Strona 1 z 1

[P11] Wybór zawieszenia gwintowanego

: 2010-09-10, 22:38
autor: mieszko
Panowie prosiłbym o opinie i rady siedzących w temacie co do gwintu do japoncow ... lubie jezdzić nisko i twardo dlatego myśle w niedalekiej przyszłości o takim "gifcie" dla mojego czarnucha (p11), no i tu sie tamat zacieśnia bo nawet nie ma w czym przebierac...z tego co przewertowałem to miałbym do dyspozycji:
- D2

Kompletne zawieszenie gwintowane firmy D2 Racing.
Przeznaczenie: Nissan PRIMERA P11.
Posiada reglację twardości, regulację wysokości, aluminiowe mocowanie górne.
Może być dostosowane na zamówienie do różnych wariantów - ulicznego, driftu, rajdów, wyścigów.




- BC Racing

- 30 stopniowy zakres regulacji twardości (zastosowany wysokiej jakości olej nie zmienia swoich właściwości tłumienia po rozgrzaniu)
- Możliwość doboru twardości sprężyn,
- Aluminiowe mocowanie amortyzatora z możliwością regulacji kątów pochylenia kół,
- Zredukowana waga,
- Płynna regulacja wysokości,
- Gwarancja 1 rok.




Z tego co wiem jeszce INTRAX jest ale z tego co sie orientowałem dość twardy i spory wydatek oraz słyszałem coś o XYZ.Obecnie stawiałbym na D2 ale do lata jest jeszce troche czasu wiec porozglądam się jeszcze.

No dobra to teraz posłuchałbym jakiś opinii na temat przedstawionych gwintów oraz swoich (nowych) propozycji
P.s >> kit nie wchodzi w gre

: 2010-09-21, 07:22
autor: sergiej
no intrax mega twardy ...trzeba uwazac zeby w powietrze sie nie wzbic tak jak ja ostantnio na pewnym torowisku ...ale jezdzi sie mega fajnie po zakretach :) a koszt zakupu coz ponoc duzy ...ja mialem gratis

: 2014-12-08, 11:30
autor: adrionGT
Odświeżę temat kolegi, szukałem w google gwintu do P11 ale no za dużo nie.
Wiecie co gdzie i za ile?

: 2014-12-08, 15:46
autor: tumba
Jeżeli nie zależy Ci na mega glebie, to myślę, że dużo lepsze rozwiązanie to bilstein b6 sport + eibach pro kit, niż byle jaki gwint.

: 2014-12-08, 17:10
autor: Ryba
BC/D2 to nie byle jaki gwint...

mieszko,

Dzwoń do ISC. http://www.isc-n1.eu/
Może jeszcze się załapiesz. Mega wykończenie, jakość i materiały w bardzo dobrej jakości.
Widziałem na własne oczy. Zresztą jeśli coś Ci się wysra nie ma problemu z częściami.
Koszt 3000 zł. Zaliczka zapłacisz teraz, a resztę w lutym.

Serio warto.
Sam zamówiłem do primery gwint tego producenta. Wersja Racing Springi 8 / 6. Twardość sprężyn do wyboru.
Camber do naszych aut nie ma. Ze względu na wielo- wahacz
Opinie znajdziesz na polskich dritforach.

: 2014-12-08, 18:26
autor: Zielkq
Ryba, z tego co wiem to mieszko już się chyba auta pozbył. adrionGT powinien być adresatem :P

: 2014-12-08, 22:50
autor: adrionGT
tumba, A gdzie to dostać i za ile? Jakoś supergleby nie potrzebuje no ale gwint fajna sprawa :)
Zielkq, Dokładnie ;)

: 2014-12-09, 22:19
autor: tumba
W sklepie :-) Komplet Bilsteinów to koszt do 1800zł. Np gość na racingforum o nicku "metric" ma takie do p11. W Zerkopolu pewnie też dostaniesz...

: 2014-12-10, 09:26
autor: Ryba
1800 + sprintu 400. Dokładasz 800 i masz porządny gwint ;-) multilogika :!:

: 2014-12-10, 16:38
autor: tumba
Zależy co kto potrzebuje, do upalania wybrałbym raczej bil + springi.

: 2014-12-26, 15:33
autor: VE Killer
Bilstein to jedyne rozsadne rozwiazanie, amory sa serwisowalne zatem dozywotnie. jest jeszcze HP Sport ale jesli kogos na Bila nie stać to o HP moze jedynie pomarzyć. nie mówiąc o Pro Flex. reszta to jedno razowy shit