Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Zmiana wałków do SR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Zmiana wałków do SR20DE

Post autor: Quattro » 2010-02-04, 10:51

Mam na stanie lekko zdekompletowany silnik SR20DET 78E (Bluebird U13 SSS Attesa) - konkretnie głowicę z wałkami o wysokości krzywek 10,5mm. Czy takie wałki będą miały sens i czy będą pasować do głowicy 53C (100NX GTI)?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-04, 17:17

Quattro, a który to rok i czy 100NX-y mialy silniki takie jak w almie czy jak w Sunnym?

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-04, 19:46

100nx jest na ślizgach tak jak sunny i sentra se-r
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-04, 22:24

Kurcze jak mierzyłeś tą wysokość krzywek że aż tyle CI wyszło ??
Dźwigienka zaworowa tzn. "igrek" ma przelicznik 1,59 czyli po przeliczeniu wychodzi że wznios zaworu wynosi 16,7mm - dla porownania 300konny silnik z Primery startującej w BTCC ma wznios na poziomie 13,6mm :P

Wysokość krzywki się mierzy po przez odjęcie zmeirzonego najwyższego miejsca na krzywce do jej najwęższego owa różnica to jest wysokość krzywki :)

Zmierz i daj znać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”