KOMPRESOR do sr20
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
KOMPRESOR do sr20
stary wyjadacz ze mnie jeśli chodzi o modowanie silników SR20[w sumie 5 projktów] ale wszystkie były N/A
miło by było nie zmieniać marki na inną niż nissanek bo przywiązałem się do tego mocno,ale N/A poprostu nie kręci mnie już
jakie macie propozycje związane z adaptacją KOMPRESORA[nie turbo],bo power chciałbym mieć już z samego dołu
Od czego możbna przypasować taki kompresor,jakich przyrostów się spodziewać,oraz jakie doładowania można na SR20 uzyskać bez kucia??
ps.może widzieliście gdzieś gotowe rozwiązania do tego silnika? a może macie jakieś spostrzeżenia co trzeba przerobić pod montaż takiego zestawu?
osobiście myśle o sprężarce z mercedesa..
miło by było nie zmieniać marki na inną niż nissanek bo przywiązałem się do tego mocno,ale N/A poprostu nie kręci mnie już
jakie macie propozycje związane z adaptacją KOMPRESORA[nie turbo],bo power chciałbym mieć już z samego dołu
Od czego możbna przypasować taki kompresor,jakich przyrostów się spodziewać,oraz jakie doładowania można na SR20 uzyskać bez kucia??
ps.może widzieliście gdzieś gotowe rozwiązania do tego silnika? a może macie jakieś spostrzeżenia co trzeba przerobić pod montaż takiego zestawu?
osobiście myśle o sprężarce z mercedesa..
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-12-14, 22:37
- Lokalizacja: Marki/Wa-wa
Re: KOMPRESOR do sr20
chyba słuszne myślenie ze względu na dostępność gratówlukasgt pisze: osobiście myśle o sprężarce z mercedesa..
No to taka bardziej Amerykańska metoda tuningu może znajdziesz coś na http://turbokillers.com/ oni tam się specjalizują w turbinach wszelakiego rodzaju
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- theant
- wiem o czym pisze
- Posty: 65
- Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
- Lokalizacja: Warszawa - Praga
- Kontakt:
Jakoś alternator jest napędzany, więc obroty jest skąd wziąć. Ktoś pisał o podobnym pomyśle, ala do wywalenia szła sprężarka klimy, a na jej miejsce wchodził Rotex.lukasgt pisze:no tak ale coś trzeba przerobi żeby dac napęd kompresorowi??jak to się robi?
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Idzie upchnąć kompresor w miejsce klimy, można dać długi pasek by alternator poszedł do góry, jakies fikuśne mocowanie kompreosora trzeba by wymyśleć, zrobić nowy kolektor wydechowy coby nie kolidowało jedno z drugim i powinno się udać
tak czy siak prostrze i chyba puki co jednak tańsze rozwiązanie to turbo
U Zura pełen ciąg jest od 2500obr.min niżej i tak jest lepiej jak seria, jakby z dołu jeszcze więcej Nmzrobić to ciekawe co by na to seryjne korby powiedziały
tak czy siak prostrze i chyba puki co jednak tańsze rozwiązanie to turbo
U Zura pełen ciąg jest od 2500obr.min niżej i tak jest lepiej jak seria, jakby z dołu jeszcze więcej Nmzrobić to ciekawe co by na to seryjne korby powiedziały
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
uważam że tu koszty bedą jednak nieco niższe niż w turbo,no i kompresor ciężko jest zajeździć[choć napewno się da]
puki co myśle o małym kompresorze na lekkie 0.4 bar więc z dołu też nie powinno być tak źle dla silnika
na razie ZBIERAM INFO[A MOŻE I POTRZEBNE CZĘŚCI ..?]
puki co myśle o małym kompresorze na lekkie 0.4 bar więc z dołu też nie powinno być tak źle dla silnika
na razie ZBIERAM INFO[A MOŻE I POTRZEBNE CZĘŚCI ..?]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kompresor wyjdzie o tyle drożej że trzeba zrobić do niego mocowanie, i kolektor wydechowy który wygospodaruje dodatkowe miejsce na niego a daw nie zabierze tyle mocy co wypociny wujka trzciny...
Więc tu się sprawa komplikuje...
Choć może kolektor 4-1 z P10 130KM by się nadał od niego puścić rurę 2,5" miejsca by było ale z mocą tak średnio jakieś 10-15KM by wpierniczał przy takim 0,4-0,5 bara co budziło by pewien niedosyt
Więc tu się sprawa komplikuje...
Choć może kolektor 4-1 z P10 130KM by się nadał od niego puścić rurę 2,5" miejsca by było ale z mocą tak średnio jakieś 10-15KM by wpierniczał przy takim 0,4-0,5 bara co budziło by pewien niedosyt
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Interesuje sie troche tematem..
Sam mam plany zwiazane z kompresorem.
Jesli chodzi o tą moc tu bym się nie zgodził.
Wiem ze przy takim doladowniu np. w Oplach omega V6 z kompresorem od Mercedesa CLK 320 ludzie osiagają przyrost mocy w granicach 30 - 35 KM. Choć i tak sadze że mozna jeszcze wiecej wyciagnac
Ten kompresor z tego modelu merca jest najmniejszy z pośród poszukiwanych.
Sam mam plany zwiazane z kompresorem.
Jesli chodzi o tą moc tu bym się nie zgodził.
Wiem ze przy takim doladowniu np. w Oplach omega V6 z kompresorem od Mercedesa CLK 320 ludzie osiagają przyrost mocy w granicach 30 - 35 KM. Choć i tak sadze że mozna jeszcze wiecej wyciagnac
Ten kompresor z tego modelu merca jest najmniejszy z pośród poszukiwanych.
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-12-30, 22:42
- Lokalizacja: z cylindra
Słowo komentarza:
- jak masz mało kasy kup Eatona M62 (był za 1k zeta na passwordjdm), jest mały i zwarty
- jak masz więcej kasy to jest w PL jeden Powerdyne za 3,3k pln (cudeńko) gdzieś na driftforum czy racingforum, coś pięknego
LINK DO OGŁOSZENIA
- jak srasz kasą kup Rotrex C3x, 1.7k EUR netto
- jak masz mało kasy kup Eatona M62 (był za 1k zeta na passwordjdm), jest mały i zwarty
- jak masz więcej kasy to jest w PL jeden Powerdyne za 3,3k pln (cudeńko) gdzieś na driftforum czy racingforum, coś pięknego
LINK DO OGŁOSZENIA
- jak srasz kasą kup Rotrex C3x, 1.7k EUR netto
zastanawiałem się na początek nad tym pierwszym ale troszeczkę większym EATONEM
--a jak wygląda sprawa z kolektorem wydechowym pod kompresor? można zapodać np SSCAS np 4-2-1? a strojenie smt6 lub ecu masterem zrobić?
--a jak wygląda sprawa z kolektorem wydechowym pod kompresor? można zapodać np SSCAS np 4-2-1? a strojenie smt6 lub ecu masterem zrobić?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Z tego co się orientuję to kompresor klimy jest za silnikiem a właśnie w jego miejscu miała by być zamontowana ta dmuchawka. Nie widzę przeszkód ku SSAC lub innym kolektorom. Strojenie składu mieszanki, kąta wyprzedzenia zapłonu itp. to oczywiście świnka daje radę bez problemu. Nie wiem tylko jak jest sterowany sam kompresor ale pewnie pod lub nadciśnieniem.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sam kompresor jest sterowany obrotami silnika a jego doładowanie ustala się na zasadzie doboru jego przełożenia głównego.
A ECU master bez problemu sobie poradzi z ogarnięciem reszty
A ECU master bez problemu sobie poradzi z ogarnięciem reszty
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A jeżeli chodzi o przeładowanie to występuje czy nie? Są jakieś zawory upustowe czy coś? Chodziło mi o ewentualne sterowanie tymi zaworami.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Jeśli chodzi o kolektor.. z tego ci już mierzyłem jest małe prawdopodobieństwo wsadzenia dmuchawy bez modyfikacji kolektora.
M62, które jest widoczne na zdjeciu powyżej jest wyposażone w sprzęgło elektromagnetyczne
Wspomniane sprzęgło to fajna sprawa (nie jestem pewien czy wszystkie M62 mają takie coś), można zrobić tak że auto na codzień będzie jeździć bez doładowania, a po naciśnięciu pstryczka załączy się kompresor. Druga zaleta to że po zastosowaniu odpowiedniego knifu kompresor będzie się wyłączał po zamknięciu przepustnicy więc nie będzie problemów z upuszczaniem powietrza na wolnych obrotach.
Z tego co wiem M62 wg producenta jest przeznaczony do samochodów osobowych i lekkich ciężarówek z silnikami o pojemności od 2,5 - 4 litrów.
M62, które jest widoczne na zdjeciu powyżej jest wyposażone w sprzęgło elektromagnetyczne
Wspomniane sprzęgło to fajna sprawa (nie jestem pewien czy wszystkie M62 mają takie coś), można zrobić tak że auto na codzień będzie jeździć bez doładowania, a po naciśnięciu pstryczka załączy się kompresor. Druga zaleta to że po zastosowaniu odpowiedniego knifu kompresor będzie się wyłączał po zamknięciu przepustnicy więc nie będzie problemów z upuszczaniem powietrza na wolnych obrotach.
Z tego co wiem M62 wg producenta jest przeznaczony do samochodów osobowych i lekkich ciężarówek z silnikami o pojemności od 2,5 - 4 litrów.
Ostatnio zmieniony 2010-01-03, 23:59 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
Co powiecie koledzy o takim kompresorku?
http://www.allegro.pl/item868686032_kom ... n_m65.html
Może mi ktos wytłumaczyc co miej wiecej i jak? czy on lapie powietrzez filtra? kompresuje i dalej wtłacza dolotem do silnika tak? w tym miejscu sie go montuje?
http://www.allegro.pl/item868686032_kom ... n_m65.html
Może mi ktos wytłumaczyc co miej wiecej i jak? czy on lapie powietrzez filtra? kompresuje i dalej wtłacza dolotem do silnika tak? w tym miejscu sie go montuje?
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Co do kompressora eaton to zachęcam do przeczytania http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=87&t=24771 i obejrzeć 2 filmiki http://www.youtube.com/watch?v=pVkPfAm1zh0 http://www.youtube.com/watch?v=yiwBx-mPK28&NR=1
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f= ... 1[code]Aby przeglądać to forum musisz być zarejestrowany i zalogowany.[/code]
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
mi osobiście bardzo nie podoba się dźwięk kompresora - jakby skrzynia biegów była wymielona albo ktoś na wstecznym biegu jechał...
Co do kompresorów to jedyny który udało by się połączyć z SR20 to jak już taki na kształt turbosprężarki napędzanej paskiem, takie kompresory śrubowe nie podejdą - no chyba żeby puścić wydech nad skrzynią biegów jak w BTCC
Co do kompresorów to jedyny który udało by się połączyć z SR20 to jak już taki na kształt turbosprężarki napędzanej paskiem, takie kompresory śrubowe nie podejdą - no chyba żeby puścić wydech nad skrzynią biegów jak w BTCC
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe tak sie składa że akurat mam skaner w domu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
http://www.youtube.com/watch?v=X9oHKlk9 ... re=related Kompresor w 100nx`e
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx