Strona 5 z 5

: 2015-08-28, 20:28
autor: Arias
jaka opona ?? 215/45/17 ??

: 2015-08-28, 21:25
autor: PrzeRuSco
U kogo? Jeśli o mnie chodzi to tak 215/45/17.

: 2015-08-29, 09:49
autor: Arias
Chodziło mi o zieloną Spokojnego, ale tak po fotach to profil opony chyba ten sam.

U mnie wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek

Springi: Eibach Sportline
Amory: OEM Monroe przód, KYB Excel-G tył
Felgi: 7x17 ET-40
Opony: 205/50/R17

Jak widać, kola trochę wchodzą w nadkola i się zastanawiam, jak będzie jak wsadzę 205 lub 215 na 45 i do tego z tyłu dystanse przykręcane 2,5cm, a na przód przelotowe 0,5-1cm.

Tylne nadkola mam zrolowane, nie wiem co z przodem będzie, czy nie będzie tarło.

Chciałbym uzyskać taki efekt:



Obrazek

: 2015-08-29, 13:17
autor: gizmo
Arias, jak z twardością excel g? zadowolony z nich jesteś ?

: 2015-08-30, 07:10
autor: adrionGT
Myślałem żeby trochę obniżyć auto ale wczoraj jak jechaliśmy w 5 osób to przejeżdżając przez próg przytarłem spód... do tego jest jeszcze butla w bagaju. Jak to trochę usztywnić żeby tak nie siadało ?

: 2015-08-30, 09:21
autor: Arias
Z excel-g jestem bardzo zadowolony, jak na amortyzatory standardowe bardzo dobrze współgrają ze sprężynami eibacha i to w najtwardszej wersji. Niestety przednie oem monroe wydaje mi się że większość nierówności pokonuje sama sprężyna.


Co do załadowanego tyłu to na oem sprigach dawałem przekładki gumowe między zwoje. Na fk automotive i obecnych eibach tył praktycznie w ogóle się nie ugina. Musi być naprawdę spora nierówność, ale od razu mówię ze nie podbija jak ping pong.

: 2016-04-04, 11:03
autor: PrzeRuSco
Może głupie pytanie ale w KYB AGX jest regulacja w przypadku primery od 1 do 8 jak je montowałem to ustawiłem próbnie na 4 i jest chyba trochę za miękko, żeby utwardzić trzeba iść w kierunku 1 czy 8. Wiem że mogę popróbować samemu ale bez zdejmowania koła nie da się przestawić a wolałbym odrazy trafić w odpowiednią stronę.

: 2016-04-04, 11:54
autor: bombel
8 najtwardziej

: 2016-04-04, 11:56
autor: PrzeRuSco
Dzieki

: 2017-01-03, 16:53
autor: howard512
Wrzuci ktoś fotki P11 typu before/after po obniżeniu?
Myślę nad eibachami pro kit, to taki standard na lekką glebę

Z przodu mam nowe Ultra SR, tył Excel G też można powiedzieć nówki to chyba by się dogadały z prokitami :P

: 2017-01-03, 18:07
autor: cloud_9
Ja mam FK Automotive, obnizaja mniej niz Eibachy, ale są fajne w sumie:), zakładałem je do Ultra SR przód / Excel-G z tyłu, ale szybko padły tyły, teraz wrzuciłem AGX na tył (cena u dystrybutora jak Ultra SR na przód mniej wiecej) i zalecam nie używać Excel-G do obniżonych, w ogóle inna amortyzacja.

: 2017-01-03, 23:42
autor: howard512
No to naobniżałem :(

a miałem na tył B6 wrzucać na wiosnę...

: 2017-01-04, 00:02
autor: cloud_9
U mnie w P11.144, które jest nieco cięższe od P11, Excel-G (made in Czech) szybko padło przy sprżynach FK, ale może z Prokitem zaskoczy. Dużo osób kupuje te sprężyny to może ktoś się wypowie.

: 2017-01-04, 01:06
autor: Ad@mus
Pro kit to chyba najdrozsza propozycja dla Primery. Marka mówi sama za siebie. Przypadki wylania moze dotyczyly innego modelu sprezyny tj prospot?

: 2017-01-05, 11:40
autor: howard512
Ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenie z excel G i prokitem ?

: 2017-01-05, 12:05
autor: garygary
Ja mam doświadczenie z exel g i mts, wywala amory moment w sunny n13/100nx na -40 jest beton,amory praktycznie nie maja skoku

: 2017-01-05, 16:45
autor: howard512
A na przeglądach później widać spadek skuteczności tłumienia? MTSy sa twardsze od PK ?

: 2017-08-19, 08:31
autor: adrionGT
Mam mały problem ze swoją primerą. Jak ją kupowałem przód był już trochę obniżony, i tak jeżdżę już rok i zastanawiam się czy na utwardzonym zawieszeniu to normalne że jak wjadę z dziurę jadąc nawet dość wolno to jest takie walnięcie jakby w ogóle nie uginał się amor, przenoszone jakby bezpośrednio na karoserie. Jak uginam ręką amortyzatory pchając na błotnik to normalnie się ugina, na diagnostyce wyszło prawie po 70% amortyzatory z przodu. Może gumy na amortyzatorach są zużyte?