Strona 1 z 1

Uszczelki

: 2010-03-14, 19:51
autor: p'xxl
O ile wykonanie SSACa, którego nabyłem nie budzi wątpliwości to jednak uszczelki można użyć najwyżej jako podstawki dla doniczki. Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.

: 2010-03-14, 19:59
autor: bombel
p'xxl pisze:Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe. MIedzy części kolektora ta co jest w zestawie może być, ale najlepiej dorobic u tokarza na wymiar też metalową :)

: 2010-03-15, 08:50
autor: romano
Ja tam jeżdżę na uszczelkach, które dostałem z SSACem już prawie rok i wszystko gra, ale jakbym przed zakładaniem wiedział, że P11-144 ma metalową to bym ją zakładał.

: 2010-11-29, 20:39
autor: bodek
Odświeżę kotleta. W Warszawie customowe uszczelki do kolektorów można dorobić na ul. Gimnazjalnej w zakładzie, który dorabia uszczelki głowicy.
Tak samo w Poznaniu i w całej Polsce można takie uszczelki dorabiać w zakładach specjalizujących się w uszczelkach głowicowych.

: 2010-12-16, 00:34
autor: killer2000
a taka uszczelke miedzy dwórurke a kolektor to z aluminium mozna zrobić

: 2010-12-16, 00:38
autor: Ryba
Pewnie..

: 2010-12-16, 09:22
autor: Neptune
killer2000 pisze:a taka uszczelke miedzy dwórurke a kolektor to z aluminium mozna zrobić
Dobry pomysł :) Ja ten kolektor lepiłem pastą i custom uszczelką i trzymało wszystko ;-)

: 2010-12-16, 18:03
autor: killer2000
mój stary jest tokarzem i wszystkie flansze i uszczelki może mi wystrugać

: 2010-12-16, 18:34
autor: Ryba
dobrze wiedzieć :D

: 2014-05-24, 21:50
autor: PrzeRuSco
bombel pisze:Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe.
Czy to coś tego typu http://allegro.pl/uszczelka-kolektora-w ... 26503.html ? I pytanie czy warto wymieniać jeśli oryginał wygląda nieźle?

Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?

: 2014-05-25, 08:03
autor: bombel
PrzeRuSco pisze:Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
37-48 Nm wg manuala

Co do uszczelki, to kup normalną: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O

: 2014-05-25, 16:59
autor: PrzeRuSco
Nie wyswietla mi sie czesc tylko strona startowa intercars

: 2014-05-25, 19:14
autor: bombel
PrzeRuSco, cena ok 30 PLN. A jak Twoja jest ok to zostaw

: 2014-05-25, 21:09
autor: PrzeRuSco
Dzięki

A nie wiesz w którym miejscu najlepiej umieścić 1 lambdę w kolektorze od p10 gt?

: 2014-05-26, 22:29
autor: laszlo
Jeśli potrzeba to walcie jak w dym w dobrej kasie powycinam wam uszczelki na laserze.

pozdro

: 2014-05-26, 23:09
autor: WuWa
PrzeRuSco, kiedyś poruszyłem ten temat u Bodka w warsztacie. Odp. ,że naj lepiej by było jak by "odczytywała" z 4 garów. Ale nie zawsze się da tak zrobić :)

[ Dodano: 2014-05-27, 00:10 ]
laszlo, jak byś mógł to wyślij mi na PW jakieś ceny przykładowe jak by miało to u Ciebie wyglądać.

: 2014-05-27, 21:33
autor: PrzeRuSco
Tak właśnie zrobiłem tylko że kable od sondy musiałem sporo przedłużyć zobaczymy co z tego wyjdzie jak uruchomię samochód

: 2014-06-27, 23:15
autor: wod2u
Uszczelka z Subaru, OEM, koszt 30zł, 5 warstw:

Obrazek
Obrazek

Jak widać nie zgrywają się tylko dwa otwory na śruby, planuję je rozwiercić/rozciąć, jutro będę montował. Generalnie patrząc na wycięcia na rury to jest nawet lepiej spasowana niż oryginał.
Zastanawiam się tylko, czy smarować całość tą pastą do wydechów dodatkowo? I tak całe rozbieranie na marne, myślałem, że na tej uszczelce mam nieszczelność na wydechu i stąd dzwonienie na zimnym silniku pod obciążeniem, ale dupa, nie jest okopcona, więc nie spodziewam się cudów po wymianie.

: 2014-06-28, 11:38
autor: vixo
Z jakiego to subaru ??

: 2014-06-28, 14:38
autor: Vendo

: 2014-06-30, 23:16
autor: wod2u
I tak siadło, otwory na śruby poszerzyłem dremelem:

Obrazek

Jakby co, to mój kolektor przyjechał z UK, nie wiem czy te z USA mają takie same flansze. Generalnie na pewno jest szczelniej, z przodu zrobiło się ciszej, z tyłu głośniej, dzwonienie przy przyspieszaniu na zimnym prawie zupełnie zlikwidowane, ciekawe, czy przy uszczelce przy głowicy nie mam jeszcze jakiejś nieszczelności.