Heble do P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Czy warto inwestowac w jakies dobre tarcze na tyl do p11 ? czy spokojnie w komplecie z klockiem blueprint moga byc tarcze febi bilstein za jakies 120zl komplet lub ashica czy cos z takich gowien?
Na Front moze tarcza MIKODA + FERODO DS PERFORMANCE lub w wersji tanszej ta sama tarcza ale z FERODO PREMIUM ?
			
									
									
						Na Front moze tarcza MIKODA + FERODO DS PERFORMANCE lub w wersji tanszej ta sama tarcza ale z FERODO PREMIUM ?
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Chwalilem Mikode ze nic sie z nia nie dzieje , ale zaczyna i mnie wkurwiac , wymienialem jedna tarcze z tylu (mialem praktycznie nowki) bo byla krzywa . Wsadzilem nowa, nie jezdzilem duzo  ostatnio patrze no krzywa kur.. Juz nie wiem czy to z nimi cos nie tak czy z moim samchodem , bo to z tej samej strony
			
									
									viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
						
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
bombel pisze:CZas zmienic hamulce z przodu w Primerze, bo klocki już nie żyją. Przy okazji tarcze. Trochę boje się MIKODY po opiniach na forum. W co więc zainwestować? Chodzi o komplet klocki plus tarcze, no i klocki na tył
Mam od wczoraj znowu Mikodę GT na przodzie...Bartek.Napiszę po raz kolejny opierając się na swoim przypadku.Rok używania z Ferodo Premierem,nie jedno konkretne hamowanie a tarcze całe,proste i nie popękane.Jestem naprawdę z nich zadowolony tylko szkoda że pod S14 nie robią ich
 bo chętnie bym takowe zakupił.Swoje długo docierałem a i klocki szybko zjada
 bo chętnie bym takowe zakupił.Swoje długo docierałem a i klocki szybko zjada  
Jeśli co innego ma być to komplety TRW bądź ATE.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> 
						
bombel, dość ciekawą ofertę mają na http://brakes.pl/ (z klockami cienko, ale jest przynajmniej kilka rodzajów tarcz do P11).
			
									
									pozdr. Kamil
						- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
witam. 
z tego co poznalem temat....
srednica taczy w p11 jest taka sama jak w maxi a 32...
czyli mozna by zastosowac zaciski do p11 z a32?
zyskujemy zaciski 2 tloczkowe....
wczesniej jezdzilem wlasnie a32 i hamulce w standardzie byly spoko...
obecnie mam p11 sri i brakuje troche sprawnosci
czy ktos probowal tego chwytu?
pozdrawiam.
			
									
									z tego co poznalem temat....
srednica taczy w p11 jest taka sama jak w maxi a 32...
czyli mozna by zastosowac zaciski do p11 z a32?
zyskujemy zaciski 2 tloczkowe....
wczesniej jezdzilem wlasnie a32 i hamulce w standardzie byly spoko...
obecnie mam p11 sri i brakuje troche sprawnosci

czy ktos probowal tego chwytu?
pozdrawiam.
Slawq
Almera 1.6 LPG'96 07-10
Maxima 3.0 LPG'98 10-12
Primera P11'97 SRI 12-15
Golf MKV TDI 15-
						Almera 1.6 LPG'96 07-10
Maxima 3.0 LPG'98 10-12
Primera P11'97 SRI 12-15
Golf MKV TDI 15-
Trochę odświeżę temat, ale z leksza się już pogubiłem, proszę o konkretne odpowiedzi:
1.Czy jest możliwość założenia zacisku 2 lub 4 tłoczkowego bez dodatkowej ingerencji w postaci wymiany tarczy? Mówiąc krótko co włożyć do seryjnych tarcz z P11 GT ?
2.Jaka felga jest wymagana przy powyższym zabiegu, na razie mam fabryczne 15".
Pozdrawiam
			
									
									1.Czy jest możliwość założenia zacisku 2 lub 4 tłoczkowego bez dodatkowej ingerencji w postaci wymiany tarczy? Mówiąc krótko co włożyć do seryjnych tarcz z P11 GT ?
2.Jaka felga jest wymagana przy powyższym zabiegu, na razie mam fabryczne 15".
Pozdrawiam
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Patenty na podkladki pod klocki sa i wtedy z 200sx/300zx pod orginalna tarcze , ale chyba lepiej tarcze tez wymienic 
			
									
									
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
						
Ale właśnie chodzi mi o to by pozostać przy seryjnych tarczach, a nie że nie dość że trzeba  płacić więcej za tarcze prawie dwukrotnie to jeszcze dawać do stoczenia i nawiercenia otworów nowych co by na 4 śruby było. A podkładki pod klocki nie powodują jakichś komplikacji w postaci nie "fachowo" działającego systemu czy coś  Kto opanował patent z podkładkami ?
 Kto opanował patent z podkładkami ?
			
									
									 Kto opanował patent z podkładkami ?
 Kto opanował patent z podkładkami ?"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
Arias, kup sobie zaciski od 1990 Z32 NA, one seryjnie były pod tarcze 26mm, w subaru takie same zaciski (oprócz napisu) pracowały na tarczy 24mm. Co do toczenia tarcz to jeszcze nie wiem, wg ludzi, którzy montowali te zaciski w N16 wystarczy zdjąć 1,5mm materiału z miejsca, w którym tarcza jest najbliżej zacisku i wchodzi bez toczenia. Ponieważ same zaciski też są węższe od tych z S14 to podpasują pod większą ilość felg. No i są z alu, a nie żeliwne jak te od S14.
Ja mam takie zaciski przygotowane do włożenia na lato:

			
									
									Ja mam takie zaciski przygotowane do włożenia na lato:

pozdr. Kamil
						- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Ja mam zaciski od 300zx po zamontowaniu powiem , choc mysle nad modami  Jednak tak jak mowie tarcze dostaniesz w wiekszosci gratis do zaciskow , przewiercenie to pikus wiec nie wiem czy warto walczyc .
 Jednak tak jak mowie tarcze dostaniesz w wiekszosci gratis do zaciskow , przewiercenie to pikus wiec nie wiem czy warto walczyc .
			
									
									 Jednak tak jak mowie tarcze dostaniesz w wiekszosci gratis do zaciskow , przewiercenie to pikus wiec nie wiem czy warto walczyc .
 Jednak tak jak mowie tarcze dostaniesz w wiekszosci gratis do zaciskow , przewiercenie to pikus wiec nie wiem czy warto walczyc .viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
						
A takie pytanie mam odnośnie tyłu, dlaczego tam jest tłoczek wkręcany w zacisku  Co się stanie jakbym wsadził na tył zacisk przedni z P11GT
 Co się stanie jakbym wsadził na tył zacisk przedni z P11GT  z tarczą 280
 z tarczą 280  Biorąc pod uwagę, że z przodu wylądował by zestaw 2 lub 4 tłoczkowy z tarczą 280
 Biorąc pod uwagę, że z przodu wylądował by zestaw 2 lub 4 tłoczkowy z tarczą 280
			
									
									 Co się stanie jakbym wsadził na tył zacisk przedni z P11GT
 Co się stanie jakbym wsadził na tył zacisk przedni z P11GT  z tarczą 280
 z tarczą 280  Biorąc pod uwagę, że z przodu wylądował by zestaw 2 lub 4 tłoczkowy z tarczą 280
 Biorąc pod uwagę, że z przodu wylądował by zestaw 2 lub 4 tłoczkowy z tarczą 280"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
Arias nie miałbyś ręcznego jakbyś dał zacisk z przedniej osi.
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Generalnie nie używam ręcznego  a hydro też metoda
 a hydro też metoda  przynajmniej jak już bym go używał to by blokował 100% koła za każdym razem
 przynajmniej jak już bym go używał to by blokował 100% koła za każdym razem 
Innych wad brak
Dlaczego tylny zacisk ma wkręcany tłoczek Ma to jakieś zastosowanie
 Ma to jakieś zastosowanie 
			
									
									 a hydro też metoda
 a hydro też metoda  przynajmniej jak już bym go używał to by blokował 100% koła za każdym razem
 przynajmniej jak już bym go używał to by blokował 100% koła za każdym razem 
Innych wad brak

Dlaczego tylny zacisk ma wkręcany tłoczek
 Ma to jakieś zastosowanie
 Ma to jakieś zastosowanie 
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT











![:]](./images/smilies/kwadr.gif)






