Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SR20DEH podgrzewanie przepustnicy

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

SR20DEH podgrzewanie przepustnicy

Post autor: Arias » 2011-07-11, 11:25

Szukałem na forum, ale znalazłem poszlaki tylko, czy mógłby ktoś napisać po krótce jak sie pozbyć tego ustrojstwa w SR20DEH? Z tego co znalazłem to wężyków z płynem ruszyć nie można, więc co tylko kostkę wypiąć i zmostkować, prosiłbym jakieś foto co? gdzie? jak?
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Re: SR20DEH podgrzewanie przepustnicy

Post autor: Mas » 2011-07-11, 11:46

Arias pisze:Szukałem na forum, ale znalazłem poszlaki tylko, czy mógłby ktoś napisać po krótce jak sie pozbyć tego ustrojstwa w SR20DEH? Z tego co znalazłem to wężyków z płynem ruszyć nie można, więc co tylko kostkę wypiąć i zmostkować, prosiłbym jakieś foto co? gdzie? jak?
Nie jestem pewien jak jest w P11, ale wydaje mi się, że tak samo jak w N16 czy Maxi - podgrzewanie przepustnicy jest realizowane tylko przez wężyki z płynem chłodniczym.
Odpinasz od przepustnicy, łączysz wejście z wyjściem i jeździsz :)
U mnie żadne problemy się nie pojawiły. Nie mam też żadnej elektroniki która zwracałaby na to uwagę - bo i po co? :)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-07-11, 11:48

tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
balonik1991
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: balonik1991 » 2011-07-27, 22:34

Arias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/
ale to jest dobry patent jak sie chce miec chwilowego kopa pomija sie przepustnice i ogien a pozniej znowu sie pod nia wpina te dwa wezyki xD ;P

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-28, 08:31

Arias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/
Dkoładnie tak w przepustnicy jest taki mały dzyndzel co jest wsuwa się i wysuwa pod wpływem temp. wody.

balonik1991 nawet tej mocy nie poczujesz :P

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-07-28, 08:55

Arias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/
no właśnie mechaniczne tzn w zależności od temperatury cieczy cięgno uchyla delikatnie przepustnicę dlatego trzeba zdemontować mechanizm połączyć wężyki i po sprawie

Awatar użytkownika
balonik1991
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: balonik1991 » 2011-07-28, 19:33

A co z tym magicznym guzikiem ktory wymyslil Coobcio ze jak go wcisnie to auto dziala na ssaniu i niby ma wiekszego kopa? ;P wlasnie o tym mowilem no ale moge sie mylic czy w tym przypadku to jest na tej samej zasadzie;D

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-28, 19:51

balonik1991 pisze:A co z tym magicznym guzikiem ktory wymyslil Coobcio
O czym ty mówisz.. ?? :roll:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-29, 05:03

O czym ty mówisz.. ?? :roll:
Dawny power button Coobcia. Jeszcze Cie z nami nie było :) Auto troche przelane ale podobno coś tam dawało

balonik1991 ja bym to olał

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-29, 06:58

Rezystor w czujnik temperatury płynu na podłączony pod przycisk w kabinie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
balonik1991
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: balonik1991 » 2011-07-31, 11:42

heh to byl tylko z glupa temat rzucony z tym dodaniem mocy ;)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-09-27, 10:44

Co do podgrzewania przepustnicy i wolnych obrotów, to wystarczy tylko "zmostkować" ten kanał wodny przepustnicy jakąś rurką, żeby był przepływ wody przez Air Regulator (ssanie na bimetalu).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”