Wpadłem na pewien pomysł ale nie wiem czy jest on do zrealizowania.Czy amortyzatory i sprężyny z P11 Gt podejdą do WP11.144? A jeśli nie to co da radę podmienić?Tzn czy np same sprężyny podejdą.I jaka jest różnica w wysokości sprężyn w WP11.144 a Gt?
Jeśli mój pomysł jest zbytnio optymistyczny to niech mnie ktoś sprowadzi na ziemię
Zawieszenie P11 GT a WP11.144
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Zawieszenie P11 GT a WP11.144
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Właśnie o to mi chodzi.A czy zawieszenie w GT jest niższe niż w innych P11? A co z tylnym zawiasem w WP11.144? Niczym się nie różni od sedana i liftbacka?
Bo zastanawiam się czy kiedy założyłbym zawias od GT do swojej WP11.144 nie będzie żadnych problemów.
Bo zastanawiam się czy kiedy założyłbym zawias od GT do swojej WP11.144 nie będzie żadnych problemów.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
W stw było obniżone. Wg katalogu KYB http://www.kyb-europe.com/pdf/KYB-Shock ... e-2011.pdf
Są te same amorki na przodzie i tyle, wiec pewnie kombi miało twardsze amorki coby zwiekszyc udźwig
Są te same amorki na przodzie i tyle, wiec pewnie kombi miało twardsze amorki coby zwiekszyc udźwig
Jeszcze jedna sprawa mnie zastanawia.Założyłem alu 16 cali z oponką 205/55 i z tyłu ładnie wszystko wygląda ale przód jakoś wysoko stoi.
Tu są zdjęcia:
viewtopic.php?t=3262&start=60
Gdzieś przeczytałem, że po założeniu sprężyn od 1.6 przód będzie niżej.Sprawdzał to ktoś?I czy po takiej zmianie będą jakieś negatywne skutki uboczne?
Tu są zdjęcia:
viewtopic.php?t=3262&start=60
Gdzieś przeczytałem, że po założeniu sprężyn od 1.6 przód będzie niżej.Sprawdzał to ktoś?I czy po takiej zmianie będą jakieś negatywne skutki uboczne?
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262