Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Pierścienie do sr20deh - jakiej firmy ??

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Pierścienie do sr20deh - jakiej firmy ??

Post autor: PumaRST » 2012-09-09, 21:57

Witam,

pytanie jak w temacie.

pozdro
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-09-09, 22:11

w sensie do almerki, chyba z dostępnych to NPR robi ale ja bym się pokusił o oryginały jest taka stronka z usa chyba co tanio oryginały sprzedają i dużo wogóle części mają na almerkowym angielskim forum ta stronka jest zachwalana kuna tylko nie pamietam jaka to stronka była pogrzebe to wrzuce
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2012-09-10, 05:41

Niewiem jak z dostępnościa do nissana ale zdaje mi sie że są dostepne i dość często zakładane do hond czyli Tp piston,ale jak sie sprawuja ,albo inaczej jak dlugo to wiem tyle że kolega w b seri rok temu zakładał,a silnik lata pod kompresorem i na razie ok

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-09-10, 06:15

ja właśnie mam u siebie Teikoku pistons Tp za które dałem 105 zeta ale ale w wymiarze do almerek ich nie mogłem dostać i zostały podpiłowane pułki w tłokach ponieważ stare silniki sr20 mają grubość pierścienia 1.5mm a sr20 w almerkach i primerkach p11 juz niestety 1.2mm ale jak pisałem wybór pierścieni jest bidny i jak bym miał hajsu więcej to bym wsadził npr które już nie pamiętam około 300zł kosztują bądź oryginały które da rade sprowadzić w niezłej cenie
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-09-10, 18:57

Jak myslicie czy AZOTONAWĘGLANIE pierscieni wplynelo by w dluzszym uzyciu pierscieni na plus?
zalety:
- Zwiększenie twardości powierzchniowej
- Zwiększenie odporności na zużycie w warunkach tarcia
- Zwiększenie wytrzymałości zmęczeniowej
- Poprawienie właściwości antyadhezyjnych
- Poprawienie odporności na zatarcie
- Poprawienie właściwości antykorozyjnych
- Poprawienie atrakcyjności wizualnej detali

counterox
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-24, 13:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: counterox » 2012-10-25, 19:16

Panowie, kiedyś o tym czytałem, ale szukajka na naszym forum jest tragiczna...

Jaka jest różnica między SR20VE a SR20VE 20V ?

W jakich autach to było montowane, bo niedługo jadę do USA i może zapakuję kumplowi który sprowadza mustanga ze 2-3 takie silniki...

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-10-25, 19:27

Drugi wariant SR20VE znajduje się tylko w 2001 i później P12 Nissan Primera . Ta wersja SR20VE sprawia 204 KM (152 kW) i 152 lb · ft (206 N · m) momentu obrotowego. Silnik ten jest powszechnie znany jako SR20VE '20V ". Chociaż, w samochodowych kategoriach '20V "normalnie być interpretowane jako mające dwadzieścia zaworów, to jest błędne. Nazwa '20V "to nazwa poziomu wyposażenia w Nissan Primera , że znajduje się ono w. Jest również skrócona wersja nazwy SR20VE . Ten silnik ma 16 zaworów, jak z resztą SR20 silników. Ten nowszy silnik '20V ', jest tylko SR20 silnik dostać odnowiony pokrywę zaworów. Ma również ulepszony kolektor dolotowy , który ma dłuższe biegaczom i większe 70 mm (2,8 cala) obudowy przepustnicy (wcześniej SR20VE ma 60 mm).
Kolejna wersja VVL SR silników jest 1,6 L SR16VE . Bloku silnika na SR16VE jest taki sam, jak SR20VE , że również ten sam otwór cylindra. Wał korbowy ma krótszy skok, co obniża przemieszczenia, ale pozwala silnik do bezpiecznego rev na wyższych obrotach. Mimo że ten silnik ma 1,6 litra pojemności, ma bardziej agresywnych specyfikacji wałka rozrządu. Zarządza do 173 KM (129 kW). Wałki rozrządu tego silnika uważa się uaktualnienie dla SR20VE właścicieli.

Z wiki tlumaczone przez przegladark wiec moze byc pare błedow.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-25, 19:30

20V jest nowszy (od2001r chyba) i wygląda tak:
Obrazek
Montują go np. w P12.
Ma lepszy kolektor dolotowy i większa przepustnicę co dało 204KM i 206Nm.
No i inna pokrywa zaworów.

[ Dodano: 2012-10-25, 20:31 ]
primeraP10, nie rozumiem, piłeś coś? :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-10-25, 20:49

DubSon google transplator pił :D

20V ma chyba już cewki na każdym garze

counterox
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-24, 13:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: counterox » 2012-10-25, 21:07

Kurde, chyba na rynek USA nie był fabrycznie montowane, a jedynie JDM :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”