Hej, sa poruszone te tematy ale w nie jasny dla mnie sposob. Mam seryjne hamulce w p10 2.0 benzyna, chce je rozbudowac na mocniejsze gdyz bede planowal przyrosty mocy.
Zaciski, tarcze i klocki moge dac od p11GT lub 200sx-a??...
a jak z p10GT?...roznia sie duzo od p10 serii??
			
									
									
						Hamulce do p10...p10GT czy P11?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
masz kolego założony temacik nawet jest pod spodem  co do hamulców to jeśli chcesz coś działać to ja bym odrazu szedł w zaciski i tarcze z P11GT, lub te z sx ale nie wiem czy z nimi nie wiecej problemów
  co do hamulców to jeśli chcesz coś działać to ja bym odrazu szedł w zaciski i tarcze z P11GT, lub te z sx ale nie wiem czy z nimi nie wiecej problemów   ale to chłopaki pewnie popisza
 ale to chłopaki pewnie popisza  ja u siebie w P10GT mam seryjne hamulce, tarcze i klock przód wymieniałem po kupnie tył tylko klocki, hamuje to tak sobie po szybszym śmiganiu poprostu puchna ale to może być wina starego płynu. Gdy bym miał teraz do wymiany to odrazu bym szedł w zestaw z P11
    ja u siebie w P10GT mam seryjne hamulce, tarcze i klock przód wymieniałem po kupnie tył tylko klocki, hamuje to tak sobie po szybszym śmiganiu poprostu puchna ale to może być wina starego płynu. Gdy bym miał teraz do wymiany to odrazu bym szedł w zestaw z P11  tylko, że wtedy to już koła min 15"
  tylko, że wtedy to już koła min 15"
pozdro
			
									
									
						 co do hamulców to jeśli chcesz coś działać to ja bym odrazu szedł w zaciski i tarcze z P11GT, lub te z sx ale nie wiem czy z nimi nie wiecej problemów
  co do hamulców to jeśli chcesz coś działać to ja bym odrazu szedł w zaciski i tarcze z P11GT, lub te z sx ale nie wiem czy z nimi nie wiecej problemów   ale to chłopaki pewnie popisza
 ale to chłopaki pewnie popisza  ja u siebie w P10GT mam seryjne hamulce, tarcze i klock przód wymieniałem po kupnie tył tylko klocki, hamuje to tak sobie po szybszym śmiganiu poprostu puchna ale to może być wina starego płynu. Gdy bym miał teraz do wymiany to odrazu bym szedł w zestaw z P11
    ja u siebie w P10GT mam seryjne hamulce, tarcze i klock przód wymieniałem po kupnie tył tylko klocki, hamuje to tak sobie po szybszym śmiganiu poprostu puchna ale to może być wina starego płynu. Gdy bym miał teraz do wymiany to odrazu bym szedł w zestaw z P11  tylko, że wtedy to już koła min 15"
  tylko, że wtedy to już koła min 15"pozdro
