Jakie kolo do amatorskiego sportu sunny n14 200hp+ 999kg-
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Jakie kolo do amatorskiego sportu sunny n14 200hp+ 999kg-
Chyba w dobrym dziale umieściłem.Prosze o propozycje ciekawego kółka do amatorskiego rajdowania,scigania z uwzględnieniem baaardzo ograniczonego budżetu,..mam na mysli rozważania czy semi slick 195/14 bedzie lepiej kleił od drogowej 195r15,czy ktos jezdził na markgumie n1 rally i potwierdzi ze jest kiepski itp..wszelkie pomysły mile widziane:)pzdr
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
jesli bedziesz dysponowal moca +/- 200hp to proponowalbym wieksze kola zeby lepsze bylo przeniesienie napedu, latwiej ci bedzie sie samochod prowadzil:)
zalezy do czego chcesz oponki:)
np KJS
Markgum - generalnie kiepski , wolno sie nagrzewa nie klei tak dobrze:)
r888 - fajna mieszanka, mocne boki ogolnie na mokrym ( bez kaluz) tez bardzo ladnie daja radE:)
maxsport- hmmm jeden kolega smiga zadowolony, inny w EVO mowil ze lipa na max ze normalnie sie odkleil bieznik wiec sam nie wiem jak z nimi jest?? moze ktos sie wypowie kto jezdzi:)
na deszcz polecalbym
Uniroyal Rainsport 2:):)
zalezy do czego chcesz oponki:)
np KJS
Markgum - generalnie kiepski , wolno sie nagrzewa nie klei tak dobrze:)
r888 - fajna mieszanka, mocne boki ogolnie na mokrym ( bez kaluz) tez bardzo ladnie daja radE:)
maxsport- hmmm jeden kolega smiga zadowolony, inny w EVO mowil ze lipa na max ze normalnie sie odkleil bieznik wiec sam nie wiem jak z nimi jest?? moze ktos sie wypowie kto jezdzi:)
na deszcz polecalbym
Uniroyal Rainsport 2:):)
Dzieki za odpowiedz.Tak jak mysłałem,im cieższe auto to slick nalewka gorzej sie sprawuje.Na ciasne pachołki sie nie szykuje,raczej cos w stylu track day,wiec guma zdąży sie nagżac
16ka lepiej sie bedzie sprawowac na zakretach ale może znacznie pogorszyc osiagi.Zwłaszcza na seryjnym przełożeniu gł. po wyjsciu z ciasnego zakretu na 2ce motor może tego nie przyjąc po męsku.
.Ale nie ma co sie spinac,decyzja podjeta.Będzie jechane na 15ce seryjnej typu t1r,f1 itp nawet bez bieżnika ale swieżej.Będzie poczucie taniosci i funu z jazdy bo o to mi głównie chodzi
pzdr.



mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...