Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

zaciski 4-tłoczki (brembo) 406 w sunny gti. ktoś ogarnoł?

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-04-05, 20:02

Jakie sa roznice w hamowaniu 4 tloczkowych zaciskow brembo? jaka jest roznica miedzy tymi z 406, bmw e38, merca w211, 200sx a naprzyklad tymi z 350Z ktore kosztuja ok 2500zl, napewno te z 350z sa aluminiuwe i lzejsze a w sile hamowania?

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2012-04-06, 09:21

Z siłą hamowania nie wydaje mi się, żeby była różnica bo w końcu cztero-tłoczek to cztero-tłoczek, ale na pewno jest kwestia kształtu, a co za tym idzie dopasowanie i rozstawy na jarzmach też się będą różnić.


BTW: Różnicą także jest cena i dostępność hebli jak i potem części eksploatacyjnych.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-06, 09:33

Różnica w skuteczności jest marginalna...
Najistotniejsza jest średnica tarczy oraz wielkość klocka hamulcowego.
A większy zacisk z większą ilością tłoczków ma lepiej odprowadzać ciepło....
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-04-06, 16:56

z 406 też są aluminiowe. Zaciski z 406 są mniejsze od tych z BMW, Alfy, EVO.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
moryc7
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-01-06, 17:43
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: moryc7 » 2012-07-04, 20:26

podepnę się pod temat z pytaniem: czy pompa halumcowa od 100nx 2.0L GTI poradzi sobie z 4ro tłoczkowymi zaciskami z przodu i 2 tłoczkowymi z tyłu? wszystkie tarcze 280mm

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-07-04, 20:30

może być cienko :roll:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
moryc7
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-01-06, 17:43
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: moryc7 » 2012-07-04, 20:48

z czego w takim razie najlepiej byłoby przeszczepić pompe hamulcową?

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2012-07-19, 22:06

moryc7, np. BM57 z 300zx lub coś innego z 5 z przodu(BM5x) wydajność powinna się poprawić. LHD czy RHD wejdzie ( mam fotki z montażu :roll: ) przy okazji dorobić nową miedź i przewody w oplocie bo guma puchnie jak ch... :lol:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-23, 09:42

moryc7 pisze:z czego w takim razie najlepiej byłoby przeszczepić pompe hamulcową?
Z Nissana 350Z.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2012-09-26, 09:38

dzisiaj stalem sie szczesliwym posiadaczem zaciskow od kolegi BeNeKa, czy ktoś doradził by jakiś smar do zacisków, bo chciałem je łatnie wyczyscic i nasmarowac. Jeszcze nie rozebrałem ale od razu wole sie upewnic, czy ktos wymieniał juz gumki? łatwo je dostac/załozyc?
2 sprawa: czy ktos slyszal cos wie o takich tarczach: http://allegro.pl/brembo-tarcze-przod-2 ... 25533.html albo ma jakies inne do poleceniaa? czy ktos testowal te mikody które polecił bassgru?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-09-26, 10:00

smar ATE do tłoczków
tarcze brembo napewno są lepsze od mikoda i do tego co widzę na aukcji wychodzi taniej więc nawet się nie zastanawiaj, mikoda fajnie wyglądają bo można wybrać nawiercane i nacinane, ale jeżeli planujesz uapalać samochód to mogą się nie sprawdzić i popękać :)
Dark Shadow

d-rose
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2012-07-19, 17:14
Lokalizacja: w-wa

Post autor: d-rose » 2012-09-26, 11:08

no włąsnie podoba mi sie fakt ze mozna mikody nawiercic i naciac, ale kurde brembo za taka cene to az troche podejrzane....

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-09-26, 13:12

dlatego nejlepsze rozwazanie w miare normalnych pieniadzach to zestaw klocki tarcze ATE
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-10-25, 09:02

Tak u mnie wygląda zaciski galanta z klockami ATE, tarcze brembo:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-11-09, 12:25

http://moto.allegro.pl/mitsubishi-galan ... 17408.html

czy to są klocki do tych zacisków 2 tłoczkowych co zakładamy z Galanta
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-11-11, 23:29

Piszą że 2.5 V6, więc teoretycznie odpowiedź jest twierdząca :)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-21, 22:25

no to qrde opiszę MÓJ patent jako że zacisk z 406 i tarcza z Fiata to moje dziecko!!!

w N-14 na seryjnej pompie przy wywalonym ABS i korektorach tylnych oraz przy zachowaniu układu krzyzowego działa idealnie. testowałem w GSMP. poza tym w GTI-R również ogarniały hamowania z duzych prędkości.

wszystko mieści się w feldze 15". mam do tego adaptery zatem jesli jest ktoś zainteresowany zapraszam na PW

[ Dodano: 2013-02-23, 19:52 ]
Obrazek

[ Dodano: 2013-02-23, 19:54 ]
tak wygląda moje rozwiazanie.oczywiście aktualnie zacisk jest odnowiony- pomalowany z nowymi uszczelniaczami

[ Dodano: 2013-03-02, 07:13 ]
właśnie tak:

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”