Strona 1 z 1
					
				Uszczelki
				: 2010-03-14, 19:51
				autor: p'xxl
				O ile wykonanie SSACa, którego nabyłem nie budzi wątpliwości to jednak uszczelki można użyć najwyżej jako podstawki dla doniczki. Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
			 
			
					
				
				: 2010-03-14, 19:59
				autor: bombel
				p'xxl pisze:Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe. MIedzy części kolektora ta co jest w zestawie może być, ale najlepiej dorobic u tokarza na wymiar też metalową 

 
			
					
				
				: 2010-03-15, 08:50
				autor: romano
				Ja tam jeżdżę na uszczelkach, które dostałem z SSACem już prawie rok i wszystko gra, ale jakbym przed zakładaniem wiedział, że P11-144 ma metalową to bym ją zakładał.
			 
			
					
				
				: 2010-11-29, 20:39
				autor: bodek
				Odświeżę kotleta. W Warszawie customowe uszczelki do kolektorów można dorobić na ul. Gimnazjalnej w zakładzie, który dorabia uszczelki głowicy. 
Tak samo w Poznaniu i w całej Polsce można takie uszczelki dorabiać w zakładach specjalizujących się w uszczelkach głowicowych.
			 
			
					
				
				: 2010-12-16, 00:34
				autor: killer2000
				a taka uszczelke miedzy dwórurke a kolektor to z aluminium mozna zrobić
			 
			
					
				
				: 2010-12-16, 00:38
				autor: Ryba
				Pewnie..
			 
			
					
				
				: 2010-12-16, 09:22
				autor: Neptune
				killer2000 pisze:a taka uszczelke miedzy dwórurke a kolektor to z aluminium mozna zrobić
Dobry pomysł 

 Ja ten kolektor lepiłem pastą i custom uszczelką i trzymało wszystko 

 
			
					
				
				: 2010-12-16, 18:03
				autor: killer2000
				mój stary jest tokarzem i wszystkie flansze i uszczelki może mi wystrugać
			 
			
					
				
				: 2010-12-16, 18:34
				autor: Ryba
				dobrze wiedzieć 

 
			
					
				
				: 2014-05-24, 21:50
				autor: PrzeRuSco
				bombel pisze:Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe. 
Czy to coś tego typu 
http://allegro.pl/uszczelka-kolektora-w ... 26503.html ? I pytanie czy warto wymieniać jeśli oryginał wygląda nieźle?
Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
 
			
					
				
				: 2014-05-25, 08:03
				autor: bombel
				PrzeRuSco pisze:Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
37-48 Nm wg manuala
Co do uszczelki, to kup normalną: 
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O 
			
					
				
				: 2014-05-25, 16:59
				autor: PrzeRuSco
				Nie wyswietla mi sie czesc tylko strona startowa intercars
			 
			
					
				
				: 2014-05-25, 19:14
				autor: bombel
				PrzeRuSco, cena ok 30 PLN. A jak Twoja jest ok to zostaw
			 
			
					
				
				: 2014-05-25, 21:09
				autor: PrzeRuSco
				Dzięki
A nie wiesz w którym miejscu najlepiej umieścić 1 lambdę w kolektorze od p10 gt?
			 
			
					
				
				: 2014-05-26, 22:29
				autor: laszlo
				Jeśli potrzeba to walcie jak w dym w dobrej kasie powycinam wam uszczelki na laserze.
pozdro
			 
			
					
				
				: 2014-05-26, 23:09
				autor: WuWa
				PrzeRuSco, kiedyś poruszyłem ten temat u Bodka w warsztacie. Odp. ,że naj lepiej by było jak by "odczytywała" z 4 garów. Ale nie zawsze się da tak zrobić 
 [ Dodano: 2014-05-27, 00:10 ]
laszlo
 
[ Dodano: 2014-05-27, 00:10 ]
laszlo, jak byś mógł to wyślij mi na PW jakieś ceny przykładowe jak by miało to u Ciebie wyglądać.
 
			 
			
					
				
				: 2014-05-27, 21:33
				autor: PrzeRuSco
				Tak właśnie zrobiłem tylko że kable od sondy musiałem sporo przedłużyć zobaczymy co z tego wyjdzie jak uruchomię samochód
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 23:15
				autor: wod2u
				Uszczelka z Subaru, OEM, koszt 30zł, 5 warstw:
 
 
Jak widać nie zgrywają się tylko dwa otwory na śruby, planuję je rozwiercić/rozciąć, jutro będę montował. Generalnie patrząc na wycięcia na rury to jest nawet lepiej spasowana niż oryginał.
Zastanawiam się tylko, czy smarować całość tą pastą do wydechów dodatkowo? I tak całe rozbieranie na marne, myślałem, że na tej uszczelce mam nieszczelność na wydechu i stąd dzwonienie na zimnym silniku pod obciążeniem, ale dupa, nie jest okopcona, więc nie spodziewam się cudów po wymianie.
 
			
					
				
				: 2014-06-28, 11:38
				autor: vixo
				Z jakiego to subaru 

 
			
					
				
				: 2014-06-28, 14:38
				autor: Vendo
				
			 
			
					
				
				: 2014-06-30, 23:16
				autor: wod2u
				I tak siadło, otwory na śruby poszerzyłem dremelem:
 
Jakby co, to mój kolektor przyjechał z UK, nie wiem czy te z USA mają takie same flansze. Generalnie na pewno jest szczelniej, z przodu zrobiło się ciszej, z tyłu głośniej, dzwonienie przy przyspieszaniu na zimnym prawie zupełnie zlikwidowane, ciekawe, czy przy uszczelce przy głowicy nie mam jeszcze jakiejś nieszczelności.