Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Jakie kolo do amatorskiego sportu sunny n14 200hp+ 999kg-

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Jakie kolo do amatorskiego sportu sunny n14 200hp+ 999kg-

Post autor: pulp » 2010-12-21, 18:13

Chyba w dobrym dziale umieściłem.Prosze o propozycje ciekawego kółka do amatorskiego rajdowania,scigania z uwzględnieniem baaardzo ograniczonego budżetu,..mam na mysli rozważania czy semi slick 195/14 bedzie lepiej kleił od drogowej 195r15,czy ktos jezdził na markgumie n1 rally i potwierdzi ze jest kiepski itp..wszelkie pomysły mile widziane:)pzdr
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

wojtic
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-04-07, 01:06
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtic » 2011-03-07, 21:16

jesli bedziesz dysponowal moca +/- 200hp to proponowalbym wieksze kola zeby lepsze bylo przeniesienie napedu, latwiej ci bedzie sie samochod prowadzil:)
zalezy do czego chcesz oponki:)

np KJS
Markgum - generalnie kiepski , wolno sie nagrzewa nie klei tak dobrze:)

r888 - fajna mieszanka, mocne boki ogolnie na mokrym ( bez kaluz) tez bardzo ladnie daja radE:)

maxsport- hmmm jeden kolega smiga zadowolony, inny w EVO mowil ze lipa na max ze normalnie sie odkleil bieznik wiec sam nie wiem jak z nimi jest?? moze ktos sie wypowie kto jezdzi:)

na deszcz polecalbym

Uniroyal Rainsport 2:):)

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-03-07, 22:47

Dzieki za odpowiedz.Tak jak mysłałem,im cieższe auto to slick nalewka gorzej sie sprawuje.Na ciasne pachołki sie nie szykuje,raczej cos w stylu track day,wiec guma zdąży sie nagżac ;-) 16ka lepiej sie bedzie sprawowac na zakretach ale może znacznie pogorszyc osiagi.Zwłaszcza na seryjnym przełożeniu gł. po wyjsciu z ciasnego zakretu na 2ce motor może tego nie przyjąc po męsku. :-P .Ale nie ma co sie spinac,decyzja podjeta.Będzie jechane na 15ce seryjnej typu t1r,f1 itp nawet bez bieżnika ale swieżej.Będzie poczucie taniosci i funu z jazdy bo o to mi głównie chodzi :D pzdr.
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”