A tak mi do głowy przyszedł pomysł w poprzednim aucie podobne objawy miałem i okazało się to winą czujnika spalania stukowego. Czy coś takiego w Mikrze też może być przyczyną?
[ Dodano: 2011-08-17, 16:03 ]
Ok Czujnika stukowego jakotakiego w K11 nie ma. Dziś idzie do sprawdzenia ciśnienie paliwa i przyokazji jeszcze sprawdzenia paru innych czujników
[ Dodano: 2011-12-23, 09:36 ]
No i koledzy wydaje mi się, że problem z poszarpanym wykresem i nierównomiernym przyspieszaniem rozwiązany.
Tak więc nie dalej jak 3 tygodnie temu zmieniłem silnik w autku ponieważ w starym obróciła się panewka. Po długich poszukiwaniach udało się wygooglać silnik z małym przebiegiem po automacie. Za nie wielkie pieniądze kupiłem goły słupek z kolektorem wydechowym. Tak więc cały osprzęt został mój poza S.LAmbdą. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że silnik nie ma tych wrednych cyklicznych przymuleń podczas przyspieszania.
Wniosek taki, że najprawdopodobniej przyczyną tych spadków była Lambda.
A teraz pytanie z innej beczki do fachowców od silników. Chłopaki jak bardzo można splanować głowicę? Mam dwa silniki i trzeba zacząć coś kombinować. na początek jest plan portingu plus i tutaj ciekawostka zmiana tłoków na te z CG10DE tak wyglądają te tłoki:
http://www.micra.com.au/images/communit ... /42533.jpg
Co o tym chłopaki sądzicie?