Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Heble do P11 GT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-12, 20:10

Kolega w temacie kupuje sprzedaje/części wystawił go za 650 zł

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-08-01, 17:44

Czy warto inwestowac w jakies dobre tarcze na tyl do p11 ? czy spokojnie w komplecie z klockiem blueprint moga byc tarcze febi bilstein za jakies 120zl komplet lub ashica czy cos z takich gowien?

Na Front moze tarcza MIKODA + FERODO DS PERFORMANCE lub w wersji tanszej ta sama tarcza ale z FERODO PREMIUM ?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-08-01, 18:21

Na przodzie miałem Mikody GT i Ferodo Premiery...po roku jazdy i przejściu na 4 tłoczki nie mam nic do zarzucenia temu zestawowi poza klockami które bardzo szybko się ścierają....tarcze jak najbardziej z mojej strony na plus :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-10-26, 21:29

CZas zmienic hamulce z przodu w Primerze, bo klocki już nie żyją. Przy okazji tarcze. Trochę boje się MIKODY po opiniach na forum. W co więc zainwestować? Chodzi o komplet klocki plus tarcze, no i klocki na tył :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-10-26, 21:32

Ja Mikody wierconej nie polecam. Zresztą sam oblookasz przy najbliższej okazji. Albo lita, albo nacinana.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-10-26, 22:44

ATE
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2012-10-27, 16:02

Chwalilem Mikode ze nic sie z nia nie dzieje , ale zaczyna i mnie wkurwiac , wymienialem jedna tarcze z tylu (mialem praktycznie nowki) bo byla krzywa . Wsadzilem nowa, nie jezdzilem duzo ostatnio patrze no krzywa kur.. Juz nie wiem czy to z nimi cos nie tak czy z moim samchodem , bo to z tej samej strony

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-10-27, 16:40

radziej a może tylna piasta już mówi bye bye?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-10-28, 13:44

bombel pisze:CZas zmienic hamulce z przodu w Primerze, bo klocki już nie żyją. Przy okazji tarcze. Trochę boje się MIKODY po opiniach na forum. W co więc zainwestować? Chodzi o komplet klocki plus tarcze, no i klocki na tył :)

Mam od wczoraj znowu Mikodę GT na przodzie...Bartek.Napiszę po raz kolejny opierając się na swoim przypadku.Rok używania z Ferodo Premierem,nie jedno konkretne hamowanie a tarcze całe,proste i nie popękane.Jestem naprawdę z nich zadowolony tylko szkoda że pod S14 nie robią ich :-( bo chętnie bym takowe zakupił.Swoje długo docierałem a i klocki szybko zjada :-)

Jeśli co innego ma być to komplety TRW bądź ATE.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-10-29, 10:07

bombel, dość ciekawą ofertę mają na http://brakes.pl/ (z klockami cienko, ale jest przynajmniej kilka rodzajów tarcz do P11).
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-10-29, 15:07

A co sadzicie o marce ZIMMERMANN?

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-10-29, 15:30

Dobre tarcze, tylko nie brać nawiercanych jeżeli mamy ostro traktować hamulce.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-10-29, 17:23

A nacinane?

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-10-29, 17:26

Szopen ma u siebie nacinane Speedmax'y i je sobie chwali.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-10-29, 20:55

Ja również nie narzekam na speedmaxy :]
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
slawq
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-16, 11:27
Lokalizacja: Łomża

Post autor: slawq » 2012-11-10, 19:34

witam.

z tego co poznalem temat....

srednica taczy w p11 jest taka sama jak w maxi a 32...

czyli mozna by zastosowac zaciski do p11 z a32?

zyskujemy zaciski 2 tloczkowe....

wczesniej jezdzilem wlasnie a32 i hamulce w standardzie byly spoko...

obecnie mam p11 sri i brakuje troche sprawnosci :(

czy ktos probowal tego chwytu?

pozdrawiam.
Slawq
Almera 1.6 LPG'96 07-10
Maxima 3.0 LPG'98 10-12
Primera P11'97 SRI 12-15
Golf MKV TDI 15-

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-02-02, 15:44

Trochę odświeżę temat, ale z leksza się już pogubiłem, proszę o konkretne odpowiedzi:

1.Czy jest możliwość założenia zacisku 2 lub 4 tłoczkowego bez dodatkowej ingerencji w postaci wymiany tarczy? Mówiąc krótko co włożyć do seryjnych tarcz z P11 GT ?

2.Jaka felga jest wymagana przy powyższym zabiegu, na razie mam fabryczne 15".

Pozdrawiam
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-02, 15:56

Hamulce z s14 felga minimum 15cali
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-02-02, 16:42

Patenty na podkladki pod klocki sa i wtedy z 200sx/300zx pod orginalna tarcze , ale chyba lepiej tarcze tez wymienic :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-02, 17:09

Ja mam na patent :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-02-02, 22:19

Ale właśnie chodzi mi o to by pozostać przy seryjnych tarczach, a nie że nie dość że trzeba płacić więcej za tarcze prawie dwukrotnie to jeszcze dawać do stoczenia i nawiercenia otworów nowych co by na 4 śruby było. A podkładki pod klocki nie powodują jakichś komplikacji w postaci nie "fachowo" działającego systemu czy coś ?? Kto opanował patent z podkładkami ?
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-02, 22:41

ja mam podkładki i jeszcze jakoś samochód jeszcze hamuje :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-02, 22:49

Arias, kup sobie zaciski od 1990 Z32 NA, one seryjnie były pod tarcze 26mm, w subaru takie same zaciski (oprócz napisu) pracowały na tarczy 24mm. Co do toczenia tarcz to jeszcze nie wiem, wg ludzi, którzy montowali te zaciski w N16 wystarczy zdjąć 1,5mm materiału z miejsca, w którym tarcza jest najbliżej zacisku i wchodzi bez toczenia. Ponieważ same zaciski też są węższe od tych z S14 to podpasują pod większą ilość felg. No i są z alu, a nie żeliwne jak te od S14.
Ja mam takie zaciski przygotowane do włożenia na lato:
Obrazek
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-02-02, 23:10

Ja mam zaciski od 300zx po zamontowaniu powiem , choc mysle nad modami ;) Jednak tak jak mowie tarcze dostaniesz w wiekszosci gratis do zaciskow , przewiercenie to pikus wiec nie wiem czy warto walczyc .

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-04-06, 10:52

A takie pytanie mam odnośnie tyłu, dlaczego tam jest tłoczek wkręcany w zacisku ?? Co się stanie jakbym wsadził na tył zacisk przedni z P11GT ?? z tarczą 280 ?? Biorąc pod uwagę, że z przodu wylądował by zestaw 2 lub 4 tłoczkowy z tarczą 280
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-04-06, 10:59

Arias nie miałbyś ręcznego jakbyś dał zacisk z przedniej osi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-04-06, 11:03

Chyba, że hydrołapa ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2014-04-06, 11:30

Ręcznego by nie było,ale byłby wentylowany tył :mrgreen:
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-04-06, 12:15

Generalnie nie używam ręcznego :P a hydro też metoda :P przynajmniej jak już bym go używał to by blokował 100% koła za każdym razem :P

Innych wad brak ??

Dlaczego tylny zacisk ma wkręcany tłoczek ?? Ma to jakieś zastosowanie ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-04-06, 12:33

Hamulec ręczny ...
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”