Strona 1 z 1
Gwintowane zawieszenie
: 2011-06-23, 21:36
autor: PumaRST
Witam, ogłoszenie z konkurencyjnego forum
cytuję:
"kompletne kolumny Mc person zbudowane od podstaw w oparciu o wkład Bilsteina, regulacja kata pochylenia koła na śrubie mimosrodowej
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
jesli jest ktoś chetny to zapraszam na PW
gotowe do N-14
aktualnie w trakcie wykonania do N-15
mogę zaprojekowac i wykonac również do innych modeli"
w razie zainteresowania, kontak na NKP z osobą "
Czajnik"
Pozdrawiam
http://www.ckmotorsport.eu/ wszelakie namiary na wykonawce są na podanej stronie
: 2011-06-26, 11:58
autor: Limon
Puma jak cos to Coobcio ma gwint intraxa do n15 w garazu

: 2011-06-26, 13:46
autor: PumaRST
wiem widziałem

: 2011-06-26, 18:46
autor: sergiej
a jak to cenowo wyglada ?
: 2011-06-26, 19:13
autor: PumaRST
na poziomie Chińskiego gwintu do N15 tak +/- czyli taniej niż nowy Intrax.
wiem ze jest Tuningowy Gwint niby niemieckiej formy LOWTec na aledrogo za około 2900zł ale nie znam tej firmy i nie wiem czym ona się rózni od TA Techniks czy MTSa. raczej to nie jest pólka Teina, Intrakxa, H&R czy KW.
: 2011-06-26, 20:35
autor: pawelas
strona nie działa
: 2011-06-27, 05:18
autor: PumaRST
u mnie działa, ale jak nie to wpiszcie c.k.motosport w google i jako 4 od góry linka
: 2011-06-27, 23:56
autor: Kubcia
jak cenowo do Sunny N14 na przod cos zeby bylo jak kayaba ultra sr!

???
: 2011-06-28, 06:28
autor: PumaRST
Kubcia pisze:jak cenowo do Sunny N14 na przod cos zeby bylo jak kayaba ultra sr!

???
jesli chcesz KYB UltraSR to ją kup bo są dostępne a jak myślisz o gwincie to komplet, a jak już go ustawią pod kątem twardości to twoja decyzja. Moze byc wyścigowo, rajdowo (asfalt/szutry) itp.
Prosze o ceny tu nie pytać ponieważ ja nie udziele takiej informacji. Kontakt do wykonawcy na stronie podanej wyżej.
: 2011-06-28, 20:25
autor: Kubcia
nie pytal bym gdyby byly dostepne kayaby bo mam takie na tylne osi a teraz nie moge nigdzie dostac na przod! do N14 dlatego spytalem.
: 2011-06-29, 20:13
autor: foo
Kubcia pisze:nie pytal bym gdyby byly dostepne kayaby bo mam takie na tylne osi a teraz nie moge nigdzie dostac na przod! do N14 dlatego spytalem.
Witaj w klubie... mija rok i dwa miesiące jak szukam Ultra-SR na tył, przód mi leży w pudełeczkach xD To albo ile chcesz za tył, albo ile dajesz za przód

Szczerze mówiąc to przez te amortyzatory palcem od roku nie tknąłem przy foowoozie...
: 2011-06-29, 22:25
autor: pulp
Panowie bez urazy ale tu mowa o gwincie na wkładach bilsteina....Nie chce spekulowac ale jak customowy producent krzyknie za to 5 koła to uznam to za promocje bo na takim zestawie to mozna bez żalu w pucharze polski pojechac a nie pierdol......c sie na chinsko tajwanskim gwincie albo doskonalej do amatorki ale nadal prawie seryjnej ultra sr...Bo profesjonalny ale najtanszy czeski hp sporting to wydatek ok 13tys a najtanszy profleks pewnie 20....Wiec nie porównujmy do tej oferty kyb które sa super ale maja sie do tego gwintu jak ''debica pasio'' do ''toyo r888'...

: 2011-06-30, 08:29
autor: PumaRST
wreszcie ktoś spojrzał na to tak jak należy
dodam że HP Sport w najprostrzej wersji z regulacją twardości amorów to koszt 10tyś, a bez regulacji amorków około 6tys ustawiony tylko na konkretną nawierzchnię.
: 2011-06-30, 08:35
autor: sergiej
a kiedys jak pekla mi sprezyna w intraxie i szukalem zamiennika to znalazlem tylko jednego przedstawiciela w polsce i za zwyklego rs kompletnego krzyczal sobie ponad 8 tysi ...
a koszt regeneracji jednego amora w intraxie bilstein wlasnie mi krzyknal 900 zl ...