Strona 1 z 1
Sportowe sprężyny do P10
: 2010-02-10, 11:07
autor: Ryba
Chciałbym uzyskać parę informacji na temat sportowych sprężyn do P10.
Mam ogumienie 205/45/16 Czy bedzie jakiś problem z obcieraniem itp..
Czy ktoś zakładał takie sprężyny na taki rozmiar opon..

: 2010-02-10, 14:18
autor: Szymeq
Warto jeszcze to porównać do ET jakie ma felga ...
: 2010-02-10, 22:50
autor: Ryba
ET 37
ktoś coś poradzi..

: 2010-02-11, 14:38
autor: Coobcio
Dowolne obniżenie do 50mm i nic nie będzie CI ocierać, jakbyś miał profil 50 i felgę szerszą jak 7cali i obnizenie zędy 50mm to trzeba z tyłu podginać nadkola - ten rancik...
: 2010-02-11, 18:15
autor: Ryba
Aha.. no to spoko mam nadzieje bedzie dobrze
Dzieki wielkie
Coobcio trzymaj dla mnie te sprężynki;p
: 2010-02-11, 18:28
autor: Neptune
Tylko zwróć uwagę na odboje i poduche mcpersona. U mnie jak wymieniałem amorki wszystko było spoko

z tym ze po wymianie Primera kładła się, koło rysowało nadkole i niemal zderzakiem o glebe obcierałem. Mech oczywiscie nie wykumal ze nie nadają się do ponownego wsadzenia z takimi luzami. Amorki oczywiscie zdjęte, gumy nowki wleciały i wszystko gra

Ja też mam lekko obniżony przód ale nie az tak

: 2010-03-06, 14:29
autor: abeber
Ja na lato mam 205/45/16, do tego obniżone zawieszenie o 40mm i nic nie obciera. Jeszcze jedno z tyłu mam wstawione gumy na sprężynach bo tył lekko niżej siedział.
Ale uważam że to za niski profil jak na nasze drogi trzepie jak taczką.na zimówkach 195/55/15 jest o niebo lepszy komfort. Pozdrawiam
: 2010-03-10, 10:00
autor: Ryba
Udało się i juz są u mnie od paru dni... WEITEC Amory i Springi

: 2010-03-11, 08:30
autor: Coobcio
Gdzie takiego rodzyna dorwałeś

Pamiętam w swojje P10 miałem sprężyny Weiteca - mistrzostwo to było, w jeździe na codzień znośne no i auto glebiły
Pozdrowka
: 2010-03-11, 09:55
autor: Ryba
Allegro.. hehe i dość rewelacyjna cena..

: 2010-03-29, 20:52
autor: NadiR
Czy z P10 GT da się przełożyć springi do 1.6 i czy dadzą pożądany efekt czyli jakieś -20 -25mm?
Czy szukać dedykowanych Weiteców do 1.6 bo tej firmy będę chciał kupić z racji znośnych cen.
: 2010-03-30, 09:01
autor: Ryba
Nic nie da ... Nadir mój na zawieszeniu od GT stał tak jak stał

: 2010-03-30, 12:13
autor: NadiR
Ryba pisze:Nic nie da ... Nadir mój na zawieszeniu od GT stał tak jak stał

No to bieda.
A powiedz mi jak na Weitecach, nie ma betonu?
Pod uwagę biorę jeszcze Eibachy i Lesjoforsy: tylko czy one coś warte?
Cenowo wyjdzie m.w. to samo trzeba szykować 600pln.
: 2010-03-31, 10:59
autor: Ryba
Jak na razie jeszcze tego nie założyłem, musze dopieścić pare żeczy.
Jak założe zawieche to zaraz napisze jakie wrazenia
: 2010-04-28, 14:15
autor: DJSzmer
Ja mam w swojej P10 2.0D sedan sprężyny Weitecach od niecałych 2 lat. Jak się złapie troszeczkę równiutkiego asfaltu to zakręty bierze się niezauważalnie.
: 2010-04-28, 17:01
autor: Ryba
Masz rację.
Po założeniu mojego zestawu tej samej firmy ( spręzyny i amory) na nowo sie zakocham w tym aucie.
Zakrety i depniecie na łukach to marzenie. Gdy mam okazje jechac w trase zacieram rece.
Jeśli chodzi o miasto też nie jest zle

: 2010-04-28, 17:34
autor: DJSzmer
Ryba, przed wymiana zawieszenia nie było źle. Dziewczyna powiedziała, że moja stara bryka płynie po szosie - to usypia moim zdaniem. Po wymianie czuć brak stadniny

niestety ekonomiczny diesel do trasy Ostrołęka - Białystok.
: 2010-05-16, 11:50
autor: KTR
założyłem do sie siebie sprężyny MTS na razie pierwsze testy za mna zobaczymy jak bedzie na letnich kółkach 195/50 R15 bo na balonie 185/65P14 jest całkiem fajnie chociaż czuć jak auto pływa na oponach. Niepokoi mnie tylko jedna sprawa, wydaje mi sie za po założeniu springów delikatnie ucieka mi kierownica w prawa strone i ze co raz trzeba naprowadzać auto na własciwy kierunek jazdy, mieliscie coś takiego? może to moje złudzenie bede musiał sie dać komuś przejechać niech ktoś obiektywnie na to spojrzy

zbieżność podobno w normie ale jeszcze ja przy okazji sprawdze
: 2010-05-16, 12:33
autor: MRC
chętnie przetestuje

gdzieś już czytałem o takich akcjach że po założeniu "sportowych" sprężyn auto ucieka (nawet od razu przy ostrzejszym ruszeniu) a chodziło chyba konkretnie o jamexy ale dokładnie nie pamiętam...
: 2010-05-16, 14:45
autor: KTR
wieczorem bede na rewirze to sie odezwe to pojezdzimy zeby na zimówkach sprawdzić jeszcze, almera na jamexach z tego co pamietam tez uciekała?? spotkał sie ktoś jeszcze z czymś takim??
: 2010-05-16, 14:58
autor: MRC
heh no tak nie pomyślałem o mojej almie na tych jamexach nie dość że uciekała to jeszcze stała minimalnie krzywo i też na zbieżności było wszytsko OK z tym że ja nie miałem okazji jeździć nią na innych springach... może jacyś użytkownicy MTS-ów się wypowiedzą...
: 2010-05-17, 23:02
autor: KTR
no to jak panowie napisze ktoś coś sensopwnego??

co może być przyczyna przekszywnienia kierownicy w moim przypadku?? na co zwrócić uwage?? bo troche mnie to denerwuje, licze na waszA pomoc
pozdro
: 2010-05-20, 22:49
autor: DezMond
abeber pisze:Ja na lato mam 205/45/16, do tego obniżone zawieszenie o 40mm i nic nie obciera. Jeszcze jedno z tyłu mam wstawione gumy na sprężynach bo tył lekko niżej siedział.
Ale uważam że to za niski profil jak na nasze drogi trzepie jak taczką.na zimówkach 195/55/15 jest o niebo lepszy komfort. Pozdrawiam
Ja latalem kiedys na kapciach 235/30/20 i bylo dobrze, trzepie jak taczka to na gwincie

. Teraz mam 205/45/17 posadzona alme, przod siadl 35mm, tyl 30mm i jest calkiem przyjemnie

: 2010-07-16, 12:54
autor: ace-mati
Panowie ja miałem sportowy kit mts'a z tym że w golfie i tak jak piszecie najpierw uciekał przy szybszym ruszaniu czy jeździe na wprost, pomogło mi ponowne ustawienie zbieżności i kątów.