Rozpieramy polifta - czyli jak władować rozpieraki z p11?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
owsze widać że jest do słupków przykręcone. przyjrzyj się dokładnie w jaki sposób jest to przykręcone . (płaskownik a do niego dopiero mocowana jest rura). płaskownik jest odporny na zginanieArias pisze:bo jak byk widać że łączy ze sobą słupki
ale nie istotne... niech będzie że usztuwnia ... jeszcze tylko niech ze 2-3 osoby stwierdza że usztywnia to tez w to uwierzę
XXX
Akurat ten z zdjęcia jest kiepski, wkleje później harness o jakim mówie
[ Dodano: 2014-11-06, 08:25 ]
to już jest coś, ale to jeszcze nie to
[ Dodano: 2014-11-06, 08:25 ]
to już jest coś, ale to jeszcze nie to
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
wod2u właśnie o takim czymś pisałem. Tylko że ja mam jakby przednią cześć i chce dorobić kolejne dwa mocowania. Ja miałem plan jeszcze wstawić X w ten kwadrat, coby bardziej usztywnić. Tylko nie wiem czy to nie będzie zbędna waga.?
[ Dodano: 2014-11-06, 10:30 ]
[ Dodano: 2014-11-06, 10:30 ]
Masz oczywiście racje, że buda się skręca ale to co jest pokazane na fotkach to w małym stopniu usztywni bude. Tak jak pisałeś musi być to solidne. Chociaż mam to zepnie tylko dwa słupki do kupy a i tak nie będzie jakoś super sztywne. Tam by musiał być wspawany X. No i przydałoby się "złapać się" też gdzie z tyłu karoserii ale to już powoli klatka się robi.Arias pisze:tu się mylisz, bo właśnie wnosi bardzo dużo. Dowód? W zimę jak skrzypią uszczelki, wjedź na wysoki krawężnik, to zobaczysz jak się buda skręca.Ad@mus pisze:harnes bar to bajer, raczej wiele do tematu sztywnosci nie wnosi:)
zuh, ja proponuję taką konstrukcję, bo wydaje mi się (ale możecie mnie wyprowadzić z błędu), że jeżeli zastosuje się takie łączenia, to grubość rur nie będzie już miała aż takiego znaczenia. Tzn uważam, że sztywność zapewni sam kształt całości konstrukcji i że ekstremalna grubość rur nie będzie aż tak potrzebna.
Patrząc na animacje:
http://www.ultraracing.my/home/knowledg ... -it-works/
widać, że negatywnym efektem braku dolnego spięcia jest "rozjeżdżanie się" wahaczy pod obciążeniem. Na moje dodanie X-a przeciwdziałałoby skręcaniu się rozpórki, co na role raczej nie występuje.
Patrząc na animacje:
http://www.ultraracing.my/home/knowledg ... -it-works/
widać, że negatywnym efektem braku dolnego spięcia jest "rozjeżdżanie się" wahaczy pod obciążeniem. Na moje dodanie X-a przeciwdziałałoby skręcaniu się rozpórki, co na role raczej nie występuje.
pozdr. Kamil
Wod2u, "Lubię to"
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ostatnie zdjęcie jest zrobione z przodu, widać na nim, że ten rozpierak jest na wysokości belki silnika, więc jeśli belą nie trzesz, to tym też nie zahaczysz. To jest alternatywa do 4-punktowych rozpórek dolnych, które przechodzą pod belką a więc rzeczywiście obniżają prześwit auta.
Co do walenia wydechu - info ze strony, z której wziąłem zdjęcia jest takie, że między rurą z bandażem a rozpórką jest 1/4 cala - ok 6mm. Właściciel się nie skarżył na uderzanie wydechu o rurkę. Jest też info, że przy 3 calowym wydechu nie wchodzi bez obcierania.
http://www.sr20forum.com/chassis-suspen ... races.html
Co do walenia wydechu - info ze strony, z której wziąłem zdjęcia jest takie, że między rurą z bandażem a rozpórką jest 1/4 cala - ok 6mm. Właściciel się nie skarżył na uderzanie wydechu o rurkę. Jest też info, że przy 3 calowym wydechu nie wchodzi bez obcierania.
http://www.sr20forum.com/chassis-suspen ... races.html
pozdr. Kamil
Ja u siebie bardziej zawadzam wydechem niż belka. W Almerze np belka jest niżej bo ma jeszcze takiego dodatkowego dydola nie wiadomo po co
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ad@mus, i jak tam temat? Coś się ruszyło?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jest sens pakować coś takiego? Czy lepiej sprawdziłaby się rozpórka środkowa, ale na wysokości podłogi?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, Ty masz u siebie środkową rozpórkę - to po co Ci kolejna?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rozpórkę do P11.144 od kolegi MacGayver otrzymałem wprawdzie już jakiś czas temu, ale dopiero zimowa sceneria przypomniała mi, żeby strzelić foto i coś napisać...
Także dla zainteresowanych - polecam. W pierwszej chwili trochę zdziwiła mnie dość mała waga jak i same wykonanie (kątownik), ale po czasie muszę przyznać, że spełnia swoje zadanie i wydaje się być solidna. Pierwsze wrażenie było może lekko zaburzone przez wcześniejszą "belę" jaką miałem [fot.1]).
Rozpórka poprowadzona wysoko, przez co udało się skutecznie ominąć listwę LPG.
Tak więc jak pisałem - polecam kolegę MacGayver i jego robotę.
Także dla zainteresowanych - polecam. W pierwszej chwili trochę zdziwiła mnie dość mała waga jak i same wykonanie (kątownik), ale po czasie muszę przyznać, że spełnia swoje zadanie i wydaje się być solidna. Pierwsze wrażenie było może lekko zaburzone przez wcześniejszą "belę" jaką miałem [fot.1]).
Rozpórka poprowadzona wysoko, przez co udało się skutecznie ominąć listwę LPG.
Tak więc jak pisałem - polecam kolegę MacGayver i jego robotę.
prawdopodobnie do P11 HB można w bardzo prosty sposób wrzucić rozpórkę do bagażnika i mocowanie już jest przygotowane, tylko 2dziurki w tapicerce dorobić. Wstępnie mam już wymyśloną rozpórkę której wykonanie również będzie proste. Jutro postaram się obadać temat dokładniej
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Trochę poczytałem i tak konkretnie to ktoś z kolegów ma do sprzedania Górna Rozpórke do P11 ? Z tego co widzę to najlepiej z rury bezszwowej .
I ewentualnie chciałem zapytać o dolna .
Ta czteropunktowa idzie Max dołem - czyli pod wydechem ? I czy ktoś ma taką może do sprzedania ?
Lub dwupunktowa jeśli ta cztero jest nie do osiągnięcia
Może ma ktoś zdjęcia tej dolnej ?
I ewentualnie chciałem zapytać o dolna .
Ta czteropunktowa idzie Max dołem - czyli pod wydechem ? I czy ktoś ma taką może do sprzedania ?
Lub dwupunktowa jeśli ta cztero jest nie do osiągnięcia
Może ma ktoś zdjęcia tej dolnej ?
Addicted to driving
UP!
tworzył ktoś dolną rozpórkę do P10 / P11? wyrzeźbiłem mocowania do wahaczy i nie mam pomysłu jak je połączyć rurą i giąć na giętarce czy jaki profil prostokątny i też giąć żeby pod silnikiem puścić.. bo lepiej żeby nie było spawów na łukach?
tworzył ktoś dolną rozpórkę do P10 / P11? wyrzeźbiłem mocowania do wahaczy i nie mam pomysłu jak je połączyć rurą i giąć na giętarce czy jaki profil prostokątny i też giąć żeby pod silnikiem puścić.. bo lepiej żeby nie było spawów na łukach?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B