a widzisz, czyli nie wiesz na 100% czy ktoś to rozbierał do części pierwszych, bo bez tego to dupa nie robota. A po założeniu tych zacisków ręczny był dobry?
vixo, to na prawdę nie jest kłopot, tylko się przyłożę i poświęcę trochę czasu i jeśli masz tarcze w dobrym stanie, dobre klocki i sprawne linki to możesz być pewien że będzie kosa
Hydrauliczny ręczny do naszych Nysek
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-12-07, 08:32
- Lokalizacja: Kraków
Jesli chodzi o hydrolape, ktora uzytkuje w swoim aucie to moge powiedziec koledzy, ze zdecydowanie lepszym rozwiazaniem w eksploatacji jest montaz dodatkowego ukladu hamulcowego do recznego tzn. dodatkowe zaciski, hydrolapa ze zbiorniczkiem. Dzieki temu hamulec nozny zawsze dziala elegancko a i recznym dzialamy zawsze tak jak chcemy. Nikt tu o tym nie napisal a przy przeróbce ori ukladu na jeden przewod do tylu przez korektor, lape i na kola, w momencie zaciagniecia recznego nie mozna uzyc noznego i odwrotnie gdyz blokuje to caly uklad. niby nic a jednak czasem przydaje uzyc sie obydwu naraz.
nie zgodze się s tym pompa od ręcznegozamyka kanał dojścia płynu z pompy od noznego wiec jeśli wciśniesz pedał to dohamujesz przednimi kołami.szpakerson pisze:w momencie zaciagniecia recznego nie mozna uzyc noznego i odwrotnie gdyz blokuje to caly uklad
jeslioczywiście zastosuje sie pompę dydykowanądo ręcznego.
Nie widziałem aby w Homologacji rajdowego N14 był ręczny hydrauliczny na oddzielnym zacisku.