Rozpieramy polifta - czyli jak władować rozpieraki z p11?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
nicek 1213 właśnie o tym mówię, i skoro moja była bita to jakiś dobry magik musiał ją składać skoro ORI rozpórka która była od początku wyjścia z fabryki dalej pasuje
chyba że własnie wasze teorie obaliłem
chyba że własnie wasze teorie obaliłem
Ostatnio zmieniony 2014-10-12, 15:42 przez Boro1989, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
VE Killer, jeśli masz 15 letnie auto i masz 5mm różnicy na kielichach to chciałabyś oddawać auto do blacharza? to idąc tym tokiem rozumowania lepiej od razu zezłomować 3/4 wszystkich samochodów które mamy bo nic nie będzie się opłacać. Skoro do tej pory wszystko jeździło i się sprawdzało to te 5mm nic nie zmien, od tego jest jeszcze regulacja geometrii kół aby drobne różnice zmniejszyć, nigdy nie idealnie ale zbliżone do ideału - takie moje zdanie
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
a wiecie co zrobię ? z ciekawości przymierzę moją rozpórkę z GT do SRI zobaczyć jak to wygląda czy będzie pasować czy nie itp
osobiście też jestem zwolennikiem rozpórek , dlatego teraz rozmyślam nad rozpórką tylnią, jak i przednią dolną , może to by było dobre rozwiązanie na rozpadające się łączniki staba? jakby dół spiął na sztywno , hm
osobiście też jestem zwolennikiem rozpórek , dlatego teraz rozmyślam nad rozpórką tylnią, jak i przednią dolną , może to by było dobre rozwiązanie na rozpadające się łączniki staba? jakby dół spiął na sztywno , hm
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
ale ciekawi mnie rozejście się budy tak jak było tutaj poruszane
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
I w weekend zamontowałem u siebie do P11.144 rozpórkę od MacGayvera
Sprawia wrażenie solidnej i nie gnie się na kolanie - flansze grube, a malowanie przyzwoite - co prawda nie ma elementów mangi , ale jest "pure black"
Rozmiarowo pasowało bez problemu.
Tak się mieści:
Dałem nowe nakrętki. Pytanie otwarte: jak mocno dokręcić rozpórkę? Mam klucz dyno, dałem 65 Nm.
Po pierwszej przejażdżce mam wrażenie, że trochę lepiej wybiera wyboje.
Sprawia wrażenie solidnej i nie gnie się na kolanie - flansze grube, a malowanie przyzwoite - co prawda nie ma elementów mangi , ale jest "pure black"
Rozmiarowo pasowało bez problemu.
Tak się mieści:
Dałem nowe nakrętki. Pytanie otwarte: jak mocno dokręcić rozpórkę? Mam klucz dyno, dałem 65 Nm.
Po pierwszej przejażdżce mam wrażenie, że trochę lepiej wybiera wyboje.
łatwo szpilki ukręcić, ja bez problemu grzechotką ukręciłem 2szt
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
No nie przesadzajmy, to nie głowica przecież
65 vs. 54 to mimo wszystko tylko troszkę więcej
Jakbym 120 Nm przypadkiem zwykłym kluczem dał na pałę to może i by była szansa na ukręcenie
Nie cytujemy ostatniego postu w temacie
65 vs. 54 to mimo wszystko tylko troszkę więcej
Jakbym 120 Nm przypadkiem zwykłym kluczem dał na pałę to może i by była szansa na ukręcenie
Nie cytujemy ostatniego postu w temacie
Ostatnio zmieniony 2014-10-20, 07:35 przez kejno, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
Ja "chyba" jestem przykładem za mocnego dokręcenia, bo mi coś skrzypi i czasem "przeskakuje" w jednej kolumnie (zaczęło się jakiś czas po wymianie amorków), ale mocowanie na podmiankę od marlosa już przyszło także pewnie niedługo wszystko się wyjaśni.
PS: ten sam efekt odczułem po założeniu, lepiej zawias pracuje z rozpórką, polecam wszystkim.
PS: ten sam efekt odczułem po założeniu, lepiej zawias pracuje z rozpórką, polecam wszystkim.
pozdr. Kamil