Rozpieramy polifta - czyli jak władować rozpieraki z p11?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
ja bym się pisał na tylnią rozpórkę jakby ktoś kiedyś coś kombinował i dolną przednią też jakby ktoś kombinował, z przodu mam seryjną i jest super
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
MacGayver, sprawdź tam czy do mojego gruza podejdzie
Mam jedną rozpórkę w domu niby miała pasować a wyszło, że miałem bite auto i nie podchodzi....
I kolejne 8primer do których przymierzałem też było niby bite bo nie pasuje a powinna
Mam jedną rozpórkę w domu niby miała pasować a wyszło, że miałem bite auto i nie podchodzi....
I kolejne 8primer do których przymierzałem też było niby bite bo nie pasuje a powinna
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Boro1989, na tył to z GTka sobie wrzuć, tylko szpilki musisz dołożyć w górnych mocowaniach amora, i obecne metalowe osłony usunąć albo otwory w nich zrobić na rozpórkę
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Strach kupować w Twoich okolicach samochódvixo pisze: I kolejne 8primer do których przymierzałem też było niby bite bo nie pasuje a powinna
Będę testerem to zdam relację czy wpłynęła na auto i jak się sprawujemarlos90 pisze:nie wyglądają na "masywne i pewne"
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Do forumowych też mierzone byłoZielkq pisze:Strach kupować w Twoich okolicach samochód
I z moich obliczeń wynika, że rozpórka była bita
[ Dodano: 2014-10-12, 10:39 ]
Brakuje jej dobre 3cm xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
a jak duże będzie to miało znaczenie przy tej różnicy materiałów?VE Killer pisze:ja osobiście preferuję rozpórki z rury bezszwowej a nie profila kwadratowego ze szwem
VE Killer pisze:nie za bardzo też rozumiem po co robić rozpórki z fasolkami jeśli samochód nie był bity to nie może być rozbieżności w rozstawach pomiędzy różnymi egzemplarzami tego samego modelu
to też znajdź auto które nie było bite lub nie jeździło po polskich drogach - chyba niewiele takich egzemplarzy u Nas jeździ
to też właśnie rozpórki były robione na niebitym egzemplarzu P11, a to że są fasolki to właśnie dlatego że nadwozie pracuje i wychodzą drobne różnice. Można by zrobić pod niebite auto, ale sądzę że sporo forumowiczów powiedziałoby że rozpórki są niedobre bo nie pasują Kwietas coś wie na ten temat, do niego nie pasowała a do drugiej Almery na zlocie już weszła bez większych problemów. Później zrobiłem drugą rozpórkę pod jego egzemplarz (obniżone, utwardzone zawieszenie)VE Killer pisze:wystarczy mieć dostęp do jednego niebitego samochodu i rozpórki są ogarnięte
no sorry ale skoro auto jest żle naciągnięte czyli kielichy nie trzymają fabrycznego wymiaru to należy zrobić indywidualną rozpórkę pod taki samochód??? w każdym manualu są podawane wymiary pomiędzy punktami pomiarowymi karoserii i jeśli karoseria ma inne to jak można się dziwić że rozpórka nie pasuje???
XXX
no to możesz przyjechać do mnie i Ci zrobię? Szkoda że z profilu nawet nie wiadomo skąd jesteś, czym jeździsz więc nie wiem do jakiego auta, a z profilu wynika że jesteś kobietą a rozmawiasz z Nami jako mężczyzna. Czas rejestracji na forum wczoraj, a we wszystkich postach narzekasz, bez urazy oczywiście Chyba że już wcześniej byłeś na forum
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
W celu żeby była jakaś tam tolerancja w razie nietrzymania wymiarów budy
[ Dodano: 2014-10-12, 16:11 ]
foo jak robił rozpórki to trzeba było do niego przyjechać i robił pod konkretne auto. I tak jest najlepiej. Flansze przykręca się do kielichów i potem się spawa.
Lepsza jest śruba rzymska od fasolek, chociaby ze względu na to że jest większy zakres ustawienia. I zwykłe otwory są bardziej "sztywne" niż fasolki. Nie mają takiego ruchu na śrubach jak w fasolkach.
[ Dodano: 2014-10-12, 16:11 ]
foo jak robił rozpórki to trzeba było do niego przyjechać i robił pod konkretne auto. I tak jest najlepiej. Flansze przykręca się do kielichów i potem się spawa.
Lepsza jest śruba rzymska od fasolek, chociaby ze względu na to że jest większy zakres ustawienia. I zwykłe otwory są bardziej "sztywne" niż fasolki. Nie mają takiego ruchu na śrubach jak w fasolkach.
ale to są kielichy amortyzatorów tutaj nie ma miejsca na żadną tolerancję...centymetr albo dwa ??wolała bym mieć nieregulowaną rozpórkę która ma trzyma fabryczny wymiar kielichów. taka bez żadnych regulacji jest najsztywniejsza
Ostatnio zmieniony 2014-10-12, 15:21 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
Pewno, że ma. Karoseria w brew pozorom nie jest sztywna. Prosty przykład jak podniesiesz auto na lewarku np lewy przód to drzwi od kierowcy bądą się ciężej zamykać i to jest normalne
[ Dodano: 2014-10-12, 16:31 ]
No tak ale jak już jest zdeformowana buda to nie ma przeciwwskazań aby zamontować tak jak jest. CO innego jak rozpórka była zamontowana fabrycznie.
[ Dodano: 2014-10-12, 16:31 ]
No tak ale jak już jest zdeformowana buda to nie ma przeciwwskazań aby zamontować tak jak jest. CO innego jak rozpórka była zamontowana fabrycznie.
nie rozumiecie o co mi chodzi... przykład :
często leniwi blacharze w stodołach zamiast prawidłowo naciagnąc przód rozwiercają otwory na śrubach reflektorów aby je ustawić... czy to jest waszym zdaniem ok?? tak jest z rozpórką jeśli kielich nie ma wymiaru to trzeba naciągnąć do wartości fabrycznej i wtedy zamontować rozpórkę a nie robić rozpórkę pod krzywe kielichy... ot takie moje zdanie na ten temat.
[ Dodano: 2014-10-12, 16:34 ]
często leniwi blacharze w stodołach zamiast prawidłowo naciagnąc przód rozwiercają otwory na śrubach reflektorów aby je ustawić... czy to jest waszym zdaniem ok?? tak jest z rozpórką jeśli kielich nie ma wymiaru to trzeba naciągnąć do wartości fabrycznej i wtedy zamontować rozpórkę a nie robić rozpórkę pod krzywe kielichy... ot takie moje zdanie na ten temat.
[ Dodano: 2014-10-12, 16:34 ]
tak faktycznie jest to normalne w daewoo tico i starych zgnitkachnicek-1213 pisze:Pewno, że ma. Karoseria w brew pozorom nie jest sztywna. Prosty przykład jak podniesiesz auto na lewarku np lewy przód to drzwi od kierowcy bądą się ciężej zamykać i to jest normalne
[ Dodano: 2014-10-12, 16:31 ]
No tak ale jak już jest zdeformowana buda to nie ma przeciwwskazań aby zamontować tak jak jest. CO innego jak rozpórka była zamontowana fabrycznie.
XXX
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze
to mnie ciekawi jakim cudem do mojej P11 SRI pasuje ori rozpórka skoro miała wizytę w lesie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-18, 18:44
- Lokalizacja: Pomorze