Strona 1 z 1

Gwintowane zawieszenie

: 2011-06-23, 21:36
autor: PumaRST
Witam, ogłoszenie z konkurencyjnego forum

cytuję:

"kompletne kolumny Mc person zbudowane od podstaw w oparciu o wkład Bilsteina, regulacja kata pochylenia koła na śrubie mimosrodowej
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

jesli jest ktoś chetny to zapraszam na PW

gotowe do N-14
aktualnie w trakcie wykonania do N-15

mogę zaprojekowac i wykonac również do innych modeli"

w razie zainteresowania, kontak na NKP z osobą "Czajnik"

Pozdrawiam

http://www.ckmotorsport.eu/ wszelakie namiary na wykonawce są na podanej stronie

: 2011-06-26, 11:58
autor: Limon
Puma jak cos to Coobcio ma gwint intraxa do n15 w garazu :mrgreen:

: 2011-06-26, 13:46
autor: PumaRST
wiem widziałem ;-)

: 2011-06-26, 18:46
autor: sergiej
a jak to cenowo wyglada ?

: 2011-06-26, 19:13
autor: PumaRST
na poziomie Chińskiego gwintu do N15 tak +/- czyli taniej niż nowy Intrax.

wiem ze jest Tuningowy Gwint niby niemieckiej formy LOWTec na aledrogo za około 2900zł ale nie znam tej firmy i nie wiem czym ona się rózni od TA Techniks czy MTSa. raczej to nie jest pólka Teina, Intrakxa, H&R czy KW.

: 2011-06-26, 20:35
autor: pawelas
strona nie działa

: 2011-06-27, 05:18
autor: PumaRST
u mnie działa, ale jak nie to wpiszcie c.k.motosport w google i jako 4 od góry linka

: 2011-06-27, 23:56
autor: Kubcia
jak cenowo do Sunny N14 na przod cos zeby bylo jak kayaba ultra sr! :)
?????

: 2011-06-28, 06:28
autor: PumaRST
Kubcia pisze:jak cenowo do Sunny N14 na przod cos zeby bylo jak kayaba ultra sr! :)
?????
jesli chcesz KYB UltraSR to ją kup bo są dostępne a jak myślisz o gwincie to komplet, a jak już go ustawią pod kątem twardości to twoja decyzja. Moze byc wyścigowo, rajdowo (asfalt/szutry) itp.

Prosze o ceny tu nie pytać ponieważ ja nie udziele takiej informacji. Kontakt do wykonawcy na stronie podanej wyżej.

: 2011-06-28, 20:25
autor: Kubcia
nie pytal bym gdyby byly dostepne kayaby bo mam takie na tylne osi a teraz nie moge nigdzie dostac na przod! do N14 dlatego spytalem.

: 2011-06-29, 20:13
autor: foo
Kubcia pisze:nie pytal bym gdyby byly dostepne kayaby bo mam takie na tylne osi a teraz nie moge nigdzie dostac na przod! do N14 dlatego spytalem.
Witaj w klubie... mija rok i dwa miesiące jak szukam Ultra-SR na tył, przód mi leży w pudełeczkach xD To albo ile chcesz za tył, albo ile dajesz za przód :D Szczerze mówiąc to przez te amortyzatory palcem od roku nie tknąłem przy foowoozie...

: 2011-06-29, 22:25
autor: pulp
Panowie bez urazy ale tu mowa o gwincie na wkładach bilsteina....Nie chce spekulowac ale jak customowy producent krzyknie za to 5 koła to uznam to za promocje bo na takim zestawie to mozna bez żalu w pucharze polski pojechac a nie pierdol......c sie na chinsko tajwanskim gwincie albo doskonalej do amatorki ale nadal prawie seryjnej ultra sr...Bo profesjonalny ale najtanszy czeski hp sporting to wydatek ok 13tys a najtanszy profleks pewnie 20....Wiec nie porównujmy do tej oferty kyb które sa super ale maja sie do tego gwintu jak ''debica pasio'' do ''toyo r888'... ;-)

: 2011-06-30, 08:29
autor: PumaRST
wreszcie ktoś spojrzał na to tak jak należy ;-)

dodam że HP Sport w najprostrzej wersji z regulacją twardości amorów to koszt 10tyś, a bez regulacji amorków około 6tys ustawiony tylko na konkretną nawierzchnię.

: 2011-06-30, 08:35
autor: sergiej
a kiedys jak pekla mi sprezyna w intraxie i szukalem zamiennika to znalazlem tylko jednego przedstawiciela w polsce i za zwyklego rs kompletnego krzyczal sobie ponad 8 tysi ...:)

a koszt regeneracji jednego amora w intraxie bilstein wlasnie mi krzyknal 900 zl ...