Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Dobre sportowe klocki hamulcowe - jakiej firmy?

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-05-03, 20:23

znam to, Bodek może potwierdzić.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-03, 20:25

Tzn. że masz ten sam problem- czy miałeś?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-05-03, 20:30

BaSsGrU pisze:znam to, Bodek może potwierdzić.
...miałeś problem z setupem, czy z płynem?
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-05-03, 20:32

nie wiem czy mam bo założyłem nowe klocki i chcę je ułożyć ale pierwsze wrażenie jest takie jak by było lepiej, jak dotrę i s hamuje to dam znać czy pedał hamulca robi się twardy.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-03, 20:33

U mnie przy normalnej jeździe jest ok. Hamuje zacnie. Ale wystarczy jedno ze 160 do 50 i serce w piętach :-P
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-05-03, 20:34

płyn ate dot4 sl6 wymieniany w moto-hurcie.
może to przewody puchną i dlatego jest słabo ??

[ Dodano: 2012-05-03, 21:35 ]
może zeszkliłeś ta klocki mają słaba skuteczność ?
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-03, 20:35

Przewody w oplocie :-P
Obada się w przyszłym tygodniu jak to wygląda, ale raczej wątpię...
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-05-03, 20:36

no ale to parę złotch kosztuje :-P , może na początek nowe przwody kupic i zobaczyć czy nie będzie lepiej ?
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-03, 20:39

BaSsGrU przewody w oplocie już są założone, pisałem wcześniej:
Modzelitto pisze:Tak jak wspominałem, u mnie wybór już padł. Dla przypomnienia i zdania przyszłej relacji:
- tarcze: Mikoda GT przód/tył,
- klocki: EBC GREEN STUFF/ Nisshinbo,
- płyn DOT4 TRW (290st.),
- przewody w stalowym oplocie HEL,
- regeneracja zacisków jeśli będzie potrzebna.
;-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-05-03, 20:41

soryy ślepy jestem :-P
może regulator szwankuje w almerkach :?:
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2012-05-05, 00:09

Modzelitto, podjedź jeszcze na stację diagnostyczną i zobacz jak hamują zaciski. ja mam lewy przód i tył do regeneracji, tłoczek kosztuje 40zł, zestaw gumek 30 także koszty niewielkie jeżeli robisz to sam. Ale to co widziałem podczas jazdy to raczej nie gotowanie płynu. Ja mam zwykły płyn hamulcowy z Shell'a i nie mam podobnych objawów przy kilku hamowaniach ze 140-150 do 60. Chyba że trafił Ci się jakiś przypadkowy syfiasty płyn
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2012-05-06, 14:31

jeśli nowa tarcza i klocek to zaciski mają krótka pracę więc nasmarowanie nic nie da po za lżejsza pracą. Tarcze mikody lubią miękkie klocki, a EBC green do nich nie należy, bo są twardsze przez co grzeją mocniej tarcze.

Ja w ogóle nie miałem hamulca w nowej almerze włożyłem w Piątek Brembo cały set klocki i tarcze, du*ę urywa! ;)

Na stacji diagnostycznej sprawdzą ci też płyn hamulcowy, jego przydatność dokładnie, wkładają urządzonko i przechodzi test ;)

Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany ;(
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-05-06, 17:37

Modzelitto pisze:Przewody w oplocie :-P
...słyszałem ostatnio o akcji hebel w ogniu po Wawie 8-)
...mega śledzę temat, bo sam myślałem o tarczach Mikody...
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-06, 17:43

No było gorąco, nawet aż za :-P Zalejemy DOT5 i zobaczymy co się będzie działo.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-05-06, 17:48

Hahkuh pisze: bo sam myślałem o tarczach Mikody...
to polskie gnioty jakości chińskich gniotów tak słyszałem :roll:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-05-06, 17:52

bonzo pisze:
Hahkuh pisze: bo sam myślałem o tarczach Mikody...
to polskie gnioty jakości chińskich gniotów tak słyszałem :roll:
...no ale cena pizdowato dobra... Kepler lepszy? Pewnie podobnie...
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-05-06, 17:58

to polskie gnioty jakości chińskich gniotów tak słyszałem :roll:
Ile ludzi..tyle opinii,użytkowałem i serdecznie polecam,ja z nich byłem bardzo zadowolony.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-05-06, 18:05

czego by się nie założyło do almy to i tak dupa bedzie te heble poprostu są za małe trzeba jakieś wieksze heble założyc żeby było lepiej
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-05-06, 18:06

Dlatego wsadziłem 4 tłoczki od 200SX-a :-) fakt faktem że nie do Almery.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-06, 18:08

killer to jak wytłumaczysz set prtp'06? Seria hebel na tarczy i klocku EBC, moc 311KM i daje rade.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-05-06, 18:14

nie wierze a poza tym w mojej poprzedniej almerce angolu tez miałem tarcze ebc nawiercane tylko niewiem jaki klocek był i hamowały niewiele lepiej od tego co teraz mam
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-17, 22:39

Odświeżę temat- problem fading'u zniknął po zalaniu płynu Motul DOT4 do 325st. Hebel żyleta ;-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-05-17, 22:53

ile takie płyn i ile wchodzi go w cały układ ?
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-05-17, 22:57

Wchodzi nieco ponad litr (ok. 48zł/0,5l.)
EDIT
Kurde, to nie mozliwe w sumie, jutro zapytam dokładnie Bodka :-P

Ok. Więc do wymiany potrzeba dokładnie litr płynu. Została mi jeszcze jedna butelka na ewentualne dolewki w miarę zużywania się klocków.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-19, 08:51

Hahkuh pisze:
Modzelitto pisze:Przewody w oplocie :-P
...słyszałem ostatnio o akcji hebel w ogniu po Wawie 8-)
...mega śledzę temat, bo sam myślałem o tarczach Mikody...

Hahaha, z Grubsonem przecięliśmy czerwone na Poleczkach przy 160km/h ;-)
Po tej operacji stwierdziłem, że hebla nie ma.. Tel do Piotrka, decyzja i finalnie postawiliśmy na płyn. Almera Gti ma seryjnie nie za dużą tarczę, która słabo gubi ciepło. Zalanie Motula RBF i hebla nie udało mi się już upiec. Widzę, że Piotrek potwierdza więc problem wyeliminowany :-)

Co do hamulców w Almerze Wojtka (Bassgru) to oczywiście stawiam na płyn. Kilka śpiących policjantów i pedał twardy, do tego klocki zaczynają szorować o tarcze. Ewidentna oznaka gotującego się płynu.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-05-19, 17:01

Znaczy że już wiem jaki płyn zakupić lada dzień wrzucam set tylnych hebli z sunny gti to będzie okazja zalać świerzego motula :)
Dark Shadow

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-19, 20:00

Jakie klocki kupić na przód do primy?

Mają nie pylić i dać radę z moją mocą auta

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-02-19, 20:03

Masz litą tarczę z przodu? Polecam Green'y. W P11.144 VE Krzyśka tarcze TRW+Green'y robią ponoć mega robotę.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2013-02-19, 20:05

bombel pisze:Jakie klocki kupić na przód do primy?

Mają nie pylić i dać radę z moją mocą auta
może jeszcze mają się nie zużywać i kosztować 30 zł za komplet ?

Bombel kup normalne klocki, ATE lub TRW i będziesz zadowolony po torze nie jeździsz więc sportowe wynalazki u Ciebie się nie sprawdzą.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-19, 20:16

U mnie TRW z przodu bardzo mocno pylą, a z tyłu prawie dorównują im Greeny:P Ale żeby nie było, GS są lepsze od Ferodo, które miałem wcześniej (2.1 do 1.9kN), za to TRW są gorsze od ori (które też miałem wcześniej, 2.95 do 3.1kN, wyniki z przeglądu).
pozdr. Kamil

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”