Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

JAKI KOŃCOWY TŁUMIK DO P11 GT SSAC 4-2-1. 2,25cala

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

JAKI KOŃCOWY TŁUMIK DO P11 GT SSAC 4-2-1. 2,25cala

Post autor: Wolfshade » 2012-08-07, 20:54

Witam,


Od dłuższego czasu śmigam na przerobionym wydechu w mojej P11GT, mam ssac 4-2-1, dalej przelot o średnicy 2,25cala na 2 tłumikach, końcowy przelot Ulter .
Niestety od pewnego czasu zaczyna mnie męczyć ten hałas tym bardziej na długich trasach i planuję tam wsadzić jakiś dobry tłumik przelotowo komorowy na 2,25cala, żeby też nie zamulał mi auta a był przy tym cichy :)

Może macie jakieś ciekawe propozycje ? :)



pozdrawiam i dziękuję za pomoc,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-08-07, 21:42

Hmmm podejrzewam, że jakiś El-tec, czy inny M-tech pwinien zdać egzamin :) Ja do siebie planuje zrobić też 2,25'' na 2 przelotach proexa, mam przedłużony wyciszajacy środkowy tłumik który podobno ma naprawde wyciszyć cały układ wydechowy. Zobaczymy czy sie spr, Rozwiazanie raczej budżetowe ale a nóż coś z tego wyjdzie :-P Z czego i ile wyniósł Cie wydech, jeżli można spytać to poprosze pw
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2012-08-08, 05:52

Jaki masz kształt i wielkość tłumików?
Ja zmieniłem końcowy z okrągłego WM na jajkowaty o dużych rozmiarach i poziom hałasu spadł o 10 decybeli i to pozostając przy pełnym przelocie na 2,5''.
Dalej to można zmienić środkowy na większy oraz wstawić sportowy katalizator. Magnaflowa podobno można już dostać za 350zł i auto spełnia wtedy Euro 3.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2012-08-08, 08:09

smeru, środkowy ma około 60 cm pewnie, firmy nie podam - nie pamiętam niestety. Natomiast ostatni jest Ulter, taka lepsza seria z nierdzewki.
Tak wygląda ten wydech :
http://imageshack.us/photo/my-images/718/79616056.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/823/50042640.jpg/


pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2012-08-08, 09:31

Ja mam teraz końcowy taki
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Końcowy robił pod wymiar PrzemoCar. Polecam go.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2012-08-08, 18:06

smeru, rozumiem, że to jest przelotowo-komorowy ? ile dałeś jeśli można wiedzieć, jest głośniejszy od seryjnego ? i pod jaką średnicę rury zrobił Ci ten tłumik ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2012-08-09, 05:23

Ten końcowy tłumik to pełen przelot 2,5". Koszt około 450zł z montażem.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

zwojak
wiem o czym pisze
Posty: 46
Rejestracja: 2010-07-08, 10:41
Lokalizacja: boguslawice

Post autor: zwojak » 2012-08-09, 23:45

zgłoś się do proexa - "chłopaki wiedzą co czynią"
nissan tu nissan tam almere mam
GTI
dolot custom
wydech Proex
zawieszenie ?????
felgi BBS
audio - a po co?

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2012-08-17, 19:27

dzięki wszystkim za info :)


na początek stwierdziłem, że zacznę od środkowego (wleci od saaba 9-5) a jeśli nadal będzie za głośno wyleci ostatni tłumik...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
jswistow
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 12:58
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jswistow » 2012-09-03, 19:46

witam
a ja mam inne pytanie, na początek chcę wywalić ze swojej nyski oba katalizatory, a kolektor zastąpić kolektorem 4-2-1 z N14 GT, z czasem pomyślę nad resztą wydechu
moje pytanie czy będzie pasował bez większych problemów ??
nie spodziewam się znacznego przyrostu mocy ale myślę że coś zawsze przybędzie
jeśli się mylę proszę o wasze sugestie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-03, 19:51

jswistow to ten sam silnik, wiec bedzie pasował

Awatar użytkownika
jswistow
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 12:58
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jswistow » 2012-09-03, 20:03

bombel pisze:jswistow to ten sam silnik, wiec bedzie pasował
ok
a czy jest sens inwestować pozostawiając serię za kataliztorem

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-03, 20:06

jswistow zalezy ile zaplacisz za ten kolektor. Generalnie zmiana bedzie niewielka. Lepiej zrobic mod rozrzadu

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2012-09-04, 12:24

jswistow, u mnie własnie siedzi kolektor z p10gt, kupiłem za grosze do tego owinięty bandażem, teraz o niebo lepiej wyglada pod maską. Jak wywalisz drugiego kata moze być lecz nie musi nieprzyjemny metaliczny dźwięk, u siebie zostawiłem go.

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-09-04, 12:32

U mnie na SSACu i drugim kacie zostawionym był już ten metaliczny odgłos, ale winny był wypalony trochę tłumik końcowy. Teraz mam nowy tłumik dobrany przez Mac-a i pięknie niskim basem podaje :mrgreen: Ale po montażu i tak musiałem podłogę bagażnika wygłuszyć, cały czas coś tam jeszcze poprawiam, żeby odgłosy nie męczyły w trasie :-P
pozdr. Kamil

zwojak
wiem o czym pisze
Posty: 46
Rejestracja: 2010-07-08, 10:41
Lokalizacja: boguslawice

Post autor: zwojak » 2012-09-07, 22:14

to trzeba tłumik zamiast kata wstawić a nie niepotrzebnie masy dokładać. Pełen przelot na porządnie wygłuszonych i zrobionych pod silnik tłumikach jest cichy
nissan tu nissan tam almere mam
GTI
dolot custom
wydech Proex
zawieszenie ?????
felgi BBS
audio - a po co?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Wydechowy”