BIG BRAKE KIT-stracił skuteczność??
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
BIG BRAKE KIT-stracił skuteczność??
mam w swojej p10 BIG BRAKE KIT czyli tarcze 280mm i duże zaciski-po zimie auto hamuje berzdo niechętnie,często mam FADDING[przegrzewanie hebli]
czy może to byc wina płynu który ma jużze 2 lata czy tez którejś z części zestawu-TARCZE NAWIERCANE,NACINANE MIKODA,klocki normalne TRW/LUCAS--zresztą klocki mają już ok 25 tyśkm...
czy może to byc wina płynu który ma jużze 2 lata czy tez którejś z części zestawu-TARCZE NAWIERCANE,NACINANE MIKODA,klocki normalne TRW/LUCAS--zresztą klocki mają już ok 25 tyśkm...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
no tak tylne zawsze mocno pogarszają sprawę-ale ponieważ ostatnio blokowały mi się to zostały oczyszczone i przesmarowane-więc to chyba nie tylne heble[chocia zbaryła cośwspomniał że zostało już 1mm okładziny na tyle...]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
płyn czeka na czwartek na wymianę-zakupiłem BOSCH o temp wrzenia 280...stopni,wymieniłem te ztyulne klocki na ferodo premier--jeśli to nie pomoże to pozostaja tylko przednie klocki lub tarcze
[ Dodano: 2010-05-28, 22:06 ]
mam pierwsze wyniki-duża poprawa po wyminie płynu hamulcowego nastąpiła-zalałem BOSCH 280 stopni--jescze przetestować musze ze 180km/h do 0
[ Dodano: 2010-05-28, 22:06 ]
mam pierwsze wyniki-duża poprawa po wyminie płynu hamulcowego nastąpiła-zalałem BOSCH 280 stopni--jescze przetestować musze ze 180km/h do 0
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
lukasgt opisz jaki wynik.
Zastanawiam się nad wrzuceniem BIG BRAKE KITU do swojej maszynki i zastosować tarcze MIKODA GT.
Zastanawiam się nad wrzuceniem BIG BRAKE KITU do swojej maszynki i zastosować tarcze MIKODA GT.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
JOHNNY -dałbym sobie spokój z mikodą-niestety po zmianie płynu i tylnych klocków nic sieznacznie nie polepszyło,a po ostrym traktowaniu na zlocie nawecz częściej mi się układ przegrzewa...zastanów sie nad oryginalnymi tarczami z p11GT
sam nie wiem czy to tarcze się już zniszczyły czy jednak klocki TRW seryjne nie dają rady
sam nie wiem czy to tarcze się już zniszczyły czy jednak klocki TRW seryjne nie dają rady
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Tego się właśnie obawiałem. Cena jest niska ale wiem, że za jakość trzeba zapłacić.
Ja akurat chcę wsadzić zestaw z P11.144, one miały już tarcze 280mm, więc większe niż ja mam teraz.
Czy do wrzucenia takiego zestawu będę potrzebował czegoś więcej niż zaciski?
Ja akurat chcę wsadzić zestaw z P11.144, one miały już tarcze 280mm, więc większe niż ja mam teraz.
Czy do wrzucenia takiego zestawu będę potrzebował czegoś więcej niż zaciski?
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Co do Big Brake heh to może czas zajrzeć do tłoczków oraz wszystkich zmieringów we wnetrzu zacisku.. Może należy je podsmarować i zobaczyć czy tłoczki nie mają rdzy lub rys.
Wina płyny to jest mało prawdopodobne...
Moje zaciski z 200SX daja radę w 100%
Na zlocie nawet parę hamowań z 160 -180 i zero problemów.
Wina płyny to jest mało prawdopodobne...
Moje zaciski z 200SX daja radę w 100%
Na zlocie nawet parę hamowań z 160 -180 i zero problemów.
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
Będziesz musiał odgiąć blachę, bo tarcza nie wejdzie pod tę standardową.johny_fellow pisze:Tego się właśnie obawiałem. Cena jest niska ale wiem, że za jakość trzeba zapłacić.
Ja akurat chcę wsadzić zestaw z P11.144, one miały już tarcze 280mm, więc większe niż ja mam teraz.
Czy do wrzucenia takiego zestawu będę potrzebował czegoś więcej niż zaciski?
Jeśli już chcesz przekładać z P11.144 to koniecznie z wersji sport (system hamulcowy ATE), tarcza będzie hamowała na całości, a nie tak jak w zwykłych P11 że będzie 20mm rdzy
Ogólnie nie wiem czy taka operacja ma sens, ja u siebie nie zauważyłem znacznej poprawy (aczkolwiek może być to zasługa "świetnych" opon dębica...)
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Akurat to najmniejszy problem. Blachę też mogę mieć z samochodu dawcy.Będziesz musiał odgiąć blachę, bo tarcza nie wejdzie pod tę standardową.
Zobaczę jak wygląda tarcza w dawcyGrzegorzPPP pisze:Jeśli już chcesz przekładać z P11.144 to koniecznie z wersji sport (system hamulcowy ATE), tarcza będzie hamowała na całości, a nie tak jak w zwykłych P11 że będzie 20mm rdzy
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
POMOCY- odkryłem co się dzieje z heblami tzn objaw--piekielnie grzeje mi się prawe przednie koło-to ona hamuje czasem samo z siebie i nawet bez wciskania hebli potrafi strasznie huczeć-tak jakbym cały czas miał FADDING
--co mogę zrobić żeby to naprawić??
nie ma się co dziwić że wiecznie heble się przegrzewają jak koło się na heblach blokuje-pewnie juz dawno ta tarcza jest spalona...
--co mogę zrobić żeby to naprawić??
nie ma się co dziwić że wiecznie heble się przegrzewają jak koło się na heblach blokuje-pewnie juz dawno ta tarcza jest spalona...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Hmm... teraz się zastanawiam nad tymi tarczami mikoda. lukasa problemy jak widać biorą się skąd indziej.
Czy ktoś jeszcze używał tarcz mikoda GT? Może ktoś jeszcze coś o nich powiedzieć?
Planuję dać takie tarcze na przód i tył i do tego klocki TRW.
Czy ktoś jeszcze używał tarcz mikoda GT? Może ktoś jeszcze coś o nich powiedzieć?
Planuję dać takie tarcze na przód i tył i do tego klocki TRW.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Dlatego zastanawiam się co zastosować.
Może wrzucę zestaw tarcz i klocków TRW, lub tarcze BREMBO i klocki TRW... Już sam nie wiem.
Może wrzucę zestaw tarcz i klocków TRW, lub tarcze BREMBO i klocki TRW... Już sam nie wiem.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
ja proponuje tą mikode.. Słyszałem bardzo dobre opinie na ich temat, do tego Ferodo Premier.
Choć z drugiej strony, dobra gładka tarcza na przód ( brembo ) i kolcek ferodo również dawały by rade
Widzisz lukas pisałem Ci żebyś wszytsko sprawdził przesmarował zaciski sprawdził stan tłoczków oraz okladzin.
Choć z drugiej strony, dobra gładka tarcza na przód ( brembo ) i kolcek ferodo również dawały by rade
Widzisz lukas pisałem Ci żebyś wszytsko sprawdził przesmarował zaciski sprawdził stan tłoczków oraz okladzin.