Strona 1 z 1

Obniżam Primerę Gt p11 pomóżcie

: 2011-12-26, 16:50
autor: marcian11
Witam. Jestem początkującym forumowiczem. Chciałbym obniżyć swoją primkę. Kupiłem nowe amortyzatory Billsteina B4 i do tego chciałbym zamówić sprężyny MTS technik przód -25mm i tył -15mm. Do tego mam koła 215/40/17. Gdy je zakładam jest bardzo duża przerwa między błotnikiem a kołem. Chciałbym ją zmniejszyć aby fajnie się prezentowała lecz nie chciałbym jechać jak w taczce. Co myślicie o takim połączeniu? Czy zostawić oryginalne sprężyny?o ile ją obniżyć? Furę mam nie całe 3 lata i zrobiłem max 40 tys. Uważam, że tak czy tak jak założę nowe amorki polepszy się amortyzacja a nie wiem ile już na tych amorach jeździła. Pozdrawiam forumowiczów! p.s Dodam, że na aktualnym zawieszeniu gdy założę letnie laczki przyciera mi tył jak jadę już w 3 osoby ;/

: 2011-12-26, 17:49
autor: homik123456
Ja tez tak mialem ze obcieralo jak zalozone mialem letnie, tyle ze ja mam 215/45/16 i jak jechalem w 4 osoby to przycieralo na nierownosciach i zakretach. Troche wyrownalem zagiecia blotnikow i jest ok. To jak tobie tez obciera to jak jeszcze obnizysz ty bedzie jeszcze bardziej obcierac. Wedlug mnie to lepiej tak zostawic na tej wysokosci jak jest a troche usztywnic tyl a przod troche w dol.

: 2011-12-26, 18:45
autor: BaSsGrU
NO JAK POLDKACH SIĘ ROBIŁO dupa w górę !!

:-P :-P :-P

: 2011-12-27, 00:31
autor: marcian11
Chyba tak zrobię. Mam okazje kupić sprężyny H&R komplet używany za 300zł tylko że jest od primery w kombi. Czy czym się różni zawiecha w kombi od sedana? Odnośne tych nadkoli co doginałeś to u mnie chyba słabo bo z jednej strony mam szpachel ;/ więc chyba odpada. Tył źle nie wygląda tylko głównie ten przód mnie drażnił.

: 2011-12-27, 17:01
autor: homik123456
To moze lepiej nie ruszaj jak masz tam szpachle, bo jak popeka to jeszcze gorzej bedziesz mial z robota tego. Ja wyginalem ten kawalek co ma okolo 1-2 cm ktory wchodzi juz w nadkole i jest ustawiony pod katem 90 stopni do reszty blotnika.
Nie mam zdjecia aby ci pokazac.
Ale moze jak dasz nowe amorki to nie bedzie juz obcierac.
Albo miedzy zwoje sprezyny wsadzic takie specjalne gumu ktore usztywniaja i nie daja sprezynie tak sie zlozyc.

: 2011-12-27, 17:02
autor: Rysiu83
jakie jest ET felgi? ja mam fabrycznego Eibacha i na 17" kole się ładnie chowa w nadkolu nic nie przyciera nawet.

: 2011-12-27, 18:01
autor: radziejwwl
Ja mam obnizone i 16" OZ nie ma obcierania

: 2011-12-27, 19:59
autor: Ex
wszystko zalezy od et felgi, zawsze mozna troche przyciac nadkola oczywiscie chodzi mi o krawedz no i oczywiscie zakonserwowac :) szczerze powiedziawszy nie ma sensu obnizac o 15mm nawet tego nie zauwazysz, -35mm albo -40mm to mimum zeby to jakos wygladalo, jesli zalozysz sprezyny -15mm + nowe amorki to podejrzewam, ze bedzie tak jak jest teraz :) z kombiaka tez bym nie zakladal bo tyl na 90% pojdzie do gory...

: 2011-12-28, 08:10
autor: Graboss
Nie chcesz taczki?? - 17" na profilu 40 już spowoduje że będziesz wiedział po czym jedziesz. Ja jak obniżałem miałem problem z rantem błotnika na tyle, zaklepanie i zakonserwowanie bitexem rozwiązało problem.
Miałem też dziwnie bo jak założyłem sprężyny od GT to przód stał bardzo wysoko a tył był ładnie schowany. Założyłem na przód H&R a na tyle od GT i to okazało się idealnym rozwiązaniem. (cena 300 za H&R całkiem przyzwoita ale możesz się potargować)
efekt końcowy -
Obrazek

: 2011-12-30, 00:00
autor: marcian11
ET felgi to 35. Zapomniałem, że gdy mi przycierało miałem laczki z tyłu 225. Właśnie szukam amortyzatorów Billsteina B4 na przód i ciężko ;/ może ktoś z was wiec gdzie uderzyć?

: 2011-12-30, 00:27
autor: Sajmooon
marcian11 pisze:ET felgi to 35. Zapomniałem, że gdy mi przycierało miałem laczki z tyłu 225. Właśnie szukam amortyzatorów Billsteina B4 na przód i ciężko ;/ może ktoś z was wiec gdzie uderzyć?
napisz do Zecikka na PW :)