JAKI KOŃCOWY TŁUMIK DO P11 GT SSAC 4-2-1. 2,25cala
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
JAKI KOŃCOWY TŁUMIK DO P11 GT SSAC 4-2-1. 2,25cala
Witam,
Od dłuższego czasu śmigam na przerobionym wydechu w mojej P11GT, mam ssac 4-2-1, dalej przelot o średnicy 2,25cala na 2 tłumikach, końcowy przelot Ulter .
Niestety od pewnego czasu zaczyna mnie męczyć ten hałas tym bardziej na długich trasach i planuję tam wsadzić jakiś dobry tłumik przelotowo komorowy na 2,25cala, żeby też nie zamulał mi auta a był przy tym cichy
Może macie jakieś ciekawe propozycje ?
pozdrawiam i dziękuję za pomoc,
Wolfshade
Od dłuższego czasu śmigam na przerobionym wydechu w mojej P11GT, mam ssac 4-2-1, dalej przelot o średnicy 2,25cala na 2 tłumikach, końcowy przelot Ulter .
Niestety od pewnego czasu zaczyna mnie męczyć ten hałas tym bardziej na długich trasach i planuję tam wsadzić jakiś dobry tłumik przelotowo komorowy na 2,25cala, żeby też nie zamulał mi auta a był przy tym cichy
Może macie jakieś ciekawe propozycje ?
pozdrawiam i dziękuję za pomoc,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Hmmm podejrzewam, że jakiś El-tec, czy inny M-tech pwinien zdać egzamin Ja do siebie planuje zrobić też 2,25'' na 2 przelotach proexa, mam przedłużony wyciszajacy środkowy tłumik który podobno ma naprawde wyciszyć cały układ wydechowy. Zobaczymy czy sie spr, Rozwiazanie raczej budżetowe ale a nóż coś z tego wyjdzie Z czego i ile wyniósł Cie wydech, jeżli można spytać to poprosze pw
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Jaki masz kształt i wielkość tłumików?
Ja zmieniłem końcowy z okrągłego WM na jajkowaty o dużych rozmiarach i poziom hałasu spadł o 10 decybeli i to pozostając przy pełnym przelocie na 2,5''.
Dalej to można zmienić środkowy na większy oraz wstawić sportowy katalizator. Magnaflowa podobno można już dostać za 350zł i auto spełnia wtedy Euro 3.
Ja zmieniłem końcowy z okrągłego WM na jajkowaty o dużych rozmiarach i poziom hałasu spadł o 10 decybeli i to pozostając przy pełnym przelocie na 2,5''.
Dalej to można zmienić środkowy na większy oraz wstawić sportowy katalizator. Magnaflowa podobno można już dostać za 350zł i auto spełnia wtedy Euro 3.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
smeru, środkowy ma około 60 cm pewnie, firmy nie podam - nie pamiętam niestety. Natomiast ostatni jest Ulter, taka lepsza seria z nierdzewki.
Tak wygląda ten wydech :
http://imageshack.us/photo/my-images/718/79616056.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/50042640.jpg/
pozdrawiam,
Wolfshade
Tak wygląda ten wydech :
http://imageshack.us/photo/my-images/718/79616056.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/50042640.jpg/
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
smeru, rozumiem, że to jest przelotowo-komorowy ? ile dałeś jeśli można wiedzieć, jest głośniejszy od seryjnego ? i pod jaką średnicę rury zrobił Ci ten tłumik ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
dzięki wszystkim za info
na początek stwierdziłem, że zacznę od środkowego (wleci od saaba 9-5) a jeśli nadal będzie za głośno wyleci ostatni tłumik...
na początek stwierdziłem, że zacznę od środkowego (wleci od saaba 9-5) a jeśli nadal będzie za głośno wyleci ostatni tłumik...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
witam
a ja mam inne pytanie, na początek chcę wywalić ze swojej nyski oba katalizatory, a kolektor zastąpić kolektorem 4-2-1 z N14 GT, z czasem pomyślę nad resztą wydechu
moje pytanie czy będzie pasował bez większych problemów
nie spodziewam się znacznego przyrostu mocy ale myślę że coś zawsze przybędzie
jeśli się mylę proszę o wasze sugestie
a ja mam inne pytanie, na początek chcę wywalić ze swojej nyski oba katalizatory, a kolektor zastąpić kolektorem 4-2-1 z N14 GT, z czasem pomyślę nad resztą wydechu
moje pytanie czy będzie pasował bez większych problemów
nie spodziewam się znacznego przyrostu mocy ale myślę że coś zawsze przybędzie
jeśli się mylę proszę o wasze sugestie
U mnie na SSACu i drugim kacie zostawionym był już ten metaliczny odgłos, ale winny był wypalony trochę tłumik końcowy. Teraz mam nowy tłumik dobrany przez Mac-a i pięknie niskim basem podaje Ale po montażu i tak musiałem podłogę bagażnika wygłuszyć, cały czas coś tam jeszcze poprawiam, żeby odgłosy nie męczyły w trasie
pozdr. Kamil