Strona 1 z 1

Stabilizatory - b13/n14

: 2013-10-06, 16:33
autor: BeNeK
Siemka ! Szukam info o stabilizatorach do 100nx bądź sunn'ego tzn.Z czego można znaleźć grubszy stabilizator na tył ? Bo wydaje mi się że seria przód z Gti tj.29mm spokojnie starczy a tył jednak i tak jest cieniutki bo 15mm ale to i tak sporo w porównaniu do tego co miałem poprzednio :hah:
Obrazek

Podsumowując :
Od czego i czy w ogóle jest grubszy stabilizator niż ten z GTI , pasujący PnP do b13 ? Może jakiś sunny w dieslu czy coś innego ?
Z góry dzięki za pomoc !

: 2013-10-06, 16:56
autor: Limon
Firma to ultra racing, koszt ok 300 dolcow. Troszkę grubszy, moim zdaniem nie ma sensu.

: 2013-10-06, 17:07
autor: BeNeK
Aftermarkety to wiem ze są , szukam czegoś montowanego w standardzie :)

Re: Stabilizatory - b13/n14

: 2013-10-08, 10:59
autor: podj
BeNeK pisze: Od czego i czy w ogóle jest grubszy stabilizator niż ten z GTI , pasujący PnP do b13 ?
Z góry dzięki za pomoc !
Od sentry b13 se-r i NX2000 O ile dobrze pamiętam 15 mm

: 2013-10-08, 14:24
autor: lazik
podj, benek to napisal w pierwszym poscie :) moze probowac z grubszego drutu doginac na wzor, pozniej dobrac jakies gumy

: 2013-10-08, 18:52
autor: podj
Ale w( n14/100nx )GTI stabilizator z tyłu ma 11mm.;-)

: 2013-10-08, 20:25
autor: Arias
Jak wstawisz za gruby stab do tyłu, to ci będzie jak szmatą rzucać

: 2013-10-08, 21:03
autor: nismojoe
podj, ja mam 15mm takie poli brałem i pasuje idealnie, deluś też wkładał od GTI i też ma 15mm :)

Whiteline robi 17mm ale trochę kosztuje jakieś $170 :)

: 2013-10-12, 12:28
autor: podj
Oczywiście mój błąd. Jeszcze nie tak dawno produkowałem się na ten temat na 100nx forum.

: 2014-09-24, 00:08
autor: d-rose
http://www.progressauto.com/products/sf ... ductID/457
Coś takiego znalazłem, na motoiq w ich projekcie racecar bardzo sobie to chwalą.
22mm, 3 stopnie regulacji. tylko 250$$$ :/

: 2014-09-24, 07:09
autor: DARO GTI
W mojej rajdówce po wrzuceniu żółtych poliuretanów , wspawaniu klatki i rozpórek , obniżeniu zawieszenia o 40 mm
zdemontowałem tylny stabilizator i nie było żadnej różnicy . Śmigałem tak pół roku. Auto trzymało się jak przyklejone w zakrętach. A i negatywy na tył obowiązkowo zrobić fasolki na górnej śrubie u ustawić około 2 stopnie na minusie . :)
Po takim zabiegu Suniaczem mogłem pokonywać prawa fizyki.
Nie muszę dodawać że , slick miękki na tył obowiązkowy .

: 2014-10-21, 05:39
autor: VE Killer
w sumie racja .. seryjny stab tylny to jak by go w ogóle wyrzucić to różnicy nie będzie..... ale montując taki np. 20 czy 22 zamiast 15mm to dopiero można prawa fizyki pokonywać ale już kwantowej :)