Dobre heble do P10 1.6
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Dobre heble do P10 1.6
Czy ktoś testował tarcze Mikoda?
Są nawiercane i nacinane i w sumie tanie: tu do P11, ale na tył ma za 80pln do P10.
http://allegro.pl/item965699110_tarcze_ ... imera.html
Brembo (pewnie podróby)
http://allegro.pl/item951683427_tarcze_ ... a_p10.html
Czy szukać ori EBC?
Tył był nowy w 08 roku cały TRW, więc zostaje.
Klocki przód od biedy Kashiyamy na szybkiego (generalnie nie polecam!) no i tarcze przód do wym., ale jak moc już znacznie pójdzie up to wówczas się zmieni i klocki na DS lub Greeny.
Są nawiercane i nacinane i w sumie tanie: tu do P11, ale na tył ma za 80pln do P10.
http://allegro.pl/item965699110_tarcze_ ... imera.html
Brembo (pewnie podróby)
http://allegro.pl/item951683427_tarcze_ ... a_p10.html
Czy szukać ori EBC?
Tył był nowy w 08 roku cały TRW, więc zostaje.
Klocki przód od biedy Kashiyamy na szybkiego (generalnie nie polecam!) no i tarcze przód do wym., ale jak moc już znacznie pójdzie up to wówczas się zmieni i klocki na DS lub Greeny.
Ryba pisze:Kiedyś czytałem różne fora na temat MIKODY i opinie były pozytywne
Ogolnie gdy moc rosnie proponuje zestaw hebli z GT lub 200SX
Mówisz o przeszczepieniu kpl. zacisków itp?
Rozważałem to, ale myślę, że do 130-140km, bo tyle będziemy chcieli wykrzesać, dobre tarcze i klocki np. EBC albo te mikody powinny podołać, tylko Mikoda jest dużo tansza od EBC, dlatego pytam czy to jakaś lipa nie jest.
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
No no niestety EBC kosztująRyba pisze:Tak mowie o przeszczepie zacisków.
EBC tarcze jak i klocki to sa bardzo duże koszty.
Za tarcze wydasz kolo 400-500zł klocki kolo 300zł.
Za ta kwote można by było zakupić wieksze zaciski kupić dobre np. niemiecki tarcze Zimermana i do tego Ferodo
Myśle że bedzie również żyleta.
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
Zimmermann nieco tańszy a jakość trzyma.
Zobaczę, kupię najwyżej dobre tarcze + ew. klocki na początek, jak będzie bida to odsprzedam i zrobię przeszczep.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bierz te mikody i do tego klocki ferodo premier albo TRW lub Bosch ew. pyloące ale także niezawodne Break... Wyjdzie tanio, będzie hamowało odrazu a nie wymagało rozgrzewania jak EBC Green...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tzn.?Kropek pisze:ja mam założone mikody i heble rewelka tylko zastosuj sie do zalecenia w opisie tarcz jak kupisz
Ferrodo P. są spoko, ale piszczą i syfią strasznie. Chyba że miałem podróbę, ale inni mieli podobnie. Jak nie będę pewien co do ori stanu to wezmę sprawdzone Akebono + Mikody i raz się żyje.
Nie polecam Akebono. Paliły się strasznie. Ferrodo Premier również się u mnie palą ale słabiej
Teraz będę testował klocki Nisshinbo. Osa twierdzi, że rewelka ale zobaczymy co to warte. Następne będzie coś z EBC pewnie.
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
bodek pisze:Nie polecam Akebono. Paliły się strasznie. Ferrodo Premier również się u mnie palą ale słabiejTeraz będę testował klocki Nisshinbo. Osa twierdzi, że rewelka ale zobaczymy co to warte. Następne będzie coś z EBC pewnie.
No ja nie miałem Akebono jeszcze, ale to na serie szło, myślałem że podoła.
A te Nisshinbo są widzę też dostępne, ciut drożej, ale jak fachowcy mówią, że wydają, więc....
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Puki co to nie wiadomo jak bardzo one wydają. Do dobrego hamowania na pewno wystarczą Ferrodo Premier. Jeszcze jest sprawa jakiej średnicy kto ma tarczę. W Sunnym jest 256mm i Ferrodo Premier da się spalić. Jak by było ze 280 albo więcej to trudniej było by je przypalić. Jak przetestuję te Nisshinbo to napiszę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Ja mam z przodu od miesiaca tarcze nawiercane Mikoda i do tego klocki TRW. Przez pierwsze dwa tygodnie piszczało strasznie i hamowało średnio. Teraz jak sie dotarły to nic nie piszczy a hamują rewelacyjnie. Wczesniej miałem zwykłe tarcze i klocki Ferrodo Premier i też dobrze hamowało, nie miałem zastrzeżeń, tylko klocki się zjechały do zera po 10 tyś. km.
- balonik1991
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
- Lokalizacja: Kolbuszowa