Strona 3 z 5

: 2012-05-03, 20:23
autor: BaSsGrU
znam to, Bodek może potwierdzić.

: 2012-05-03, 20:25
autor: Modzelitto
Tzn. że masz ten sam problem- czy miałeś?

: 2012-05-03, 20:30
autor: Hahkuh
BaSsGrU pisze:znam to, Bodek może potwierdzić.
...miałeś problem z setupem, czy z płynem?

: 2012-05-03, 20:32
autor: BaSsGrU
nie wiem czy mam bo założyłem nowe klocki i chcę je ułożyć ale pierwsze wrażenie jest takie jak by było lepiej, jak dotrę i s hamuje to dam znać czy pedał hamulca robi się twardy.

: 2012-05-03, 20:33
autor: Modzelitto
U mnie przy normalnej jeździe jest ok. Hamuje zacnie. Ale wystarczy jedno ze 160 do 50 i serce w piętach :-P

: 2012-05-03, 20:34
autor: BaSsGrU
płyn ate dot4 sl6 wymieniany w moto-hurcie.
może to przewody puchną i dlatego jest słabo ??

[ Dodano: 2012-05-03, 21:35 ]
może zeszkliłeś ta klocki mają słaba skuteczność ?

: 2012-05-03, 20:35
autor: Modzelitto
Przewody w oplocie :-P
Obada się w przyszłym tygodniu jak to wygląda, ale raczej wątpię...

: 2012-05-03, 20:36
autor: BaSsGrU
no ale to parę złotch kosztuje :-P , może na początek nowe przwody kupic i zobaczyć czy nie będzie lepiej ?

: 2012-05-03, 20:39
autor: Modzelitto
BaSsGrU przewody w oplocie już są założone, pisałem wcześniej:
Modzelitto pisze:Tak jak wspominałem, u mnie wybór już padł. Dla przypomnienia i zdania przyszłej relacji:
- tarcze: Mikoda GT przód/tył,
- klocki: EBC GREEN STUFF/ Nisshinbo,
- płyn DOT4 TRW (290st.),
- przewody w stalowym oplocie HEL,
- regeneracja zacisków jeśli będzie potrzebna.
;-)

: 2012-05-03, 20:41
autor: BaSsGrU
soryy ślepy jestem :-P
może regulator szwankuje w almerkach :?:

: 2012-05-05, 00:09
autor: Misiek
Modzelitto, podjedź jeszcze na stację diagnostyczną i zobacz jak hamują zaciski. ja mam lewy przód i tył do regeneracji, tłoczek kosztuje 40zł, zestaw gumek 30 także koszty niewielkie jeżeli robisz to sam. Ale to co widziałem podczas jazdy to raczej nie gotowanie płynu. Ja mam zwykły płyn hamulcowy z Shell'a i nie mam podobnych objawów przy kilku hamowaniach ze 140-150 do 60. Chyba że trafił Ci się jakiś przypadkowy syfiasty płyn

: 2012-05-06, 14:31
autor: Berry
jeśli nowa tarcza i klocek to zaciski mają krótka pracę więc nasmarowanie nic nie da po za lżejsza pracą. Tarcze mikody lubią miękkie klocki, a EBC green do nich nie należy, bo są twardsze przez co grzeją mocniej tarcze.

Ja w ogóle nie miałem hamulca w nowej almerze włożyłem w Piątek Brembo cały set klocki i tarcze, du*ę urywa! ;)

Na stacji diagnostycznej sprawdzą ci też płyn hamulcowy, jego przydatność dokładnie, wkładają urządzonko i przechodzi test ;)

: 2012-05-06, 17:37
autor: Hahkuh
Modzelitto pisze:Przewody w oplocie :-P
...słyszałem ostatnio o akcji hebel w ogniu po Wawie 8-)
...mega śledzę temat, bo sam myślałem o tarczach Mikody...

: 2012-05-06, 17:43
autor: Modzelitto
No było gorąco, nawet aż za :-P Zalejemy DOT5 i zobaczymy co się będzie działo.

: 2012-05-06, 17:48
autor: bonzo
Hahkuh pisze: bo sam myślałem o tarczach Mikody...
to polskie gnioty jakości chińskich gniotów tak słyszałem :roll:

: 2012-05-06, 17:52
autor: Hahkuh
bonzo pisze:
Hahkuh pisze: bo sam myślałem o tarczach Mikody...
to polskie gnioty jakości chińskich gniotów tak słyszałem :roll:
...no ale cena pizdowato dobra... Kepler lepszy? Pewnie podobnie...

: 2012-05-06, 17:58
autor: Rysiu83
to polskie gnioty jakości chińskich gniotów tak słyszałem :roll:
Ile ludzi..tyle opinii,użytkowałem i serdecznie polecam,ja z nich byłem bardzo zadowolony.

: 2012-05-06, 18:05
autor: killer2000
czego by się nie założyło do almy to i tak dupa bedzie te heble poprostu są za małe trzeba jakieś wieksze heble założyc żeby było lepiej

: 2012-05-06, 18:06
autor: Rysiu83
Dlatego wsadziłem 4 tłoczki od 200SX-a :-) fakt faktem że nie do Almery.

: 2012-05-06, 18:08
autor: Modzelitto
killer to jak wytłumaczysz set prtp'06? Seria hebel na tarczy i klocku EBC, moc 311KM i daje rade.

: 2012-05-06, 18:14
autor: killer2000
nie wierze a poza tym w mojej poprzedniej almerce angolu tez miałem tarcze ebc nawiercane tylko niewiem jaki klocek był i hamowały niewiele lepiej od tego co teraz mam

: 2012-05-17, 22:39
autor: Modzelitto
Odświeżę temat- problem fading'u zniknął po zalaniu płynu Motul DOT4 do 325st. Hebel żyleta ;-)

: 2012-05-17, 22:53
autor: BaSsGrU
ile takie płyn i ile wchodzi go w cały układ ?

: 2012-05-17, 22:57
autor: Modzelitto
Wchodzi nieco ponad litr (ok. 48zł/0,5l.)
EDIT
Kurde, to nie mozliwe w sumie, jutro zapytam dokładnie Bodka :-P

Ok. Więc do wymiany potrzeba dokładnie litr płynu. Została mi jeszcze jedna butelka na ewentualne dolewki w miarę zużywania się klocków.

: 2012-05-19, 08:51
autor: bodek
Hahkuh pisze:
Modzelitto pisze:Przewody w oplocie :-P
...słyszałem ostatnio o akcji hebel w ogniu po Wawie 8-)
...mega śledzę temat, bo sam myślałem o tarczach Mikody...

Hahaha, z Grubsonem przecięliśmy czerwone na Poleczkach przy 160km/h ;-)
Po tej operacji stwierdziłem, że hebla nie ma.. Tel do Piotrka, decyzja i finalnie postawiliśmy na płyn. Almera Gti ma seryjnie nie za dużą tarczę, która słabo gubi ciepło. Zalanie Motula RBF i hebla nie udało mi się już upiec. Widzę, że Piotrek potwierdza więc problem wyeliminowany :-)

Co do hamulców w Almerze Wojtka (Bassgru) to oczywiście stawiam na płyn. Kilka śpiących policjantów i pedał twardy, do tego klocki zaczynają szorować o tarcze. Ewidentna oznaka gotującego się płynu.

: 2012-05-19, 17:01
autor: BaSsGrU
Znaczy że już wiem jaki płyn zakupić lada dzień wrzucam set tylnych hebli z sunny gti to będzie okazja zalać świerzego motula :)

: 2013-02-19, 20:00
autor: bombel
Jakie klocki kupić na przód do primy?

Mają nie pylić i dać radę z moją mocą auta

: 2013-02-19, 20:03
autor: Modzelitto
Masz litą tarczę z przodu? Polecam Green'y. W P11.144 VE Krzyśka tarcze TRW+Green'y robią ponoć mega robotę.

: 2013-02-19, 20:05
autor: BaSsGrU
bombel pisze:Jakie klocki kupić na przód do primy?

Mają nie pylić i dać radę z moją mocą auta
może jeszcze mają się nie zużywać i kosztować 30 zł za komplet ?

Bombel kup normalne klocki, ATE lub TRW i będziesz zadowolony po torze nie jeździsz więc sportowe wynalazki u Ciebie się nie sprawdzą.

: 2013-02-19, 20:16
autor: wod2u
U mnie TRW z przodu bardzo mocno pylą, a z tyłu prawie dorównują im Greeny:P Ale żeby nie było, GS są lepsze od Ferodo, które miałem wcześniej (2.1 do 1.9kN), za to TRW są gorsze od ori (które też miałem wcześniej, 2.95 do 3.1kN, wyniki z przeglądu).