy ??
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Pierścienie do sr20deh - jakiej firmy ??
Witam,
pytanie jak w temacie.
pozdro
pytanie jak w temacie.
pozdro
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
w sensie do almerki, chyba z dostępnych to NPR robi ale ja bym się pokusił o oryginały jest taka stronka z usa chyba co tanio oryginały sprzedają i dużo wogóle części mają na almerkowym angielskim forum ta stronka jest zachwalana kuna tylko nie pamietam jaka to stronka była pogrzebe to wrzuce
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
ja właśnie mam u siebie Teikoku pistons Tp za które dałem 105 zeta ale ale w wymiarze do almerek ich nie mogłem dostać i zostały podpiłowane pułki w tłokach ponieważ stare silniki sr20 mają grubość pierścienia 1.5mm a sr20 w almerkach i primerkach p11 juz niestety 1.2mm ale jak pisałem wybór pierścieni jest bidny i jak bym miał hajsu więcej to bym wsadził npr które już nie pamiętam około 300zł kosztują bądź oryginały które da rade sprowadzić w niezłej cenie
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Jak myslicie czy AZOTONAWĘGLANIE pierscieni wplynelo by w dluzszym uzyciu pierscieni na plus?
zalety:
- Zwiększenie twardości powierzchniowej
- Zwiększenie odporności na zużycie w warunkach tarcia
- Zwiększenie wytrzymałości zmęczeniowej
- Poprawienie właściwości antyadhezyjnych
- Poprawienie odporności na zatarcie
- Poprawienie właściwości antykorozyjnych
- Poprawienie atrakcyjności wizualnej detali
zalety:
- Zwiększenie twardości powierzchniowej
- Zwiększenie odporności na zużycie w warunkach tarcia
- Zwiększenie wytrzymałości zmęczeniowej
- Poprawienie właściwości antyadhezyjnych
- Poprawienie odporności na zatarcie
- Poprawienie właściwości antykorozyjnych
- Poprawienie atrakcyjności wizualnej detali
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Drugi wariant SR20VE znajduje się tylko w 2001 i później P12 Nissan Primera . Ta wersja SR20VE sprawia 204 KM (152 kW) i 152 lb · ft (206 N · m) momentu obrotowego. Silnik ten jest powszechnie znany jako SR20VE '20V ". Chociaż, w samochodowych kategoriach '20V "normalnie być interpretowane jako mające dwadzieścia zaworów, to jest błędne. Nazwa '20V "to nazwa poziomu wyposażenia w Nissan Primera , że znajduje się ono w. Jest również skrócona wersja nazwy SR20VE . Ten silnik ma 16 zaworów, jak z resztą SR20 silników. Ten nowszy silnik '20V ', jest tylko SR20 silnik dostać odnowiony pokrywę zaworów. Ma również ulepszony kolektor dolotowy , który ma dłuższe biegaczom i większe 70 mm (2,8 cala) obudowy przepustnicy (wcześniej SR20VE ma 60 mm).
Kolejna wersja VVL SR silników jest 1,6 L SR16VE . Bloku silnika na SR16VE jest taki sam, jak SR20VE , że również ten sam otwór cylindra. Wał korbowy ma krótszy skok, co obniża przemieszczenia, ale pozwala silnik do bezpiecznego rev na wyższych obrotach. Mimo że ten silnik ma 1,6 litra pojemności, ma bardziej agresywnych specyfikacji wałka rozrządu. Zarządza do 173 KM (129 kW). Wałki rozrządu tego silnika uważa się uaktualnienie dla SR20VE właścicieli.
Z wiki tlumaczone przez przegladark wiec moze byc pare błedow.
Kolejna wersja VVL SR silników jest 1,6 L SR16VE . Bloku silnika na SR16VE jest taki sam, jak SR20VE , że również ten sam otwór cylindra. Wał korbowy ma krótszy skok, co obniża przemieszczenia, ale pozwala silnik do bezpiecznego rev na wyższych obrotach. Mimo że ten silnik ma 1,6 litra pojemności, ma bardziej agresywnych specyfikacji wałka rozrządu. Zarządza do 173 KM (129 kW). Wałki rozrządu tego silnika uważa się uaktualnienie dla SR20VE właścicieli.
Z wiki tlumaczone przez przegladark wiec moze byc pare błedow.