CG13DE poszarpany wykres
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
CG13DE poszarpany wykres
Nastał dzień w którym moja czerwona biedronka dotarła na hamownię. Do tej pory biedronka przeszła następujące mody: CAI ze stożkie JAckySpoer, Przelot 2 cale od kolektora seryjnego z wydłubanym katem do końca gdzie znajduje się uniwersalny WM Sport, oraz przyspieszony zapłon. Pierwszy pomiar na hamowni został dokonany na 3cim biegu z włożonym silencerem w tłumiku. Kolejne dwa na czwartym i piątym już bez wkładki. Cyferki mnie mile zaskoczyły natomiast sam przebieg mocy i momentu jest co najmniej żenujący.
Moje pytanie do speców (czyli was ) To co może być przyczyną takiego przebiegu wykresu?
Dodam, że wymienione zostały:
- świece
- przewody zapłonowe
- aparat zapłonowy
- kopułka
- palec
Obecnie podejrzenia padły na pompkę paliwa
Objawem w trakcie jazdy jest efekt nierównomiernego przyspieszania czasami przy różnych obrotach łapie muła jak by go zalewało albo niedolewało.
Pytanie co może być przyczyną tak wyglądającego wykresu? Specem nie jestem ale pompka paliwa? sLambda? przepływka?
Moje pytanie do speców (czyli was ) To co może być przyczyną takiego przebiegu wykresu?
Dodam, że wymienione zostały:
- świece
- przewody zapłonowe
- aparat zapłonowy
- kopułka
- palec
Obecnie podejrzenia padły na pompkę paliwa
Objawem w trakcie jazdy jest efekt nierównomiernego przyspieszania czasami przy różnych obrotach łapie muła jak by go zalewało albo niedolewało.
Pytanie co może być przyczyną tak wyglądającego wykresu? Specem nie jestem ale pompka paliwa? sLambda? przepływka?
Ja bym obstawiał jednak coś z układem zapłonowym (sprawdź kopułkę i palec nieraz nowe mają wady to samo ze świecami )
Ewentualnie przepływka
Ewentualnie przepływka
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Pompa paliwa nie powinna dawać tak poszarpanego wykresu.
Skoro nie podaje wystarczającej dawki paliwa to od pewnego zakresu do odcinki, a nie skokowo w rożnym zakresie obrotów.
Skoro nie podaje wystarczającej dawki paliwa to od pewnego zakresu do odcinki, a nie skokowo w rożnym zakresie obrotów.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
NA chwilę obecną mam 2 komplety kabli 2 aparaty zapłonowe 3 kopułki i 3 palce. Lałem już paliwa na każdej stacji w mieście od Vpower Racing Przez Vervu i inne BP Ultimejty;] Za każdym razem to samo samochód podczas przyspieszenia w niezależny sposób przymula się. LPG nie ma i nigdy nie było. Filtr paliwa również zmieniany. Nawet lałem STP do czyszczenia wtrysków. Niestety nic nie pomogło. Na chwilę obecną obstawiam pompę paliwa lub przepływkę (która to już też była na wszelki wypadek przelutowana ). Witki mi z tym prolemem opadają bo już nie wiem co robić.
Przydało by się podmienić przepływkę ale niestety jako student nie stać mnie na chwilę obecną na zakup przepływki która nie koniecznie może być przyczyną. Jak ktoś chętny użyczyć to w niedzielę będę w Lublinie na torze lublin
A ha odłączałem już nawet Lambdę ale niestety zawsze efekt ten sam nic nie pomaga. W tygodniu postaram się podmienić pompkę która czeka na przyszły projekt mam nadzieje że Walbro 255l/h bez dodatkowego regulatora nie rozwali mi przewodó
Przydało by się podmienić przepływkę ale niestety jako student nie stać mnie na chwilę obecną na zakup przepływki która nie koniecznie może być przyczyną. Jak ktoś chętny użyczyć to w niedzielę będę w Lublinie na torze lublin
A ha odłączałem już nawet Lambdę ale niestety zawsze efekt ten sam nic nie pomaga. W tygodniu postaram się podmienić pompkę która czeka na przyszły projekt mam nadzieje że Walbro 255l/h bez dodatkowego regulatora nie rozwali mi przewodó
No a regulator ciśnienia paliwa ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
Może rolki miały wyboje
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
A tak mi do głowy przyszedł pomysł w poprzednim aucie podobne objawy miałem i okazało się to winą czujnika spalania stukowego. Czy coś takiego w Mikrze też może być przyczyną?
[ Dodano: 2011-08-17, 16:03 ]
Ok Czujnika stukowego jakotakiego w K11 nie ma. Dziś idzie do sprawdzenia ciśnienie paliwa i przyokazji jeszcze sprawdzenia paru innych czujników
[ Dodano: 2011-12-23, 09:36 ]
No i koledzy wydaje mi się, że problem z poszarpanym wykresem i nierównomiernym przyspieszaniem rozwiązany.
Tak więc nie dalej jak 3 tygodnie temu zmieniłem silnik w autku ponieważ w starym obróciła się panewka. Po długich poszukiwaniach udało się wygooglać silnik z małym przebiegiem po automacie. Za nie wielkie pieniądze kupiłem goły słupek z kolektorem wydechowym. Tak więc cały osprzęt został mój poza S.LAmbdą. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że silnik nie ma tych wrednych cyklicznych przymuleń podczas przyspieszania.
Wniosek taki, że najprawdopodobniej przyczyną tych spadków była Lambda.
A teraz pytanie z innej beczki do fachowców od silników. Chłopaki jak bardzo można splanować głowicę? Mam dwa silniki i trzeba zacząć coś kombinować. na początek jest plan portingu plus i tutaj ciekawostka zmiana tłoków na te z CG10DE tak wyglądają te tłoki:
http://www.micra.com.au/images/communit ... /42533.jpg
Co o tym chłopaki sądzicie?
[ Dodano: 2011-08-17, 16:03 ]
Ok Czujnika stukowego jakotakiego w K11 nie ma. Dziś idzie do sprawdzenia ciśnienie paliwa i przyokazji jeszcze sprawdzenia paru innych czujników
[ Dodano: 2011-12-23, 09:36 ]
No i koledzy wydaje mi się, że problem z poszarpanym wykresem i nierównomiernym przyspieszaniem rozwiązany.
Tak więc nie dalej jak 3 tygodnie temu zmieniłem silnik w autku ponieważ w starym obróciła się panewka. Po długich poszukiwaniach udało się wygooglać silnik z małym przebiegiem po automacie. Za nie wielkie pieniądze kupiłem goły słupek z kolektorem wydechowym. Tak więc cały osprzęt został mój poza S.LAmbdą. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że silnik nie ma tych wrednych cyklicznych przymuleń podczas przyspieszania.
Wniosek taki, że najprawdopodobniej przyczyną tych spadków była Lambda.
A teraz pytanie z innej beczki do fachowców od silników. Chłopaki jak bardzo można splanować głowicę? Mam dwa silniki i trzeba zacząć coś kombinować. na początek jest plan portingu plus i tutaj ciekawostka zmiana tłoków na te z CG10DE tak wyglądają te tłoki:
http://www.micra.com.au/images/communit ... /42533.jpg
Co o tym chłopaki sądzicie?