Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Hydrauliczny ręczny do naszych Nysek

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Hydrauliczny ręczny do naszych Nysek

Post autor: Ryba » 2013-02-28, 12:05

Wiemy wszyscy, że linki do tylnich tarczowych hamulców nie zawsze sprawdzają się podczas zabawy autem.

Chcą to zmienić przyszło mi do głowy zamontowanie hydraulicznego hamulca ręcznego.

Obrazek

Chciałbym Was spytać co o tym sądzicie ??
Jakie są sposoby montażu??
Czy macie jakieś doświadczenia z tego typu urządzeniem.

Pozdrawiam

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-28, 12:25

Też nad tym myślałem :D najlepszym rozwiązaniem jest pompą hamulcówa od bodajże frytki :D muszę kolegę podpytać bo on właśnie hydrolape ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-02-28, 18:48

Tez mi to chodziło po głowie , jak myślałem nad jakimis fajniejszymi zaciskami do tyłu ;P moze chocby z s14 chyba dwa tłoki tam sa :P

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-28, 19:00

montowałem cos takiego.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-02-28, 19:25

czyli jak wrzuce to do almy to bedę mógł tyłem zamiatać jak będę chciał bo teraz jest słabo
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-28, 19:48

to nie takie proste. Pompa jest montowana na przewód hamulcowy idący na tyle koła. z racji tego że do tyłu ida dwa przewody to trzeba zmodyfikować cały układ. kolejna sprawa jest ABS. jesli zasadzisz hydraulika to nie wiem czy ABS nie dostanie pier...olca jak zaciągniesz łapę.

jeśli jesteście faktycznie zainteresowani to mogę opisać co nalezy zmienić aby zamontować w zależności od tego czy to almera primera i która wersja. układy hamulcowe się różnią. paza tym to hamulce nie ma miejsca na jakiekolwiek błędy.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-28, 19:58

czajnik, dajesz :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-28, 20:00

to się określ jaka fura i co masz przerobione już w hamulcach

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-28, 20:22

P10eGT tarcza przód 280 zacisk z s14 4tłoczek na przód tył seria nowe linki ręcznego klocki tył ferrodo ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-28, 20:31

ABS, korektory siły hamowania?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-02-28, 21:15

Czajnik zaciski 200sx s 14 tarcza 280 przód tył pełna seria pompa i serwo z Skyneline R33 brak ABS i kolektorów siły hamowania.

Jeżeli jesteś na tyle uprzejmy bardzo prosze o narysowanie schematu.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-28, 21:19

ABS nie działa zostanie wywalony, korektory siły hamowania - brak
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-01, 06:32

Ryba czy układ po wywaleniu ABS został krzyżowy? ile jest wyjść z pompy hamulcowej.
Vixo pompa hamulcowa jest u Ciebie z primery? dwa wyjścia czy więcej? u ciebie proponuję całość zrobić na nowo zgrywając to z wywalenie ABS

[ Dodano: 2013-03-01, 06:37 ]
Obaj macie mocny hamulec z przodu i bardzo zarąbiście bo to pozwala na wywalenie korektora/rów hamowania. w innym wypadku należy zamontować korektor np regulowany przed pompą ręcznego.

jak już będę wszystko wiedział od Was to naskrobie schemat bo najprawdopodobniej będzie taki sam dla obu fur:)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 07:51

Jest z Primery obecnie ale będzie wlatywać z 350z. W sumie to samo co u Ryby ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-03-01, 08:54

Dziś postaram Ci się jakąś fote strzelić pompy :)

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-01, 09:09

ta z primery jest ok ona wyrabia u mnie na brembo 4 tłoczkowych i tarczach 305.
Ryba zobacz tylko czy ma dwa wejścia czy wiecej reszta nie istotna.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 09:12

To na tej od Primery jak to będzie wygladac :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-01, 09:24

Obrazek

[ Dodano: 2013-03-01, 09:24 ]
myślę że to Wam wystarczy:)

[ Dodano: 2013-03-01, 09:25 ]
jeśli chcecie pozostać przy układzie krzyzowym trzeba zamontować dwiepompy i schemat jest wtedy inny. odrazu uprzedzam że róznie podchodzą do tego na KJS. w niektórych klubach zabraniają hydraulicznego bo jest to modyfikacja hamulców. poza tym musi to być zrobione porządnie. na rajdach wyższej rangi przeróbki muszą być zgodne z homologacją FIAi jesli nie sa to samochód nie wystartuje.

[ Dodano: 2013-03-01, 09:34 ]
zalecam aby do budowy układu użyć nowych przewodów. poprorowadzic i pomocować je tak aby nie obcierały się bo wiadomo czym to z czasem skutkuje.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 10:00

Pompa ręcznego jakaś specjal :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-03-01, 10:35

a ja radzę i Rybie i Vixo i Tobie Killer żebyście zrobili sobie od A do Z z tyłu hamulce, rozebrać zaciski i zapewniam Was że nie będziecie narzekać. Zastanawiacie się jak zrobić super hebel z tyłu, nie mając podstawowego jak z fabryki. Jak klientom regeneruje zaciski z tyłu to się dziwią, bo takiego nigdy nie mieli. I wreszcie mogą się pobawić nawet na suchym asfalcie. Zacznijcie od tego :!:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 10:59

Ja w kombi miałem taki że przy 160w lato blokował :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-01, 18:31

no to nie wiem po cholere sie produkuję.
powodzenia

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-03-01, 18:49

Mac-u ja mam ręczny zrobiony. W ubiegłym sezonie było to ogarnięte tak jak P. Bóg przykazał. :) Jednak po moim zaciągnięciu ręcznego, linka poszła dwa razy.

Czajnik dziękuje za info z pewnością się przyda, Jak będę miał jeszcze jakieś pytania napisze :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 18:51

czajnik, mi o to chodzi że miałem taki w poprzednim aucie a tu niestety lipa jest straszna :-/
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-01, 18:56

Vixo to skoro miałeś tak w poprzednim to zrób żeby było w tym tak samo

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-03-01, 21:22

ja zaciski tył regenerowałem i dupa jest
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 21:25

czajnik pisze:Vixo to skoro miałeś tak w poprzednim to zrób żeby było w tym tak samo
Super :D nie pomyslalem o tym wgl przecież to takie proste....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-03-01, 22:10

killer2000 pisze:ja zaciski tył regenerowałem i dupa jest
ale oddałeś komuś do regeneracji czy robiłeś sam? zaciągasz ręczny i nie blokuje Ci kół? to może ja Ci zrobię, co? :->
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-01, 22:12

Jak zrobisz u mnie kose to pijemy :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-03-01, 22:21

oddałem
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”