Strona 1 z 3

P11 Eibach Pro-Kit

: 2012-03-22, 21:32
autor: DiLGT
Czym sie roznia sprezyny z wersji 1.6 i 2.0? bo na stronie eibacha sa tylko do wersji 1.6 i (odziwo) 1.8 http://www.eibachpolska.pl/eibach-nissa ... -1761.html

W opisie jest tabelka (990/875) o nacisku na os tylko dziwne ze moja primera ma nacisk przod/tyl 945/860
Numer katalogowy tych sprezyn to E6336-140, w katalogu z glownej strony te same sprezyny pasuja do Infinity G20 ktore wychodzily tylko z silnikiem 2.0L

Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie, a jesli nie to co sesownego wybrac by obnizyc P11. Generalnie te Eibach maja w miare fajna cene jak za firmowe sprezyny, H&R to juz koszt 920zl.

: 2012-03-22, 23:01
autor: SenTex
niedawno chyba Sparco były do primy GT na allegro

: 2012-03-22, 23:07
autor: DiLGT
Sa tylko do micry

: 2012-03-22, 23:17
autor: SenTex
Zagadaj do gościa, może będzie miał, ew możliwość sciągnięcia. Były do sunnego i primy gt ze sparco, bo przekopywałem całe allegro. Zostaje Ci jeszcze Apex, Vogtland, MTS, Jamex, FK - nic z tego nie ma konkretnego?

: 2012-03-23, 07:40
autor: bodek
Za jakiś czas będę zakładał Eibachy do P11.144. Czekamy tylko na dobry amor. Wrzucę foto i powiem jak to jeździ.

: 2012-03-23, 08:45
autor: DiLGT
Koles od Sparco odpisal ze do moejej Primery ma tylko H&R.

Bodek a do jakiej wersji silnikowej zakladasz? I czy te z 1.6 podejda do mojej Primery nad tym sie zastanawiam.

: 2012-05-27, 12:40
autor: SCOOTER
I jak, coś się wyklarowało w tym temacie ze sprężynami Eibach'a?

: 2012-05-28, 08:25
autor: bodek
Oczywiście. Sprężyny zostały założone do P11.144 SR20VE, której właścicielem jest Lordkain. Set z regulowanymi amortyzatorami KYB AGX sprawuje się rewelacyjnie. Idealnie tłumi nierówności i jest bardzo sztywny na zakrętach. Rewelka.

: 2012-05-28, 18:52
autor: lordkain
Potwierdzam. Ku mojemu zaskoczeniu o niebo lepiej tłumi polskie dziury z felgą i oponą 215/40/R17. Nic nie stuka i nie puka a jedzie się bardziej komfortowo niż na seryjnym zawiasie, który szczerze mówiąc miał lata świetności za sobą. Zestaw robi robotę i szczerze polecam.

: 2012-05-28, 20:17
autor: SCOOTER
Fajnie.
Szukałem AGX i ciężki temat do mojego modelu(albo nie umiem szukać.

[ Dodano: 2012-05-28, 21:19 ]
Jedynie co OSA znalazł to Ultra sr na przód i exel-g na tył

: 2012-05-28, 20:51
autor: DiLGT
Jaka alternatywa dla KYB AGX ?

: 2012-05-28, 21:29
autor: SCOOTER
A założyłeś już jakieś?

Mogę kupić Bilstein'y B6 po 400zł za szt ale jak dla mnie to drogo.

: 2012-05-29, 14:07
autor: Ali-En
Ultra SR są bardzo dobre, tylko nie masz w nich regulacji.

: 2012-05-29, 14:28
autor: KTR
JA DO P10 włożyłem tokico na przód, na tył wcześniej wspominane excel-g. Oba amorki moge polecić chociaż kyb troche za miekkie jak dla mnie. Jak bym miał jeszcze raz kupować na tył też bym wsadził tokico :)
pozdro

: 2012-05-29, 19:22
autor: SCOOTER
Ali-En pisze:Ultra SR są bardzo dobre, tylko nie masz w nich regulacji.
Wiem, że nie mają.
Myślę, że i tak będą lepsze od tego co mam.
Nowe Amory i Sprężyny i będzie git :-)

: 2012-05-29, 20:17
autor: bombel
SCOOTER, ale na tył nie ma ultra sr

: 2012-05-29, 21:27
autor: SCOOTER
bombel pisze:SCOOTER, ale na tył nie ma ultra sr
Wiem, że nie ma dlatego mam zamiar kupić exel-g :-)

: 2012-05-29, 22:32
autor: bodek
Excel-g to miękki amor. Oczywiście wolał bym bilsteiny b6 ale pewnie chciałeś napisać B4 ;-) Wolał bym też B4 od Excel-g.

: 2012-05-30, 18:41
autor: SCOOTER
To teraz nie wiem co kupić :-(
A co z tymi sprężynami :?:
Będą pasować do wersji z 2,0 silnikiem?

: 2012-05-30, 19:36
autor: KTR
... tokico o których wspominałem wcześniej daja rade

: 2012-05-30, 19:50
autor: Osa
KTR pisze:... tokico o których wspominałem wcześniej daja rade
trzeba tylko wziąć poprawkę na to że tokico na tył do p11 nie sa dostepne :-P przynajmniej w pl

: 2012-08-22, 07:46
autor: DiLGT
Ja mam z przodu Tokico i mam mieszne uczucia, moze z innymi sprezynami beda ok, ale z seryjnymi raczej nie. Nierownosci i wyboje sie wyczuwa a w zakretach sie auto mocno przechyla.

: 2012-08-22, 10:02
autor: BaSsGrU
przechylanie w zakrętach to niekoniecznie amortyzatory, gumy na stabilizatorach pewnie masz wytłuczone i dlatego się kładzie w zakrętach.

: 2012-09-14, 20:16
autor: SCOOTER
No i dzięki OSIE :) :!: :!: założone zawieszenie.
Sprężyny Eibach Pro-Kit
Amory Przód KYB ultra SR
Tył KYB exlel-g

[ Dodano: 2012-09-23, 14:48 ]
DiLGT pisze:Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie
Można śmiało kupować te sprężyny. Pasują do wersji z 2,0 silnikiem. W połączeniu z amorami KYB jest spoko.
Autko sztywne i elegancko się jeździ.
Polecam.

: 2013-05-08, 10:12
autor: wod2u
Z ciekawszych opcji sprężyn jest jeszcze set Tein S. Tech SKP08-AUB00 do Infinity G20 99-02 (czyli P11.144) tylko obniżenie takie nietypowe: przód 1.8cala, był 0.8cala (45/20mm). Mi np obniżenie tyłu wydaje się w sam raz, natomiast przód chyba trochę za nisko by był... Tak czy inaczej cena od 150 dolców bardzo atrakcyjna (ebay.com).
Do P11 przed liftem z teina jest SKP18-AUB00: 1.5/1.4in (37/36mm) cena podobna.

Edit: ma ktoś może instrukcję montażu do Pro Kit-a?
lordkain, robiłeś korekcję ustawienia lamp po montażu?

: 2013-05-08, 10:19
autor: Boro1989
Wlasnie fajnie obniza jak tyl idzie mniej a przod bardziej, autko lapie linie prosta, ja mam takie H&R zalozone, przod mocno obnizyl a tyl to delikatnie , :) wiec polecam taki zabieg :) i same sprezyny polrecam, autko super sie prowadzi po zakretach :)

: 2013-05-08, 15:51
autor: czajnik
przy przednim napędzie zalecane jest aby przód był niżej od tyłu. poprawia to prowadzenie samochodu

: 2013-05-13, 17:52
autor: wod2u
Dobra, co do montażu to już wiem, miałem wątpliwości odnośnie tyłu ale przymierzając do poduszki amora wiem, że nie da się tych sprężyn założyć odwrotnie.
Natomiast mam inne pytanie: na sprężynach w miejscu, gdzie zwoje są gęstsze są założone gumowe rurki... Kupiłem sprężyny używane, jutro oddaję je do malowania proszkowego, więc te rurki nie przetrwają. Szukać nowych, próbować zdjąć stare w całości czy nie przejmować się tym i zakładać sprężyny po malowaniu bez nich?
Na upartego coś się powinno dobrać... Obstawiam, że te rurki w jakimś stopniu niwelują stukanie sprężyn przy mocnych ugięciach zawieszenia i likwidują tarcie w mocowaniach amorów (sprężyna siedzi w mocowaniu metalowym w gumie i nie trze o to mocowanie/gniazdo)?

: 2013-05-13, 22:29
autor: czajnik
te osłony zapobiegaja obijaniu sie zwojów o siebie. zdemontuj do malowania bo sie rozpłyna w piecu a potem zamontuj np kawałki z węża obrodowego.

: 2013-05-15, 15:00
autor: GHOSTMINER
podłącze się do tematu bo mam pytanie, czy na pewno sprężyny z katalogu G6336-140 pasują do primer z 2.0 litrowym motorem? Znalazłem coś takiego i mam wątpliwości http://www.aze-tuning.de/gutachten/E6343-140.pdf Nie jestem dobry z niemieckiego, ale wychodzi na to, że sprężyny z numerem 6336 są do silników poniżej 2 litrów, a do diesli i 2 litrów są sprężyny z numerem 6338, które na polskiej stronie są niedostępne. Czy użytkownikom, którzy zakupili do 2 litrówek sprężyny G6336 nic się nie dzieje i działają jak należy?