jak zrobić tzw fasolki tylnych amorów?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
jak zrobić tzw fasolki tylnych amorów?
potrzebuję zwiększyć kąt tylnych kół ,nie wiem jak nawiercić otwory amortyzatora aby uzyskać większy negatyw ? robił ktoś coś takiego?
- master1642
- stały bywalec
- Posty: 98
- Rejestracja: 2011-03-11, 19:37
- Lokalizacja: Białystok
- master1642
- stały bywalec
- Posty: 98
- Rejestracja: 2011-03-11, 19:37
- Lokalizacja: Białystok
oki już zedytowałem. powinno to byc zrozumiałe
chodzi o to że nie zawsze jest na tyle miejsca aby zwrotnica przesuneła sie w stronę amora na tyle aby uzyskać dobry minus rozpiłowując górną srubę. dlatego trzeba sprawdzic czynie bedzie potrzeby rozpiłowywać dołu.
[ Dodano: 2013-06-15, 19:42 ]
masz seryjne amory więc nie koniecznie bedzie to mozliwe do zrobienia tak jak to robi Bilstein w b6 czy b8
chodzi o to że nie zawsze jest na tyle miejsca aby zwrotnica przesuneła sie w stronę amora na tyle aby uzyskać dobry minus rozpiłowując górną srubę. dlatego trzeba sprawdzic czynie bedzie potrzeby rozpiłowywać dołu.
[ Dodano: 2013-06-15, 19:42 ]
masz seryjne amory więc nie koniecznie bedzie to mozliwe do zrobienia tak jak to robi Bilstein w b6 czy b8
Mam obecnie amorki an wierzchu , i tu pytani . Czy jak mam wsio na stole to warto się bawić w robienie tych fasolek ? Samochód typowo i tylko i wyłącznie na zakręty . Czy rozwiercając już te mocowania , to będzie możliwość regulacji negatywu zy tyle ile rozwiercę tyle będzie i nie będzie dało się już wrócić do ORI ustawienia ? Albo gdzie zakupić te śruby mimośrodowe do mnie do nismo ? Czy warto robić negatyw na przód i tył do lekkiego FWD ? O ile spiłować żeby nie pogorszyć skręcania a polepszyć ?
Wiem wiem dużo pytań jak na jednego posta
Wiem wiem dużo pytań jak na jednego posta
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Ok , tylko tak się zastanawiam . Jak to zrobić aby było to pod odpowiednim kątem rozwiercone , o ile rozwiercić , co by nie spieprzyć tego ? Sory za tyle pytań , ale mechanikiem nie jestem i nie będę i co za tym idzie nie wszystko ogarniam
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Dobra Pany bo ja tak jak pisałem niezbyt to ogarniam
Rozwiercamy to w ten sposób ?
Górne otwory tylko ? O ile je powiększyć względem seryjnych otworów aby uzyskać negatyw tak jak chłopaki radzili 1,5stopnia ? Czy po porostu rozpiłować powiedzmy 1,5 cm , złożyć wszystko byle tylko dojechać do warsztatu i tam poprosić aby oni wszystko ustawili ? Bo jak pojadę do warsztatu żeby oni mi wyjęli amorki i wszystko zrobili to mnie pewnie ładnie podliczą , więc wole zrobić to sam a im powierzyć jedynie ustawienie wszystkiego .
Rozwiercamy to w ten sposób ?
Górne otwory tylko ? O ile je powiększyć względem seryjnych otworów aby uzyskać negatyw tak jak chłopaki radzili 1,5stopnia ? Czy po porostu rozpiłować powiedzmy 1,5 cm , złożyć wszystko byle tylko dojechać do warsztatu i tam poprosić aby oni wszystko ustawili ? Bo jak pojadę do warsztatu żeby oni mi wyjęli amorki i wszystko zrobili to mnie pewnie ładnie podliczą , więc wole zrobić to sam a im powierzyć jedynie ustawienie wszystkiego .
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Jasno i na temat ! Jeszcze raz wielkie dzięki !
[ Dodano: 2014-10-01, 17:22 ]
Wreszcie w poniedziałek jadę na ustawienie zbieżności
A Przy okazji wymiany sprzęgła rozpiłuje górny otwór tak jak Mac'u pisał o około 5mm .
Dolne tez trzeba o tyle rozwiercić czy samo górne starczy .
Jako że mój samochód przez 2 lata zrobił 1000km to mogę poszaleć , ile ustawić negatyw ? Wiadomo prowadzenie przede wszystkim .
Tak jak pisał Limon
[ Dodano: 2014-10-01, 17:22 ]
Wreszcie w poniedziałek jadę na ustawienie zbieżności
A Przy okazji wymiany sprzęgła rozpiłuje górny otwór tak jak Mac'u pisał o około 5mm .
Dolne tez trzeba o tyle rozwiercić czy samo górne starczy .
Jako że mój samochód przez 2 lata zrobił 1000km to mogę poszaleć , ile ustawić negatyw ? Wiadomo prowadzenie przede wszystkim .
Tak jak pisał Limon
czy tak jak napisał podj ?:Negatyw na przód na miasto ok 1.5 stopnia, zbieżność na 0. A na tył też ok 1.5 stopnia bym ustawił i zbieżność po ok 0'10 stopnia zbieżnie z każdej strony.
przód na -1.5 Stopnia, tył - 2.5 stopnia i zbieżność z przodu i z tyłu na zero.
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
takie pytanie, czy w warunkach domowych jestem w stanie w jakiś szprytny sposób zmierzyć sobie ustawienie kąta pochylenia koła?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Pitagoras wiecznie żywy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_