Strona 1 z 1

pytanie o pompe z 350z

: 2013-09-29, 08:16
autor: bogdannn
Witam
Mam pytanko. Czy montował ktoś pompe + serwo od 350z do primery p11??
Czy to wogóle podpasuje do primery??
Chciałbym założyc bardziej wydajną pompe hamulcową do swojej primery.
Ogarniał ktoś taki temat??
Będe wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam

bogdannn

: 2013-09-29, 08:26
autor: czajnik
bardziej wydajną? w jakim celu? montujesz wieksze zaciski? jeśli tak to powiem że mam u siebie w n14 4 tłoczkowe brembo i wszystko działa git bez montowania innej pompy.

sama pompa i serwo nie poprawia skutecznosci hamulców. trzeba zacząc od drugiego końca. Srednica tarczy i zaciski

: 2013-09-29, 10:57
autor: bogdannn
No właśnie mam założone 4 tłoczkowe zaciski + tarcze od 200sx'a (tarcza toczona na 272mm średnicy) i hamulec może odrobinę sie poprawił. Wymienione wszystkie gumki w tłoczkach, klocki może nie jakieś wydumane ale zwykłe Lucasa, tłoczki chodzą a hamulec nie powala. W porównaniu do cordoby vario z 98r moje heble to spowalniacze.
Myślałem ze może pompa nie wydala na 4 tłoczki.
Nie wiem

: 2013-09-29, 11:09
autor: Ryba
Miałem podobną sytuacje w swojej P10.

Obecnie mam zestaw z 300zx tarcza 280x30.
Też był problem z hamowaniem.
Wymieniłem tarcze klocki tłoczki przewody w oplocie itp. Nic to nie pomogło.
Nadal musiałem z całą siłą walić w pedał abym mógł się zatrzymać.
Postanowiłem kupić serwo i pompę i serwo z Sykline r33.
Po montażu byłem bardzo zaskoczony. Skuteczność hamowania bardzo się poprawiła.

Chce również powiedzieć że pompa która wcześniej u mnie siedziała była z wersji silnikowej 1,6.

Siało stwierdzam że pompa była zużyta/bądź miała za małą siłę

Pompe i serwo możesz zapodać np. z 200 sx s14, skyneline lub jak wcześniej pisałeś z 350z

: 2013-09-29, 14:07
autor: bogdannn
Dzięki wielkie za wyczerpującą informacje.
Czyli trzeba iść w stronę wymiany pompy. Też myślałem o wymianie przewodów na przewody w oplocie ale koniec końców doszedłem do wniosku że pompa nie wydala. Na badaniu technicznym ledwo wydusiłem na przedniej osi 2,0kN (cisnąc pedał myślałem ze sie zaraz złamie). Wieć cos tu nie halo z ciśnieniem??
Może ma ktoś do sprzedania w dobrych pieniążkach pompe + serwo od 350z??

: 2013-09-29, 14:16
autor: czajnik
no tak jesli masz pompę z 1.6 to nie ma tematu ja mam pompę z gti. czy abs pozostał? jak rozwiazany jest układ? pozostał krzyzowy czy jedna sekcja na przód a druga na tyl?

: 2013-09-29, 15:20
autor: bogdannn
przy pompie nic nie ruszałem. Abs pozostał.

: 2013-09-29, 15:24
autor: czajnik
czyli tylko zaciski zmianiałes? może w p11 jest seryjnie jakaś mało wydajna pompa.

: 2013-09-29, 15:43
autor: bogdannn
Tak. Wleciały zaciski + tarcze 272x30mm.
W P11 hamulce kiepściutkie są, przynajmniej w mojej (wersja 2,0 SRI 131KM).

: 2013-10-01, 19:18
autor: BeNeK
Jak wygląda sprawa montażu Pompy i serwa z samochodu który posiadał ABS do samochodu bez ABS ? Zatykamy jedno wyjście na ABS i po problemie ?

: 2013-10-01, 20:56
autor: czajnik
zazwyczaj pompa hamulcowa w wersji z ABS ma dwa wyjścia które idą na pompę ABS-u a z niej wychodza przewody na każde koło osobno albo na "rozdzielacz " i stąd na kazde koło. troche zagmatfane wiec jesli trzeba to sie rozpisze:)

pompa w werski bez ABS ma zazwyczaj 4 wyjścia osobe na kazde koło.

czyli ja masz układ krzyzowy bez ABS to z pompy wychodzą 4 przewody a chcesz zamontować pompę z werski z ABS i ona ma 2 to montujesz rozdzielacz albo dwa trójniki i masz. jest jednak ale bo pompa bez ABS ma dławiki w wyjsciach przewodów na tył. wiec trzeba zamontowac jakis korektor na tył.

: 2013-10-05, 20:37
autor: SID
czajnik pisze:montujesz rozdzielacz albo dwa trójniki
tak jak piszesz jeden trojnik na przednie a drugi na tylne kola a korektory sa bo przeciez nie bylo abs-u choc jest ta druga ewentualnosc
jest jednak ale bo pompa bez ABS ma dławiki w wyjsciach przewodów na tył. wiec trzeba zamontowac jakis korektor na tył.