Rozpieramy polifta - czyli jak władować rozpieraki z p11?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Rozpieramy polifta - czyli jak władować rozpieraki z p11?
Rozdziewiczam temat i szukam info ze względu na dłubanie pod chmurą, która ostatnio leje za kołnierz i chciałbym szybko przebrnąć temat.
Mam rozpórkę z P11 na tył i chcę ja zapakować do mojego polifta, podobno P11 sedan i HB ma takie same i pytanie:
-czy rozstaw szpilek w P11 i P11.144 jest taki sam?
-jeśli tak, to czy długość szpilek p11.144 pozwoli na założenie pałąka z P11
ogólne spostrzeżenia i podpowiedzi proszę
Mam rozpórkę z P11 na tył i chcę ja zapakować do mojego polifta, podobno P11 sedan i HB ma takie same i pytanie:
-czy rozstaw szpilek w P11 i P11.144 jest taki sam?
-jeśli tak, to czy długość szpilek p11.144 pozwoli na założenie pałąka z P11
ogólne spostrzeżenia i podpowiedzi proszę
Ostatnio zmieniony 2014-09-12, 21:01 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Arias, z tego co wiem to poducha tylego amora w P11 ma 2 szpilki - jeśli to jest poducha z P11GT w sedanie. Te szpilki wchodzą do komory bagaja i do nich mocowana jest rozpórka. Buda ma swoje szpilki do mocowania poduchy amora.
Ad@mus, masz dwa wyjścia albo szukanie poduch amorów od P11GT sedan (ze szpilami do rozpórki albo modzenie z poduszką amora.
Foto poduchy z P11GT z sedana
Ad@mus, masz dwa wyjścia albo szukanie poduch amorów od P11GT sedan (ze szpilami do rozpórki albo modzenie z poduszką amora.
Foto poduchy z P11GT z sedana
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I przy wymianie poduch konieczne jest wiercenie w budzie jak dobrze rozumiem?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Rysiu83, 3 to w przedniej, w tylnej nie dwa przypadkiem?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, trzeba będzie rozgrzebać tapucerkę bagaja i zobaczyć czy są otwory pod szpile. Sedan i hatchback mają fabryczne. Jak jest z wagonem tego nie wiem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, masz rację, ja po prostu mam wybite szpilki z budy i wstawione śruby na przestrzał i dlatego to wygląda jak 4 szpilki. W Sri Hb u znajomego nie było otworów na szpilki rozpórki, więc wiercenie.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Hmmm ze zdjęć,które zamieścił Foo w swoim temacie Balerona widać, że są
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ori, z budy wystają szpile montażowe poduchy, które jak przekręcisz to zostają dziury w budzie i dajesz na przelot śruby. Co do mocowania rozpórki to są to szpile wystające z poduszki i takowe mają tylko GT, ale można nawiercić dziury w poduszce i dać śruby
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
W budzie polifta są już dziury przygotowane, ale obawiam się, że miejsce mocowania jest zabudowane od wnętrza dodatkową warstwą blachy. To zdjęcie mojego HB, cyknąłem jak amortyzatory zmieniałem:
Tu zdjęcie od foo, mocowania amorów są widoczne od góry, otwory na szpilki są widoczne. Nie na 100, ale tak na 90% w polifcie to wszystko jest zabudowane:
Ciekawe na ile dałoby się połączyć oryginalną blachę wzmacniającą, która jest mocowana między kolumnami, z samymi kolumnami (pomysł foo z jego tematu o Baleronie).
EDIT: nie wytrzymałem, sprawdziłem o czym pisali marlos i foo, i dopiero teraz rozumiem, że kombinowanie z rozpórką w HB chyba nie ma sensu:
Widoczne wzmocnienie zrobione jest z 2mm blachy, mocowane jest do budy na kilkanaście(!) śrub, w tym po 5 na kielich. Może nie spina idealnie samych punktów mocowań, ale jest już mocowane do kielichów (a mi się wydawało, że nie).
Tu zdjęcie od foo, mocowania amorów są widoczne od góry, otwory na szpilki są widoczne. Nie na 100, ale tak na 90% w polifcie to wszystko jest zabudowane:
Ciekawe na ile dałoby się połączyć oryginalną blachę wzmacniającą, która jest mocowana między kolumnami, z samymi kolumnami (pomysł foo z jego tematu o Baleronie).
EDIT: nie wytrzymałem, sprawdziłem o czym pisali marlos i foo, i dopiero teraz rozumiem, że kombinowanie z rozpórką w HB chyba nie ma sensu:
Widoczne wzmocnienie zrobione jest z 2mm blachy, mocowane jest do budy na kilkanaście(!) śrub, w tym po 5 na kielich. Może nie spina idealnie samych punktów mocowań, ale jest już mocowane do kielichów (a mi się wydawało, że nie).
pozdr. Kamil
na upartego można wycinać prostokątne otwory w bocznych blachach i upychać jeszcze rozpórkę + dołożenie szpilek w górne mocowania amorów i rozcinanie tapicerki
minus taki że jak złożysz kanapę to rozpórka będzie trochę przeszkadzać jak będziesz chciał coś dłuższego przewieźć
minus taki że jak złożysz kanapę to rozpórka będzie trochę przeszkadzać jak będziesz chciał coś dłuższego przewieźć
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Przez te blachy nie da rady dołożyć rozporki i HB nie ma fabrycznie szpilek pod to, później zrobię fotki jak to wygląda w HB a w weekend jak to wygląda w GT sedan
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Po to są te blachy, żeby wzmocnić nadwozie. Może nie spinają jak rozpórka, ale to zawsze coś...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
No szczerze to robią różnice, teraz mam goły środek i potrafi tyłkiem rzucić, a z tymi blachami było sztywno, rozporke można by było zrobić ale puścić nad tymi blachami tnąc je..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
chlopaki-ilu bylo by chetnych na przednia profi rozporke pod polifta?
mam mozliwosc zamowienia takiej w wersji kox czyli gruba i porzadna flansze pod polift bez rzeźby z przekladaniem poduszek od GT
jak bedzie 10 chetnych to po kosztach 100-120zl za sztuke sie ogarnie, w wersji luc czyli z proszkowym lakierem max 150zl
zakladamy temat grupowy?
mam mozliwosc zamowienia takiej w wersji kox czyli gruba i porzadna flansze pod polift bez rzeźby z przekladaniem poduszek od GT
jak bedzie 10 chetnych to po kosztach 100-120zl za sztuke sie ogarnie, w wersji luc czyli z proszkowym lakierem max 150zl
zakladamy temat grupowy?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jakaś wizualizacja?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
wizualizacja:
2 flansze a miedzy nimi kawał profilu
firma robi klatki do rajdowek wiec lipy nie ma:
np
jak bedzie wygladala to sie zobaczy jak moj polift taka dostanie-pytam o chetnych bo od tego zalezec bedzie cena mojej i pozostalych nastepnych
2 flansze a miedzy nimi kawał profilu
firma robi klatki do rajdowek wiec lipy nie ma:
np
jak bedzie wygladala to sie zobaczy jak moj polift taka dostanie-pytam o chetnych bo od tego zalezec bedzie cena mojej i pozostalych nastepnych
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
MacGayver, konkrety, konkrety
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
rozpórka praktycznie identyczna jak w mojej micrze tyle że flansze i wszystko pod P11. Do tego małe fasolki by wyeliminować małe różnice w nadwoziach primer. Zmotywował mnie jeden z forumowiczów bo takowa chce więc poszedłem krok dalej. Lakier będzie w czarnym proszku, ktoś może chce inny kolor? Nie ma problemu. koszt z lakierem 140, wysyłka możliwa już w przyszłym tygodniu. Ilość chętnych nieistotna, nawet dla 3 osób będą do wzięcia. Takie są konkrety
To jeszcze jedno pytanie: czy jest różnica na kielichach między P11, a P11,144?
I czy któryś z kolegów myśli może jeszcze nad tematem przedniej dolnej rozpórki?
I czy któryś z kolegów myśli może jeszcze nad tematem przedniej dolnej rozpórki?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, nie ma żadnej różnicy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ja myślę o dolnej..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
nie wyglądają na "masywne i pewne"
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B